Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tears will flow! - aka Cataclysm Heroic QQ başlığı


scorch

Öne çıkan mesajlar

JonBovi said:

selam

mechanar

saygılar


shattered halls da selam eder..

2005 dan beri belirli aralıklarla büyük bir tutkuyla ve keyifle oynuyorum bu oyunu, shadowmoon burning legion ahnqiraj gibi popülasyonu büyük serverlarda oynadım. İnanın şimdiki gibi kendini beğenmiş, 2 wipe yedikten sonra nerdrage e bağlayan .. melee lere heal atmayan healerlara sahip ya da ne bileyim portal açmaktan aciz(ins sonrası) , buff için illa söylenen , raid ortasında sebepsiz atışmalara giren bir oyuncu tayfası asla görmemiştim o zamanlarda. ya hu arkadaş vanilla da bir av sürerdi 16 saat, kaç kere boss summonlanırdı ortadaki, bir brd demek zulüm dü ama ss girmek gerekiyordu onyxia için, ubrs zaten malum ( full epic bir grup la değilsen) yok beast odasına kite la yok patrol çekmemek için stress çek vs. Eski raidleri yapanlar hatırlar MC, BWL, AQ, Naxx bilmem kaç kere wipe yenmiştir ama bir kişi de çıkıpta abe şunları nerfleyin vs diye ağlamazdı. Ağlayanda nerf için değil realm official forum dan ya da irc den taktik için ağlardı. 4 horseman de 1 ay wipe yemiştik 1 ay illaki 40 kişinin içinde 1 2 kişi ya dc olur ya fail. Demem o ki ne vanilla da ne de tbc de o kadar zor hc ler boss lar vardı ama kimse de çıkıp bu ne nerf gelsin diye ağlayamazdı .. bu ince ayar da (toplu olarak) wotlk gelmeden tbc de başladı bt, hyjal e pre q kaldırıldı bosslar %30 40 nerf yedi .. sonrada millet alıştı tabi (tbc öncesi de pvp setleri için vardı bu muhabbet)

özet geçersem herkes bu zorlukta oynayıp keyif almaya çalışmalı hatta mümkünse pug hc yapmak yerine birkaç eleman bulup onlarla takılmalı vent ts yoksa açın skype ı oradan takılın hiç olmadı. Ne siz kendinizi yiyin ne e 3 4 çocuğun kaprisini çekin. Bu zorluk ta olması gerektiği gibi bence. millet cc yi unutmuştu.. post un başında yazdığım sh hc si için seduction kasan lock lar sap için canını heçe sayan rogue lar beni anlar :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olay healerın tek hatasında veya spikeda wipe olmaya döndü yani tank hata yapsada agroyu tekrar alabilir, dps en fazla yanlış yerde durur kendini öldürtür ama healerın hata payı kalmamış ve mana probemi zaten ayrı bir dert. Benim tek sıkıntıya düştüğüm açıkcası abartı dmglar falandan ziyade mana problemim. MC zamanlarıda healerdım BWL zamanında ve gene mana dikkat etmek gerektiren zamanlardı ama şu an resmen 3 heal spelli sonrası bi anda mana %70e geliyorki daha adam gibi dmg falan almaya baslamamış party. Bence instancelara nerften ziyade casterların manasına bir değişiklik gelecek, sonuçta 20 HC yapan tank dps artık zorlanmazken healerın mana probleminde çok değişiklik ifade etmez gibime geliyor itemlar. 7 spell yerine 11 spell atarsın ama mana bitti mi biter.


Sırası ile en kolaydan zora olacak şekilde bi instanceları yazsanıza Catadaki 5 man.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:

Sırası ile en kolaydan zora olacak şekilde bi instanceları yazsanıza Catadaki 5 man.


Stonecore cc ve cd anlamında diğerlerine oranla daha hassas. Birçok dungeonda key noktalar var.

Düzenli şekilde cc yapacaksınız, tank ve healer gerektiğinde cdlarını kullanmayı bilecek, buff kazanan bir mob dispel edilecek ya da mage varsa sslenecek. Bu tür detaylar yerine getirildikten sonra hepsi aynı seviyede kalıyor. Belki mekanik anlamında ilk runlarda BRC, Stonecore, TOT ve SFK biraz zorlayıcı gelebilir.

Lakin belirtilen hususlara dikkat edildiği sürece bütün runları keyifle ve iyi bir zorluk seviyesinde işkenceye dönüşmeden tamamlamak mümkün.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spirit kasacak healerlar o kadar basit, her iteminde spirit olacak, gemi enxhantı spirit olacak, trinketi spirit proclayacak. Sonrasında mana derdi bitiyor.

Çok değil 3 gün öncesine kadar HC'de mana bitiyor diye ağlayan 2 healerımız dün çıktı 2 kişi PvP bossu healladı, proc üstüne açılan spirit trinketine atılan tek mana tide 60k mana veriyor. Sorun spirit stacklamada healerlar bunu normal bulmaya başladıkça sorunlar çözülüyor kendiliğinden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

EJ'de resto druid başlığında öncelikli olarak int'e abanın, mana poolunuz artsın, ondan sonra da spirit ve mastery arasında bi seçim yapın diyodu. Şimdi canım sıkıldı biraz hesap yaptım.

2500 int 1000 spiriti olan bi druidin (80'deki base değerleri baz alırsak) 40716 manası, 836 mp5'i oluyo. 1000 int 2500 spiriti olan bi adamın 18216 manası, 1323 mp5'i.

5 dakikalık bi fightta hiç buff, talent vs olmadan toplam mana pool ilk adam için 90876, 2. adam için 97596 oluyo. Int mp5'in yanında crit ve sp'ye de katkısı olduğu için onu tercih etmiş adamlar heralde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...