Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

PC gaming


axedice

Öne çıkan mesajlar

Xenocide said:

adamlar mobilde de facia ki. yanlış bilmiyosam mobile monopoly yaptılar ama multiplayer yok, AI'a karşı oynuyosun. öyle monopoly mi olur allasen.

bende şu dünyalı olanı var, hotseat oynayabiliyorsun, epey hoş. ayrıca EA'in mobil oyunları gayet iyi. mesela yarış ve spor oyunlarında rakibi yok. tabii epey iyi derken mobil standartları içerisinde. zaten bildiğim kadarıyla mobilden hatırı sayılır bir para kazanıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet developerın ilk oyunu zaten. indie gibi davranmak lazım. dialoglar biraz saçma geliyor bazı kısımlarda, fransız oyunu olduğu için herhalde, voice acting, lip sync baya kötü de olsa oynanır. 4 sene öncesinden interview buldum oyun içi ssler var, bayadır uğraşıyorlar bunla herhalde.

http://www.thatvideogameblog.com/2009/06/23/interview-spiders-games-ceo-on-mars/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
of benim dertli başım

Star Wars Oyunları Geliştirilmesi için EA ile Anlaşma Yapıldı!

Bugün yapılan açıklamaya göre, Battlefield, Need for Speed gibi oyun serilerinin arkasında olan oyun sektörü devi EA, artık yeni Star Wars oyunlarının da geliştiricisi olacak. EA'ın stüdyolarından olan DICE (Battlefield) ve Visceral (Dead Space) popüler bilim kurgu markası için yeni oyunlar yaratırken, BioWare (Star Wars: The Old Republic) ise Star Wars oyunları üzerinde çalışmayı sürdürecek. EA, "çekirdek oyuncu kitlesi" için oyun yaparken, Disney ise mobil, sosyal, tablet ve online oyunlar üzerinde çalışacak.

Geçtiğimiz ay Disney, LucasArts'ı kapattığında firma, Star Wars 1313 ve Star Wars: First Assault gibi büyük Star Wars oyunları üzerinde çalışıyordu. Disney, oyun geliştirme lisansını ve hakkını diğer geliştirici ve dağıtımcılara satacağını açıklamıştı.

LucasArts'ı EA'ın aldığı haberi, geçtiğimiz aydan bu yana söylenti halinde dolaşıyordu.

Disney'in başkan yardımcısı John Pleasants yaptığı açıklamada şöyle diyor: "Bu anlaşma, geliştireceğimiz kaliteli oyunlarla önümüzdeki yıllarda devam edecek olan Star Wars marka popülerliğinin artacağının bir göstergesi. Dünyanın önde gelen oyun geliştiricilerinden biriyle yaptığımız bu işbirliği sayesinde dünyanın her yerindeki hayranlara yepyeni Star Wars oyunları sunabileceğiz. "

EA marka başkanı Frank Gibeau'nun açıklaması ise şu şekilde: "Her geliştiricinin Star Wars evreni için oyun geliştirme hayali vardır. Başlıca stüdyolarımızın üçü bu hayali gerçekleştirerek Star Wars hayranlarını epik maceralara götürecekler. DICE ve Visceral yeni oyunlar geliştirip, halen işin içinde olan Bioware ile takım oluşturacaklar. Yaratacağımız yeni deneyimler filmlerden de olabilir, ama oyunlar tamamen orijinal ve yepyeni hikayelerle gelecekler."

EA'ın sahibi olduğu BioWare firması, online bir oyun olan Star Wars: The Old Republic ile pek çok hayranın "gelmiş geçmiş en iyi Star Wars oyunu" olarak adlandırdıkları Knights of the Old Republic'in geliştiricisi.

LucasArts kapatılmadan önce geliştirilmekte olan Boba Fett temalı Star Wars 1313 ile Star Wars: First Assault ile ilgili EA'ın ne yapacağına dair bir bilgi yok. Bu oyunlar sorulduğunda ise EA "şu an için belirli bir oyun adı vermekten çekindiklerini" belirtmiş.

Bu arada dikkat çekmemizde fayda var, EA ile yapılan bu anlaşma sadece Star Wars oyunlarını kapsıyor, Indiana Jones veya başka LucasArts oyun markaları bu anlaşmaya dahil değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
Feargus panpa allods için rusyada katıldığı bi panelde gaming ve obsidianın geleceği hakkında yorumlar yapmış

http://www.youtube.com/watch?v=MUOiVbpyr2c

Vidyo 1 saat ve yarısı rusça ama codex sağolsun özet geçiyor

said:
Feargus feels that developing AAA games for the next generation of consoles will not be a feasible prospect for independent developers like Obsidian. Most if not all future AAA games, he says, will be developed by wholly owned subsidiary developers of large publishers.

As such, Obsidian plans on transitioning into the PC and tablet space, as well as becoming a developer that develops "parts of games" for larger studios. Feargus wants to try to bring a more serious, hardcore type of RPG to mobile platforms. He also implies that Obsidian will keep on using Kickstarter in the future.

A possible exception to this rule is the development of same-engine spinoffs like Fallout: New Vegas, which Feargus says had a much lower budget than many people might assume. He implies that Bethesda-style sandbox games are relatively cheap to develop compared to the "cinematic cutscene corridor" model of most contemporary AAA titles.

The biggest news from the presentation is the announcement that Obsidian's Onyx engine will be scrapped. Feargus says it's simply too costly to maintain compared to using existing third party engines like Unreal, CryEngine and especially Unity. However, the auxiliary tools that Obsidian has developed for use with Onyx, such as their dialogue editor, will be kept and adapted for use with other engines.


http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/feargus-urquhart-talks-about-the-decline-of-aaa-and-the-future-of-obsidian-at-kri-2013.83284/

F2P vs. B2P oyunlar için TV vs. sinema benzetmesini kullanmış. İyi güzel de feargus kardeş biz senden The Wire kalitesinde oyunlar beklerken tablet diyorsun, rus mmosu diyorsun.

Kickstarter oyunları harici obsidiana da dokunulmayacak galiba. DS3 falan tek seferlik diyorduk ama 130 kişiyi doyurmak için kim çağırırsa altına yatarlar bundan sonra. Gerçi developing parts of games diye bi laf var skyforgeda sanırım bu işe giriyorlar, ama obsidianın bile tablete ve ruslara zeka katabileceğini sanmıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...