Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Warcraft (2016)


Llama

Öne çıkan mesajlar

eğerki film animasyon şeklinde oyun trailerlarının oldugu gibi olmazsa değil 1 milyon kişi köy kasabası halkı bile izlemez. arthasın kılıcı buza soktugu sahneyi kaldırabilicek bi tane adam gösterebilirmisiniz bana? kim oynıcak yani arthası? jason statham mı? bi siktir git blizzard.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi o CGI'lar ile bir film yapmak inanılmaz maliyetli ve her şeyden önce her firma onun altından kalkamaz. Pixar, Dreamworks falan çok kalifiye adamlara sahip, onun dışında uzun metrajda zor yani yeni ekiple bunları yapmak.

Oluşacak maliyeti 10 kat daha fazla arttırırsın amatör bir ekiple uzun metraj kaliteli animasyon çekersen.

Misal son zamanların en iyi animasyon işlerinden biri bana kalırsa How to Train Your Dragon'dur. Teknik kalite olarak üst düzeydir ve 170 milyon dolara mal olmuştur.

Yine mesela Brave teknik olarak çok üst düzeydir. Blizzard'ın o sinematikleri gibi hatta çok daha iyisi ve yanılmıyorsam 200 milyon dolara yakın bir bütçesi vardı.

Yani bildiklerimden yine Nemo bile 2003 yılında 100 milyon dolara mal olmuştu.

Bunların hepsi çok profesyonel ve sağlam ekipler tarafından minimum 2-3 yıllık çalışma sonucu tamamlanmış filmler, Brave için mesela kısa filmden sonra 2 yıllık ön hazırlık, 2 yıllıkta prodüksiyon çalışması yapılmıştı.

Misal Hobbit'in ilk filmi ne kadar epik bir dünya tasarımı, karakter tasarımı vs. masraf üstü masraf vardı. Sorsan ne kadar diye sadece 180 milyon dolara mal olmuş. Brave nedir ki diyorsun ama Hobbit kadar maliyeti var.

Zor yani zor, beklemeyin o sinematikler tadında uzun metraj film.

Hiç kimse Warcraft için 200 milyon dolarlık kör bir yatırım yapmaz. Bir kere parasının çıkması için bile yanılmıyorsam yaklaşık 15 milyon kişinin sinemada izlemesi gerekiyor. Şöyle düşünün Hobbit o kadar beklenen ve dünya çapında geniş bir fan kitlesi olan filmdi sadece ABD'de 20 milyon kişi tarafından izlendi. Gross gişe bilmiyorum ama temelde de ABD piyasası hesap alınarak işlem yapıldığından ciddi anlamda risk oluşturuyor animasyon için.

Zaten fark ettiyseniz taşaklı animasyonları sadece standartları tutturmuş ve maddi olarak ne alacağı belli firmalar yapıyor sadece, hiçbir şekidle zararları olmadan her filmden 30-40 milyon kaldıra kaldıra büyüyorlar asdfasd

Warcraft'ın normal sinema filmi olması hem maliyeti aşırı derecede düşürecek hemde çok fazla kâr sağlayacak. Düzgün bir yönetmenin elinde de olursa maliyet yönetimi konusunda zaten harika işler çıkar. Hobbit'in 180'e mal olmasının bir sebebi de Guillermo ve Peter Jackson'ın dahiyane yönetimidir. Başka elemanlarda olsa 250'den aşağıya çıkmazdı eminim...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DarKRideR said:

Abi o CGI'lar ile bir film yapmak inanılmaz maliyetli ve her şeyden önce her firma onun altından kalkamaz. Pixar, Dreamworks falan çok kalifiye adamlara sahip, onun dışında uzun metrajda zor yani yeni ekiple bunları yapmak.

Oluşacak maliyeti 10 kat daha fazla arttırırsın amatör bir ekiple uzun metraj kaliteli animasyon çekersen.

Misal son zamanların en iyi animasyon işlerinden biri bana kalırsa How to Train Your Dragon'dur. Teknik kalite olarak üst düzeydir ve 170 milyon dolara mal olmuştur.

Yine mesela Brave teknik olarak çok üst düzeydir. Blizzard'ın o sinematikleri gibi hatta çok daha iyisi ve yanılmıyorsam 200 milyon dolara yakın bir bütçesi vardı.

Yani bildiklerimden yine Nemo bile 2003 yılında 100 milyon dolara mal olmuştu.

Bunların hepsi çok profesyonel ve sağlam ekipler tarafından minimum 2-3 yıllık çalışma sonucu tamamlanmış filmler, Brave için mesela kısa filmden sonra 2 yıllık ön hazırlık, 2 yıllıkta prodüksiyon çalışması yapılmıştı.

Misal Hobbit'in ilk filmi ne kadar epik bir dünya tasarımı, karakter tasarımı vs. masraf üstü masraf vardı. Sorsan ne kadar diye sadece 180 milyon dolara mal olmuş. Brave nedir ki diyorsun ama Hobbit kadar maliyeti var.

Zor yani zor, beklemeyin o sinematikler tadında uzun metraj film.

Hiç kimse Warcraft için 200 milyon dolarlık kör bir yatırım yapmaz. Bir kere parasının çıkması için bile yanılmıyorsam yaklaşık 15 milyon kişinin sinemada izlemesi gerekiyor. Şöyle düşünün Hobbit o kadar beklenen ve dünya çapında geniş bir fan kitlesi olan filmdi sadece ABD'de 20 milyon kişi tarafından izlendi. Gross gişe bilmiyorum ama temelde de ABD piyasası hesap alınarak işlem yapıldığından ciddi anlamda risk oluşturuyor animasyon için.

Zaten fark ettiyseniz taşaklı animasyonları sadece standartları tutturmuş ve maddi olarak ne alacağı belli firmalar yapıyor sadece, hiçbir şekidle zararları olmadan her filmden 30-40 milyon kaldıra kaldıra büyüyorlar asdfasd

Warcraft'ın normal sinema filmi olması hem maliyeti aşırı derecede düşürecek hemde çok fazla kâr sağlayacak. Düzgün bir yönetmenin elinde de olursa maliyet yönetimi konusunda zaten harika işler çıkar. Hobbit'in 180'e mal olmasının bir sebebi de Guillermo ve Peter Jackson'ın dahiyane yönetimidir. Başka elemanlarda olsa 250'den aşağıya çıkmazdı eminim...


Bu wot'u alintilayarak kirlilik yapiyorum ama ne güzel yazmissin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dragon 170 milyon dolara mal olmuş ne kadar kar getirmiş atıyorum maliyetin 25x fazlasını kar olarak getirmiş. misal. warcraft'ı sırf insanlar oynıcak diye gidip sinemada izlemicek insanlardan bi tanesiyim. full animasyon halinde yapıpta 300 milyon dolar harcayıp yapsalar world-wide çıktığı anda o 300 milyon doları kaç saniyede amorti edicekler? illa paraçokomel eğrisi yapmaya gerek yok. her türlü win-win durumu var işin içinde. 400 milyon dolar para harcayıp 4 milyar dolar kazanmak çok karlı bence ki olucağıda o abi.

edit : yanlız 4 milyar dolar falan demişim ben kendimi şaşırmışım orda bişeyler olmuş şekerim falan düştü heralde. anlayın işte çok para kazanıcaklar :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fransuxa said:

dragon 170 milyon dolara mal olmuş ne kadar kar getirmiş atıyorum maliyetin 25x fazlasını kar olarak getirmiş. misal. warcraft'ı sırf insanlar oynıcak diye gidip sinemada izlemicek insanlardan bi tanesiyim. full animasyon halinde yapıpta 300 milyon dolar harcayıp yapsalar world-wide çıktığı anda o 300 milyon doları kaç saniyede amorti edicekler? illa paraçokomel eğrisi yapmaya gerek yok. her türlü win-win durumu var işin içinde. 400 milyon dolar para harcayıp 4 milyar dolar kazanmak çok karlı bence ki olucağıda o abi.

edit : yanlız 4 milyar dolar falan demişim ben kendimi şaşırmışım orda bişeyler olmuş şekerim falan düştü heralde. anlayın işte çok para kazanıcaklar :D


ya reklam kampanyası olarak film çekilebilir katılıyorum ama ölmekte olan, son nefeslerini veren bir oyun için mi?

WOW artık ölüyor yani, reslenmeyecekte bu gidişle.

Atıyorum WOW 2 tarzı bir şey yapsalar ve film ile bağlasalar iki oyunu işte ne bileyim PR'ını ona göre yapsalar o zaman 200-300 milyon dolarlık yatırım hiç koymaz, inanılmaz para kazandırır.

Ortada öyle bir şey yok. Orjinal hikayenin sadece sahnelenmesi söz konusu, para getirip getirmeyeceği hiç bilinmiyor.

Milyonlarca okuru olan, yüz milyonlarca satmış nice roman serisi sinemada izleyici alamadı patladı. Birçok ünlü ismin projesi patladı, bir çok fanboyu olan yapım bile patladı. Warcraft için şuan ki piyasada şu anlatılacak hikaye ile ne garantisi alabilirler ki :D

Hani ara hikaye olsa, oyunlar birleşse belki 5-6 milyon oyuncu kazandırır sana en az 5-6 ay oynayacak. Oradan parasını çıkartırım dersin ama onu da tabii firmanın finanse etmesi kendilerinin yapması gerek vs. vs.

ZOR İŞLER ZOR

Animasyon kolay iş değil. En az saygı duyulan sektördür bütün dünyada ama en zorlarının ve çekilmezlerinin başında gelir. Maliyeti yeter ya asdfads
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Filmin yarısı CGI olacak zaten heh

Filmde gerçek oyuncu var gitmem diyen pek fazla insan yoktur hani ama animasyon bu çocuk şeysi deyip gitmiyecek insan sayısı çok daha fazladır.

O 2-3 dakikalık cinematicleri yapmaları bile aylar sürüyor birde. Öyle bir filmi yapmaları yıllar sürebilir.

Filmide sırf oyuncular için yapmıyorlar zaten, oyunu bilmeyen insanlara da satacaklar sonuçta. Direk işte Hobbit bitti alın size yeni epic savaşlı fantezi filmi diye koyacaklar.

Birde senaryo olarak Arthas değil de Warcraft 1-2'den esinleniyormuş Duncan Jones daha çok. Orcs vs Humans şeklinde yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
Blizzcon'dan film concept artları:

Draenor:
http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconWoWMovie001.jpg

Dalaran:
http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconWoWMovie002.jpg

Ironforge:
http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconWoWMovie003.jpg

Stormwind:
http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/november/bconWoWMovie004.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...