Jump to content

Longshanks

=o=
  • Mesaj sayısı

    6.256
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Longshanks hakkında

  • Rütbe
    Longshanks

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Longshanks

    Warhammer: Chaosbane

    var mı alan beta deneyen
  2. Longshanks

    Problemler ve Hayat.

    sana bok bulur demek istiyorum. firmalarda bu kadroların mühendis kadrosu gibi zırt pırt açıldığını mı sanıyosunuz. Ancak mali müşavir yanında 500tl'ye falan sürünebilir. Adamlar asgari ücret bile vermiyo.
  3. Longshanks

    Excel Import / Bulk Data Insert Yardim

    crm ve portal hangi ortamda saklıyor verileri? zor birşey değil bu sanki. bir triggerla olabilir.
  4. Longshanks

    Diyanetin Astronomları

    ben de kişiye özel kadro sandım böyleyse iyi bişey lan
  5. Longshanks

    bu gece hayat beni trolledi

    tl;dr nakit taşıyın
  6. Longshanks

    Babadan iş teslim alma sürüncemesi

    stok-barkod sistemi işi noldu. onu yapınca çok tatlı olur. minik bir koçtaşcık
  7. Longshanks

    Arena, BG, World PvP Başlığı

    o zaman olmadı be başgan
  8. Longshanks

    Arena, BG, World PvP Başlığı

    hort musun
  9. Longshanks

    Arena, BG, World PvP Başlığı

    abi wotlk zamanı 2.2-2.3 arası idim kaç sezon resto druidle şimdi dh daha kolay ama olmuyo ya
  10. Longshanks

    Arena, BG, World PvP Başlığı

    1.6k cehennemine takıldım =(
  11. Longshanks

    Battle for Azeroth Ana Konu

    pvp de scale var arkadaşlar ilvl aşırı önemli değil
  12. Longshanks

    İş hayatına atıldıktan sonra arkadaşlıklar, amaçsızlık vb.

    hangi üni ve kadro nasıl buldun
  13. Longshanks

    Grup seks yapmış bir kadınla evlenir misiniz?

    bu ankete cuckold luğa nasıl bakıyorsunuz u da ekleyip korelasyonu incelemek lazım
  14. Longshanks

    Battle for Azeroth Ana Konu

    ben 1.8i görsem yetcek bana :D
  15. Longshanks

    Battle for Azeroth Ana Konu

    disc pri çok iyi dimi Gece saat 4 gibi tam yatağa girecektim youtube'da hydra'nın videosunu gördüm. Adam değişik bi talent seti tanıtmış. Altında da bir yorum "bunu görmeden önce 1800'de sürünüyordum şu an 2100 ratingdeyim". Neyse bi oyuna girip deniyim dedim, zaten akşam salak maginin biriyle oynarken 1750'ye düştüydüm. LFG'yi açtım baktım, R1 roç LF Healer yazıyor. Ya nasip diyip invite istedim, adam attı. 1750'den 2000'e gelene kadar maç kaybetmedik sdflkjdsg. Sonra mmr 2.2k'yı geçince ortalık karıştı, 2.1k olduk duelisti aldım ben. Sonra 2.1k 2.15k arasında sabah 7-9 arası sadece 4 takımmıydık neydik. Shaman - Warr (2260mmr) Pri - Feral (2550mmr) Resto Dru - Feral (2600mmr) Disc - Rogue (2290mmr olduk max sdf) Arada bir kaç tane survival - resto da geldi ama onları çiğnedik. Shaman - Warrior'u da dövüyorduk ama sonradan adamların uykusu mu açıldı ne olduysa 3 maç üstüste kazandılar. Rogue ragequit bastı (bir de random adam mk, bir daha ara ki bulasın QQ). Barathrum nerelerde bilmiyorum da ondan sonra böyle iç boşaltan rogue görmediydim ben. Aktı adam resmen. 2 haftada 5 tane falan rogue değiştirdim; bu adamın onda biri kadar oynayanına rastlamadım. Bu arada bütün gece 50+ maç oynadık sanırım, temiz 40 takımın healer'ı druid'di. Ne manaları bitiyor, ne cc'leri dr'a giriyor... Hotlarını purge'lüyorum, rogue temize havale edemezse oom oluyorum, adam regrowth spamliyor yine %60 manada geziyor. Adamlar zaten 2x druid 2.6k olmuşlar, şaka gibi. Cyclone, stun, incapacitate, root. Hiç biri dr'a girmiyor ve cd'leri yok. Çatır çatır spamliyor adamlar. Feral'in off heali öküz gibi, mapin bir ucundan öteki ucuna interrupt atıyor, burst'ü hayvan gibi... Şöyle bir yerin dibine nerfleseler de rahatlasak mk. pshero olmasın o randomlarla oynuyo hep
×
×
  • Yeni Oluştur...