Rewendor Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 1 saat önce, KillJoy dedi ki: valla şu an için en iyisi hepsiburada gibi duruyor çünkü, kendi kargoları baya iyi çalışıyor. en güzel yanı, bütün iadeleri evden gelip almaları. Müşteri hizmetlerine de ulaşılabiliyor. Amazon kendi satıcısı olduğu ürünlerde extra extra iyi tabi. Müşteri memnuniyetine de kasıyor baya.. Hatta, geçenlerde dandik bi ürünü iade etmek istedim. Salla sende kalsın dediler. Genel olarak sundukları hizmet iyi olmasa da, GG'nin müşteri hizmetleri sanırım en iyisi olabilir. Direk insan ile iletişime geçiyorsun. Trendyol'da ise insanla konuşamıyorsun. Çok zor imkansız.. çok denedim. Bi kere ulaşabildim. Onda da dedim ki: "Güvenlik açığınız var, adamın biri(adaşım ama tanımıyorum) benim mail adresimle üye olmuş sisteme, düzeltin. Adamın hesabına girebiliyorum, kartı kayıtlı " dedim, sallamadılar. Telefonumu verdim arayın dedim aramadılar. mail attım ilgilenmediler. Çünkü Müşteri hizmetleri sadece ürünler iadeler ile falan ilgileniyor sanırım. Amazon ve HepsiBurada'dan memnunum ben de bayağı. Amazon hız ve kalitede bir numara, HB'nin kargosu yine gayet iyi, zaman zaman daha ucuz oluyor oradaki ürünler. Ekstradan seçenek sayısı da Amazon'a göre daha fazla. Problem yaşadığımda HB çözdü. Sıkıntısı kanlı canlı bir temsilciye ulaşmanın dert olması. Amazon'un artısıysa (bi tık daha iyi ve hızlı kargoya ek olarak) sıkıntı yaşayınca anında hiç uğraştırmadan çözüme ulaştırması ve aşırı müşteri odaklılık. Trendyol'dan kaçabildiğim kadar kaçıyorum, bayağı şikayetçiyim. N11'den çok seyrek alışveriş yaptım, şu ana kadar hiç sorun yaşamadım. O bakımdan iyi tabii, ama sorun yaşarsam nasıl yaklaşırlar test edemedim. Gittigidiyor'da da çözüme ulaşıyor ama Amazon ve HB'ye göre görece daha uzun sürüyor benim gözlemlerime göre. Bir de kargo daha standart. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 HB' de ürününüzde problem yoksa iyi. Çıkarsa ayvayı yediniz, ben hakem heyetindene çıkıp aldım bir daha da muhattap olmadım. Üstelik neredeyse tüm alışverisi oradan yapıyordum laptop vs bile aldım yani o derece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tiLi Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 ben hepsiburada'da o kadar rahat iade ediyorum ki artık iade etmemek için kendimi zorluyorum ayıp lan diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 elektronik üründe önce servis baksın geyiği yapıyorlar servis değişim vermedi diye sorumluluğu üzerinden atıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Narstil Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 On 12.08.2021 at 08:54, Fistan dedi ki: sene 2021 hala şunu öğrenemediniz. kargoyu teslim almadan kontrol edeceksin, sorunlu ise tutanak tutturup gerisin geriye göndereceksin. MNG kargo tutanak tutmuyormuş gelen eleman mesela. Ama ürünü almayıp geri gönderebiliyorsun. Dün bana gelen kargoda kutunun yan tarafı kırılmıştı. İçinde sipariş verdiğim ürünlerden biri eksikti. Tutanak istedim yapmıyoruz dediler. Müşteri temsilcisi de aynı şekilde işlem yapılmadığını ürünü almayıp geri iade edebileceğini belirtti. Bende aynı şekilde gönderdim. Bu arada MNG ile iki kere hasarlı kargo , bir de kayıp kargom var ( 6 ay sonra parasını ödediler) Satıcı firmaya da bildirdim hemen yeniden siparişinizi iade beklemeden çıkarıyorum dedi. Yaşanan sorun için özür diledi müşteri temsilcisi. Tek kötü yanları MNG ile çalışmaları sanırım. Satıcı Altun gıda. Fındık seviyorsanız sipariş verebilirsiniz. Uzun süredir alıyorum bir tane kalitesiz ürün çıkmadı. Taze ve lezzetli . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Narstil Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 2017 de Gittigidiyor dan aksiyon kamerası için sandisk harici bellek almıştım , satıcı puanı 98 di. Ürünün görselinde sıkıntı yoktu. Kullanırken 8gb sonrası veri almayınca sahte olduğunu ancak anlamıştım. ( seri numarasından da sahte olduğu çıkmıştı ) İade süresi geçtiği için gittigidiyor ve satıcı oralı olmamıştı. EMC teknoloji diye bir firma idi. Puanı görünce google da bile bakmadan almıştım. O tarihten sonra gittigidiyor kullanmadım sorun kalmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Gizli ayıp o, tüketici heyetine gitsen kazanırdın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tiLi Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 31 dakika önce, Darksun dedi ki: elektronik üründe önce servis baksın geyiği yapıyorlar servis değişim vermedi diye sorumluluğu üzerinden atıyor. aldıktan sonra ilk 1 hafta mı 2 hafta mı ne o period içinde mi yapıyolar bunu? ben elektronik az alıyorum belki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Zaten narstil in yazdigi tarzda isleri de hep o olcekte yapiyorlar, calisiyor calismasina bi sekilde. Anlamayan/bilmeyen kullanmaya devam ediyor, anlayan da belki saticiya yaziyor bilmem ne kadar sure sonra, onlardan terslenince amaaan 15-20 liralik sey icin 20 tane form mu doldurucam diyip heyete falan gitmiyor. Buna bindirmisler ticaretlerini. Disli birisi cikarsa da en fazla iadesini yapip belki cuzzi bi ceza odeyip sonra yeni sanal dukkan acip devam ediyor kalpazanliga. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Narstil Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Aynen dediğin gibi @KHaRoN , 2 yazdım ve bunla mı uğraşağım diyorsun. Şikayetvar.com da ilan açıp bıraktım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 8 dakika önce, tiLi dedi ki: aldıktan sonra ilk 1 hafta mı 2 hafta mı ne o period içinde mi yapıyolar bunu? ben elektronik az alıyorum belki aynen, bakın ben zamanında MSI 1080 gaming Z aldım, bayağıda para bayıldım. Ama kutudan ürün hasarlı çıktı, artık iade mi aldılar daha önce bilemedim. Servise kendim götürdüm baktılar bunun değişimi olacak muhtemelen dediler ama elden almadılar HB ye kargoladım onlar servise gönderdi. Bunların hepsi ilk 2 hafta içerisinde oluyor zaten. Suratıma değişim gerekecek diyen servis bir anda hasarlı raporu verdi HB'de yapacak bir şey yok anlayışınız için teşekkür ederiz diyerek kucağıma bıraktı. HB ile servis arasında ne geçti tabi bilemiyorum ama dedikleri hiç tutarlı olmadı işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 hb elektronik üründe çok süründürür. ben diyeyim. türkiye'de e-ticaret'de elektronik işi çok havada, üretici firma ben x için garanti vermem diyor, tüketici kanunu müşterinin hakları vardır diyor arada satıcı kalıyor. satıcı da bu tarz durumları lehine kullanmak isterse olay çirkinleşiyor. en çok hb'de bu muhabbetleri görürsünüz çünkü en çok elektronik cihaz hb'de satılıyor. en temizi amazon kendi sattıkları veya satmadıkları farketmiyor. yarı yolda bırakmıyorlar. ama ürün çeşidi çok az. amazonda da iade şartları çok rahat olduğu için herkes bişey iade ediyor senin satın aldığın ürün ambalajı açılmış bir ürün olabilyor en çok 2. el ürün burdan gelir. gg ise genelde müşteriyi haklı buluyor, iade durumunda 3lü (satıcı, gg ve müşteri) chat yaptırıyor. sen o an hemen cayma hakkım dersem gg müşteri cayma dedi olay bitmiştir diyor. bence en iyisi gg müşteri hizmetleri kısmında. n11 seni satıcının kucağına bırakıyor. n11'yi arayıp derdini anlatırsan n11 satıcı ile iletişime geçiyor ama genelde yine de satıcı ne derse onu yapıyorlar. en leşi n11'dir çünkü sen kargo yaptın satıcı kargoyu alsa dahi mal bana gelmedi diyip art niyetli ise süründürür müşteriyi. iade sürecinde n11 hiç devreye girmiyor. diğer tüm sitelerde platform sahipleri sürekli devrede. trendyol da n11'e benzer ama bazen keyfi olarak satıcının dediğinin aksine müşteriye parasını verebiliyor. trendyol'un n11'den farkı iade incelendikten sonra satıcıdan zoraki foto istemesi. kendi hakem kurulları inceliyorlar, bir karara varıyorlar. bu sistem hb'de de var ama iyi satıcıysan hep satıcı haklı, arada müşteriye de parasını iade edip, satıcıya borçlanabiliyorlar. e-ticaret işi yapıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Benim son yillardaki deneyimlerim ne zaman adamlara carlasam isimi yaptiklari yonunde oldu. Apple’in kendisinden hepsiburada’ya kadar hemen her kuruma israrla, triple falan yaptirdim istedigimi bir sekilde. İlk basta guzel guzel konusurken isi yokusa suruyorlar sasmaz bir sekilde, sonra yuklenince kem kum edip yapmalari gerekeni yapiyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Valla bu hafta sonu cpu cooler değiştirdim, sırf Amazon satıyor diye 20TL fazla verdim. Müşteri hizmetleriyle pahalısını satın aldırıyor adamlar. E-ticaretin epey içindeyim ben de, sırf satıcı ile yaptıkları sözleşmelere bakarsanız aslında en ağır koşullar Trendyol'da, ağır cezalar da yazıyorlar zaten. Ama Çinli firma işte, müşteri memnuniyeti kafası yok. Bir de kaç kere kaç kişi söyledi burada, yanlış yaklaşılıyor bu tarz olaylara. GPU'yu servise göndermeyecektin, ayıp ihbarı yapıp iade edecektin kabul etmezlerse tüketici heyetine gidecektin. İnsanları bilinçli olarak yanıltıyorlar. Ya sen kırdıysan diyemezler, senin kırdığını ispatlamaları lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 HB'den tablo almıştım ben, tablonun arkasını çakarken çiviyi abartmışlar ön taraftan bildiğin tuvali kanırtmış, ora bi de beyazlamış falan resim saçmalamış. İade değil değişim istiyorum dedim, kabul etmediler, iade ettim ben de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Trendyol sanırım müşteri hizmetlerine destek yerine tüm parayı instagram influencer'larına gömüyor, sürekli bunlar çıkıyor karşıma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 (düzenlendi) hb'de değişim diye bir sistem yok, sadece iade açabiliyorsun. o yüzden satıcının ürünü değişmesi için senin iadeni reddedip sana yeni ürün göndermesi lazım. çoğu kişi bu topa girmez, direkt iade alabilir. çünkü hb'ye derdini anlatamıyorsun niye reddedin diyor boşa fazla diyalog. Ağustos 17, 2021 Seru tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Satıcı bizzat HB'nin kendisiydi, o yüzden sorun olmaz diye düşünmüştüm. Yanıldım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 öyle sorunla ilk defa karşılaşınca ben onarımda olsa olur modundaydım. Adamlar hiç bir haltı kabul etmeyip anlayışınız için teşekkür ederizden başka bir şey demediler . Servise gidince de servis buna onarım yaparız ama garanti vermeyiz tarzı açıklama yapınca öyle şey mi olur lan dedim hakem heyetine verdim. Sonra çatır çatır halloldu, gerçi sağolsun MSI türkiye bayağı iyi yardım etti. HB'den de o günden sonra bir halt almadım almam da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KillJoy Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2021 1 saat önce, Seru dedi ki: gg ise genelde müşteriyi haklı buluyor, iade durumunda 3lü (satıcı, gg ve müşteri) chat yaptırıyor. sen o an hemen cayma hakkım dersem gg müşteri cayma dedi olay bitmiştir diyor. bence en iyisi gg müşteri hizmetleri kısmında. bu ne saçma bişeymiş yahu. 3lü chat de neymiş. soğudum direk şu an Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 Gittigidiyor ve Trendyol kullanmayın abi. Hepsiburada ve Amazon gerçekten iyi. Xiaomi gibi çin markalarının da bu tarz ürünlerinin orijinaline rastlamak çok zor. Artık her yerde çakması satılıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 Xiaomi alacaksanız Mishop'lara gidin. A101 de sahte satmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pordakal Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 On 17.08.2021 at 13:49, deadwoll dedi ki: Benim son yillardaki deneyimlerim ne zaman adamlara carlasam isimi yaptiklari yonunde oldu. Apple’in kendisinden hepsiburada’ya kadar hemen her kuruma israrla, triple falan yaptirdim istedigimi bir sekilde. İlk basta guzel guzel konusurken isi yokusa suruyorlar sasmaz bir sekilde, sonra yuklenince kem kum edip yapmalari gerekeni yapiyorlar. bu ülkedeki her işyeri için aynı malesef, iyi niyetli davranırsan çok büyük istismar ediyolar, ama işi yokuşa sürüp ses yükseltirsen "hmm bu sorunlu müşteri, işini halledip yollayalım kafa rahat olsun" kafasına geliyolar. çok çok nadir bişey yaptırmak istediğin şeyi konuşup güzel güzel anlattıktan sonra "peki" diyip yapmak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 (düzenlendi) On 12.08.2021 at 08:54, Fistan dedi ki: sene 2021 hala şunu öğrenemediniz. kargoyu teslim almadan kontrol edeceksin, sorunlu ise tutanak tutturup gerisin geriye göndereceksin. Satış sitelerinin kendini yasal sistemden kurtarıp örnekteki gibi dolandırıcılık suçu işleyen çakma satıcıları koruma tekniği bu. "Kargoyu teslim almadan kontrol etmek" hele pandemide imkansız bişi. Adamı yanına çağıracaksın, durduracaksın, zorla alıkoyacaksın. Bekleyecek. Sen gidip kutuyu açıp geleceksin, o sırada adam kapıda durmaya devam edecek. Kutuyu açacaksın ve sahte ürün çıkacak. "Tutanak tutma" talep edeceksin. "Abi bende tutanak kağıdı diye bir şey yok" diye cevap verecek. O da bilmeyecek "tutanak tutturmak" için ne yapılması gerekildiğini. Gidiceksin bir yerden boş bir kağıt bulacaksın, kalemle üstüne "sahte ürün gönderilmiştir" diye bir yazı yazmaya çalışacaksın. Adam o sırada beklemeye devam edecek. Adama vereceksin yazıyı, kutuyu da vereceksin, "abi ama böyle olmaz, gel sen bizim şubeye orada anlat derdini" diyecek. Kaçıp gidicek. Sen kağıdı da kutuyu da alıp "dur şubenin neresi neydi" diye düşünüp bir yandan da taksiye binmeye çalışacaksın. Şubeye gideceksin ve "abi kusura bakma açılmış bu ürün, böyle tutanak tutturamayız, bence sen aldığın siteye şikayet et, onlar halleder" diyip geri yollayacaklar. yok yani yıl olmuş 2021, hala müşteriden kalite kontrol bekleniyorsa zaten patlak o iş demektir. Hepsiburada'dan (satıcı Hepsiburada) yanlış ürün göndermişlerdi. HepsiJet geldi kendileri aldı ürünü, para iadesi yapıldı sonra. Amazon'dan (satıcı Amazon Turkey) traş makinesi istemiştim, çalışmıyordu, geri iade yaptım, kargo şirketine verdim, para felan vermeden Amazon'a yolladılar, sonra para iadesi de yaptılar. Gönderen kargo şirketi sadece bir kargo şirketi. Teknik Servis elemanı felan değil. Adamı içeri sokup oturup beraber kutudan çıkarıp şarj etmesini bekleyip çalışıyor mu çalışmıyor diye kontrol ettirmemiz, çalışmıyorsa tutanak tutturmamız diye bir şey mümkün değil. Adamın görevi sadece ürünü kapına koymak, sonra var gücüyle kaçmak. Hele Türkiye şartlarında müşteriyle kargo görevlisine tüm sorumluluğu yıkmaya çalışmak ayrı bir dolandırıcılık tekniği. O kargo şirketi 10 günden önce kargoyu sana ulaştırıyorsa ve kapına geldiğinde kutuyu kıracak gibi yere atmıyorsa kendini şanslı saymalısın. MNG kargo ile birkaç kere kavga etmiştik yaptıkları gerzeklikler yüzünden. Böyle şartlarda yaşıyoruz ülkede... Hepsiburada yapabiliyorsa, Amazon yapabiliyorsa, diğer şirketler de yapabilmeli. Yapamıyorsa da mecbur bırakılmalı. Yoksa buradaki gibi dolandırıcıları yasal hale getirmiş oluyorsun. On 12.08.2021 at 01:27, Xenocide dedi ki: EmreBilgisayar07 Bu arada mağaza şu: https://www.gittigidiyor.com/magaza/emrebilgisayar07 koşarak uzaklaşın, sakın alışveriş yapmayın. Fotoğrafını attım adama, hala "ürünün sahte olduğunu kanıtlamak zorundasınız" diyo bana. Ulan ne sayfandaki fotoğraf, ne de kutunun üzerindeki resim ürüne benziyor. Bunu söylediğimde de "fotoğrafları biz çekmiyoruz, üretici firma tasarımla ilgili değişiklik yapmış olabilir" diyor. İnanılmaz ya, bi de son olarak şu cümlesini de eklemek isterim; "Kusura bakmayın, biz satın alınmış, kullanılmış, yasal statüsü “ikinci el” olmuş olan, hijyen ve sağlık kuralları gereği yasal olarak bile iade edilemeyeceği belirlenmiş bir ürünü iade alıp bir başka müşterimize satacak ticaret etiğine sahip değiliz." kıyamam ya. iş işten geçtikten sonra söylemek saçma olacak belki ama böyle "EmreBilgisayar07" gibi abuk sabuk isimlere sahip olan yerlerden asla alışveriş etmemek lazım. Bir şeyler alacaksanız mutlaka Vatan Bilgisayar, MediaMarkt, Amazon (sadece Amazon Turkey'in sattıkları), Hepsiburada (sadece Hepsiburada'nın sattıkları), Koçtaş, Ikea, Bauhaus gibi yerlerden satın almak gerekiyor. Ya da satıcı kişi bilindik bir şirketse (mesela Dyson, Arifoğlu, Nobel ve Palme gibi bilindik satıcılar) almak lazım. Çok büyük ihtimalle eline sorunsuz bir şekilde teslim ediliyor o tarz ürünler. Sorun çıkınca da en azından muhatap bulabiliyorsun. Çok kişi görüyorum "aaa ucuza satıyor, hemen buradan almalıyım" diyerek dolandırıcıların eline düşen. Sonra Ekşisözlük'te başlık açıyorlar "N11 rezaleti" diye, Şikayetvar'a koşuyorlar felan uğraş dur. N11 asla müşteriye sahip çıkmıyor ve genelde dolandırıcılara bilinçli bir şekilde arka çıkıyor. Bazen tuhaf isimli satıcılardan bir şey satın almam gerekebiliyor, hiçbir yerde bulunmayan bir ilaç veya çok nadir satılan bir deterjan gibi... O zaman da paramın çöpe gidebileceğini bilecek miktarda harcama yapıyorum. Hepsiburada'dan bir kere patlak sıvı sabun gelmişti de, onu da neyse ki parasını iade etmişlerdi. Ama dolandırıcı cidden ÇOK var şu an Türkiye'de. Gücünü de AKP'den aldıkları için hiçbir zaman hesap vermeyeceklerini ve suçlarının cezasını çekmeyeceklerini bildiklerinden umursamadan dolandırıcılık yapıyorlar artık. Eylül 7, 2021 Bone tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardalya Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2021 benim actigim 0 urun satilan bi sitede bile 2 dolandiricilik vakasi olmustu 5 dk icinde ben mudahale edene kadar. tr'de elini sallasan dolandiriciya denk gelir, adamin iban'i (dogal olarak ismi olmak zorunda ve var) tlf no'su var ama hic bisey yapamiyorsun, tsk AKP. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar