Jump to content
sabonis

Bilgisayar ve kitabı yasaklayan kahveci

Öne çıkan mesajlar

§ 13 Mar 2019, 09:08

Efendim olay sosyal medyada baya büyüdü. Olay bu:

 

 

Haftasonları böyle bir uygulama yapıyorlarmış... Yeni de değil he 2017den beri bu tarz reviewlar var zomato gibi sitelerde kendileri için. Hatta sırf bu konuda da değil, baya baya sebepsiz yere müşteriyi üst kata almayan, direk mekana almayan falan bi yer gibi duruyor. Neyse konu o değil de, sizce bir işletme bunu yapmalı mı para kazanmak için? Aşağıda kendilerinin açıklamasını da koydum. Şu anda büyük linç yiyorlar sosyal medya ve ekşi'de: Bu da ekşisözlük başlığı: https://eksisozluk.com/kropka--5231712

 

Bir yandan adamları anlıyorum ve kendi mekanları isterlerse sabahtan akşama sadece kendileri otururlar ve kimseyi de  almazlar içeri. Ama bir yandan da böyle bir kural koyarsan cezasına katlanırsın. Halbuki bunun orta yolu var, gerçekten uzun oturup sipariş vermeyenlerin zarar verdiğini düşünüyorsan,  takip edersin, 1 saat boyunca oturup 1 kahveden fazlasını almayan bir daha sipariş sorarsın, vermiyorsa kalkmasını rica edersin. Evet bunu takip etmesi kolay değil ama kapıya "Laptop ve kitap yasak" dersen ağzına ağzına vururlar.

Şahsen ben hiç gitmemiştim, son 1-2 aydır civardaki bütün kahvecileri tek tek deniyorduk 2 arkadaşımla, sıra elbet buraya da gelecekti ancak bu durumda boykot edip pas geçeceğim.

 

hnRrHN5.jpg

 

ydrROIY.jpg

 

 

sabonis tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:11

Yani bir noktada haklı olsalar bile bunu bu şekilde söylemek direk kendi ayağına sıkmak olmuş. Farklı şekilde bunu alttan alta empoze etsen neyse ama direk olarak "YASSAK KARDEŞİM" dersen siki tutarsın.

Kapanışı yakındır abi not alın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:17

Bunu yapmak yasaktır şunu okumak yasaktır gibi bir yaklaşımdan ziyade "Hafta sonları Kitap okuma ve bilgisayarla ilgilenme zamanınızı kontrollü kullandığınız için teşekkür ederiz" gibi bir uyarı koysalarmış daha anlayışla karşılanırlarmış...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:19

Rekabetin bu kadar fazla olduğu bir sektör de ve kadıköy gibi bir yerde intihar olmuş. Bende denemeyi düşünüyordum ki geçen gün önünden geçerken niyetlenmiştim. neyse artık listeden çıkartalım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:20

telefonla oynayana bişey diyemezler o zaman.

kafe baya güzel görünüyor yeşili çok iyi kullanmışlar gider içerim kahve 👍

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:29

2017'den beri bu tarzda yorumlar geliyorsa eger ve aciklarsa demek ki dogru seyler yapiyorlar demektir.

 

gitmeyin haci sizde. batsin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:33

Bu tarz sadistliği seven müşteri var. Mesela Adana'da bi kebapçı var, müşterilerine sövüyor ve istediği yemekleri getirmiyor. İçerisi tıklım tıklım.

Müşteri: Abi bana 1.5 dürüm ver, humus yaptır, arkadaşa pirzola

Garson: Abi s.ktir et sen pirzolayı. tavuk şiş veriyorum arkadaşa, ortaya ciğer yapıyorum. Dürüm yerine acılı porsiyon ye. 

Müşteri: ...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:36

bunun karikaturu vardi sanki...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:37
5 dakika önce, dasaaa dedi ki:

2017'den beri bu tarzda yorumlar geliyorsa eger ve aciklarsa demek ki dogru seyler yapiyorlar demektir.

gitmeyin haci sizde. batsin

öncelikle artık double "enter" basmayın mesajlarınızda, çünkü tek enter zaten 1.75 space gibi bişi olmuş yeni forumda fazlasıyla yeterli. çift olunca aşırı boşluk oluyor 😃

öbür konuda ise 2017'de zomato'ya yapılan birkaç yorum ve twitter'da 1-2 tweet var. Şu anki gibi viral olup 100binler tarafından okunmadı. Bu sefer baltayı taşa vurdular...

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:39

baska yerde acar.

 

 

neden double enter'a karsisin kardesim?

 

iyi misin?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:44

20 tl verip 10 saat oturuyorsunuz adamlar devamlı gelsin gitsin istiyor müşterileri haklılar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:47

Selam,

Hafta sonları 'ekran yerine çevrenize ve sohbetinize bakın' falan tarzında bir yaklaşım uygulayabilirdi. Ayrıca 'yaptığın açıklamayı da adam gibi bir Türkçe ile yapabilseydin' diye geçmiyor değil insanın aklından! 

Bence çok daha uygun bir üslup ile akıllıca bir dil kullanımı ile insanları uyararak istedikleri yaklaşımın sergilenmesini sağlayabilirlerdi. 

Saygılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 09:53

mesaja bakilirsa turkce konusmayi bilmiyorlar o yuzden incelik beklemek fazla olur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 10:08

haftasonları masa ücreti alsınlar o zaman. 

Borlach tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 10:14

haftasonu pavyon olarak calissinlar.

 

karli is.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 10:33

Selam,

Oldu olacak konsomatris de çalıştırsın, müşteriye ha'bire kahve sipariş ettirsin!

Saygılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 10:36

sosyal medyada linç yiyen daha güzel konular var onları taşısaydın foruma

bu olayın üstüne konuşmaya bile değmez çünkü

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 11:01

Ben de merak ettim; acaba gerekçesi, birbirinizle sohbet edin mi yoksa bir bardak çay içip saatlerce oturmayın mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 11:05

Ben mutlu oldum bu yaptıklarına. Neyse en azından kalabalık olmaz haftasonu ugradiigmizda yer bulamama şansı sıfır. Böyle yerler artar insallah

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 12:48

neden "doğru" ya da "yanlış" olmak zorunda ki bu uygulama? neden linç ya da destek? isteyen gitsin istemeyen gitmesin abi, çok takılmaya gerek yok. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 15:32

52789833_407126220067227_142402410717480

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 16:59
7 saat önce, paramecium dedi ki:

Selam,

Hafta sonları 'ekran yerine çevrenize ve sohbetinize bakın' falan tarzında bir yaklaşım uygulayabilirdi. Ayrıca 'yaptığın açıklamayı da adam gibi bir Türkçe ile yapabilseydin' diye geçmiyor değil insanın aklından! 

Bence çok daha uygun bir üslup ile akıllıca bir dil kullanımı ile insanları uyararak istedikleri yaklaşımın sergilenmesini sağlayabilirlerdi. 

Saygılar.

Buna biri twitter'da yazmış, biraz kitap okusaydın en azından düzgün cümle kurabilirdin diye.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 18:35

KROPKA mi KORPKA mi mesajda yanlis yazmislar kendileri de sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Mar 2019, 18:46

Selam,

Son metin en azından daha düzgün bir dil kullanılarak yazılmış ama belirtildiği gibi isim noktasında çelişki yaşayarak yine farklı bir tat ortaya koymuş 🙂

Saygılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...