Jump to content

serjuhan

=o=
  • Mesaj sayısı

    7.624
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

serjuhan hakkında

  • Rank
    serjuhan

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. serjuhan

    Mac’e geçiş

    Üstünkörü araştırdım. TB3 ile performans kaybı sanırım yüzde 20 civarında. Ancak olur da direk TB3 ile bağlayıp görüntüyü de yerleşik ekrandan almak istediğinde, eGPU'nun üzerindeki harici ekran kartına DP ile vb bağladığın ekranla aldığın performansa oranla kayıp daha da artıyor. Hali ile her türlü eGPU takıyorsan harici ekran ile kullanmak lazım ki zaten sen de bu şekilde düşünüyorsundur muhtemelen.
  2. serjuhan

    Mac’e geçiş

    Aynen ben de 2018 MacBook Pro'ya Sonnet eGPU aldım. En ucuzuydu ama plug&play direk o açıdan güzel. Ama Bootcamp ile uğraşmak istemiyorum. Hali ile bir şekilde MAC üzerinden veya VM alternatifleri üzerinden oyun açabilmek istiyorum.
  3. serjuhan

    Mac’e geçiş

    Linux diyor bu dayı.
  4. serjuhan

    Mac’e geçiş

    Ben Satechi markalı ürünlerden almıştım Macbook'u alırken gerek estetik gerekse işlev olarak çok kaliteli gerçekten.
  5. serjuhan

    Mac’e geçiş

    Abi developer vb olarak farklıdır tabi. Ama ben Parallels alternatifi VM Fusion'ı filan da denedim Parallels kadar keyif vermedi. Bir de şu oyun açma mevzusu çözülse VMler üzerinde çok iyi olacak ama hepsinde aynı sıkıntı var.
  6. serjuhan

    Mac’e geçiş

    Bu arada değinilmiş ama Parallels baya baya diğer VM alternatiflerinin üzerinde. Acayip bir entegrasyon var. her şeyi native olarak OSX üzerinde kullanıyor gibi kullanabiliyorsunuz. Macbook Pro ile de yağ gibi kullanılıyor. Oyunlarda sıkıntı yaratıyor onda da tüm VM türevleri sıkıntılı zaten mecbur BOOTCAMP.
  7. serjuhan

    WoW Classic Ana Konu

    Off resist setler filan düşündükçe darlanıyorum ama oynayasım da var çok acayip 🙂
  8. serjuhan

    John Wick (2014)

    Accuracy filan da iyi baya. Adam özel tim gibi olmuş. Filmleri izlemedim ama adamın hatrına izleyesim geldi.
  9. serjuhan

    John Wick (2014)

  10. serjuhan

    WoW Classic Ana Konu

    Launcherda ayrı bir oyun olarak görünüyor mu?
  11. serjuhan

    WoW Classic Ana Konu

    Bari subs biraz ucuz olaydı buna yav. Diğerini oynamak istemeyen adam için tabi.
  12. serjuhan

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    Adnan Aybaba çok iyidi ya 😄
  13. serjuhan

    Satılık Division 2, RE2, DMC 5

    RE2 gitti ama DMC5 rezerve eden arkadaşlardan bir tanesi iptal etti. Son bir DMC5 var o da aynı fiyat 50 TL. Hadi hadi kapanın elinde kalıyor.
  14. serjuhan

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Şu kısım gerçekten inanılmaz. Sen işine baksana. Bu sene hiç maç izlememiştim Beşiktaş'ın bu kadar yetoluk yapacağını hiç tahmin etmiyordum.
  15. serjuhan

    Gif Thread #6

    Sonuncunun cool cool gelip sonra hasiktir lan diye ağzının yüzünün kayması 😄
×
×
  • Yeni Oluştur...