Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

CRM Uzmanı maaşları


Mithat

Öne çıkan mesajlar

  • Genel Yönetici
SAP uzmanı kadar kazanamaz ama 3000 gibi başlayabilir. Sonra duruma göre 6000’e kadar çıkabilir ama ender yerler ve pozisyonlarda. Kaynak benim, iş gereği kurumsal yaşamın görmediğim noktası yok.

Logo ile gidersen ama 4000 civarı takılırsın, ilerde de zorlanırsın. Dynamics, SAP filan gerek.


Adam bana mail gelecek onu girecem diyormuş. Stajyer olacak sen yani? Asgari vermezler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Taş taş mı geçiyonuz gerçek mi ya? Ulan ben logo crm'i yapan yazılımcı o kadar para alıyodur diyodum, KULLANAN adam bile o kadar alır mı?

Şirkette herkes eline yüzüne bulaştırıyomuş anladığım kadarıyla, demişler ki biz bunu tek noktaya alalım, siz boşverin kullanmayın, mithata verin o kullansın, ordan kaynaklı bi iş ihtimali çıktı bugünde görüştüm ettim olumlu geçti, yarın maaş teklifi atıcaklar ama görüşmede işi ve pozisyonu o kadar çok itin gözüne sokup çıkarttı ki dedim heralde asgari ücret teklifi gelecek.

Bakalım dediğiniz rakamlar gelirse zaten çok fazla düşünecek bişi yok direk düşünmeden kabul ederim.

Logo ile kalmayıp kendini geliştirme konusuna gelince... ehe :D

edit : lan tam yazıyodum düzeltmiş, hea öyle bişi işte, CRM uzmanı zaten CRM yazan yazılımcı ve benim bu dediğim data entry dışında başka ne var ki? Data gir, rapor çıkar, not tut, takip et alert at vs vs gibi klişe şeyler işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben nasıl mail geliyor giriliyor anlamadım. adam sana mail göndereceğine kendisi girer abi? hayır logo falan diyorsun torrent kullanmak daha zor lol


CRM specialists are analysts who constantly examine and monitor a firm's practices with existing customers, helping ensure that retention levels are as high as possible. They also analyze data to find ways to attract new customers, as well as assist in the rollout of such measures.

crm uzmanı bu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

E o zaten?

Datayı girende o, dediklerini yapanda o, genel anlamda bunlar birbirlerini engelleyen şeyler değil ki?

Maili atacağına kendi giremiyomuş işte sanırım, daha doğrusu düzgün girdiğinde giriyor ama bazen saçmaladıklarından bir CRM uzmanı lazım ki beceremediklerinde "la öyle değil şöyle yapıcan onu" diyecek. Raporunu tutacak falan sanırım. Yani genel anlamda şirketin CRM'i adam akıllı saçmalamadan kullanmasını sağlayacak, hadi diyelim kendi de çözemedi logoyu arayıp "ya biz bişi yapçaz ama beceremedik" falan diyecek gibi gibi.

Bende tam bilmiyorum anlaşıldığı üzere, 2 ay evvel basketbol antrenörü oluyodum, naptığımı biliyo muyum lan ben.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bak düşün. Bi de kullansam neler neler olucam. Hanım çok baskı yapıyor, para mara anlamam evde oturma git çalış yeter la diyor, yoksa valla evde keyfim yerindeydi ya :/ Bari maaşına değer bişi olsa, hani asgari ücret falan deseler ne güzel hanıma gidip "hanım bak asgari ücret diyor saçmalama" falan deme lüksüm olur, kalkıp 3-4 derlerse parayı kullanamam :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...