Jump to content
toggie

Subnautica

Öne çıkan mesajlar

§ 10 Nis 2018, 12:01
oyun o kadar craft değil ki... daha çok explore, explore. base'ini bir kere yaptıktan sonra craft falan gerekmiyor. oksijen tüpleri, diğer ufak tefek cihazlar, taşıtlar falan hep 1 kere yapmalık. yemek ve su craft etmeyi diyorsan, 1 planter dolusu karpuz dik olsun bitsin, daha da hiç bir şeye ihtiyacın olmaz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nis 2018, 12:03
yemek su değil ya mesela ben cylopsa taşıdım her şeyi ama base olarak kullanamıyorsun enerjiden geri taşımaya üşendim. map yok, ruby bulana kadar canım çıktı.

mesela hikayade cluelar geliyor, nerelere gideceğimi biliyorum ama gidemiyorum, yolda giderken bir şey lazım oluyor base dönüp bakıyorum farmlamadığım için bir sürü ore lazım geri dön farmla git gel falan baydı beni baya.

bilmiyorum bana göre değil sanırım ama oyun güzel hiç lafım yok.

map lazım bence kesinlikle. en kötü kendin gezerek açtığın işaretlediğin çizdiğin bir şey olsa güzel olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nis 2018, 12:09
map olmaması, her şeyin yerini "bilerek" bilemek falan... bunlar bana hoş gelmişti. zevkler, renklere geliyor iş sonunda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nis 2018, 12:12
Valla ben haritanın neresinde ne farmlayacağım konusunda beaconlar yerleştire yerleştire bi nevi kendi haritamı yapmıştım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nis 2018, 17:26
beacon oyundaki en iyi item :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Nis 2018, 08:31
map olayına bende karşıyım, zaten ezberliyosun abi bi yerden sonra.
E bide beacon var
oda yetmese halat bile çekebilion çok zorlarsan =)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Nis 2018, 11:30
toggie said:

ultima-tr'den gelen forumun oyuncuari bu oyunun basligini nasil acmaz. arcane steam sale topic'inde yazmisti da inanmamistim, gercekten acilmamis.


early access survival fps'lerden zevk almadığımız için olabilir mi...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Nis 2018, 12:04
biz derken?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 12:15
ben, eniştem ve bakkalın oğlu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 14:00
Normal abi o zaman. Anca o kadar kisi cikar zaten survival fps sevmeyen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 14:01
Bu arada 1 aydir oynamadigim save'i actim, ne yapicam hic bi fikrim yok, ne nerde hic bi fikrim yok.

Boyle bildiginiz bi checklist falan var mi yapilacaklar icin?

Bir de ufak tefek bulunmamis seyler var ya. Mesela thermal reactor'un relay'ini yapicak zikkim gibi. Hangisini nerde bulucam, neyi nerden toplicam cok bi fikrim yok su anda. Scanner'in menzili yetismiyo cogu ore'un yerini bulmaya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 14:12
Story icin radio message'i trigger'lamanin birkac yolu var, genelde yeni kesifler ile progress radio uzerinden devam ediyor. Nerede kaldigin da onemli tabi ama yeni biome kesfetmen ya da blueprint'ini buldugun yeni bir araci yapman genelde radio messega almana sebep oluyor.

Oyun exploration uzerine insaa edildigi icin hikayenin bu sekilde ilerlemesi aslinda guzel ama bazen cok fazla ara oluyor, ne ile karsilasacagini bilmedigin yerlere girmek de insani gerdiginden sanki bi quest log gibi bisi olsa iyi olurmus.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 14:13
ya ana modüller var yapılacak denizaltılar vs vs. Onların peşinden koşabilirsin ki zaten koşarken bişiler açılıo falan
mesajlara bakabilirsin ilgilenmediğin, quest seni sürüklüyo ya.

Scanner outpostlar lazım abi oraya buraya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 14:14
bir yerden sonra zaten radyo kesilmiyor mu ? yani aurora ziyaretinden sonra gelen bir mesajdan sonra yok bir şey ztaen sana bakıyor olay.

codes & clues kısmına göre ilerlemek lazım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 14:15
abi şeyleri takip ediosun işte diper mesajlar var orda burda bulduğun

daha da fazlası spoylır

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 21:54
Aurora'da odalarda gezinirken nefes almak icin tavana yoneldim ve bir sekilde odanin, tasarlanmis alanin disina atti beni oyun ve geri donemiyorum hic bi sekilde. Bi ihtimal save/load yapinca konum duzeltiyodur dedim, save'leyip yeniden load ettim ama bana misin demedi. Gitti 25 saatlik amelelik...

https://www.youtube.com/watch?v=6grSZ9S-Oxc

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 21:57
Bu bug hala duruyor mu ya. Geçen sene başıma gelmişti bu. Bir de baya bilinen bir şey hani.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 22:09
tim said:




konsolu açıp geri poda veya ileri tp olabilirsin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 22:27
Evet varmis oyle bi olanak. warpforward ya da spawn kurtariyo gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 22:34
aynen en kötü warpme direkt karakteri start poda atıyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2018, 22:41
beni de zırt pırt ziklops dan atıyordu

oyunun en kötü bug ı şu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2018, 12:04
o bug cok eski. release'de aynisi tekrar basima geldi. konsol'dan ucmayi acarak cozmustum galiba. konsol komutlari epey bir sorunu cozuyor aklinizda olsun. mesela sublarin buglanmama sansi yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Ağu 2018, 13:15
Geçende bir stream izlerken şahit oldum, (arka sayfada da yazılmış) eğer hikaye ilerleme durursa (radyo sinyali gelmezse)

Yeni başlayanlar için spoiler

Adada çok salak bir yerde pda var, zaten birkaç pda buldum diye onu es geçebiliyor insanlar, onu almayınca hikaye devam etmiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Eyl 2018, 16:50
Bir yerde tıkandım gençler. Cyclops'u tamamladım radio mesajı geldi .

Prawn Suit'i keşfettim yani parçalarının oldugu bir batığa gittim o yerin keşifi ile yeni bitkiler buldum blood tree mi ne var onun meyvesinden potion yapılıyor o açıldı , bir kaç tane blueprint daha açtım bunun gibi o noktada takıldım işte.

base'imde duran Scanner ile bir şey bulamıyorum . Range mi yetmiyor yoksa story gereği mi öyle bilmiyorum (olanların hepsini keşfettim zaten).

Şu anda dımdızlak kaldım baymaya başladı oyun.

Bir sorum daha olucak bu kraken'leri nasıl öldürürüz ? cyclops'la giderken en büyük belam onlar.


edit son soru (: Bir de bu büyük madenler var mine etmek için tool lazım diyor. O tool'u bir türlü bulamadım ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Eyl 2018, 19:08
büyük madenler prawn suit drill armla çıkıyor.
baseindeki scanner full upgrade de taksan bi yere kadar tarıyor. etrafta kaynak bırakmadıysan o blood treelerin oraya küçük 2 oda bir salon base at oradan scanle
daha derine in

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...