Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate


tunca

Öne çıkan mesajlar

innervate nerfi jade sorununu ve 5/5/5 draw kanserini cozuyor cunki

https://i.imgur.com/vGjSya3.png

heralde fetonun blizzort imamina filan yaptirdilar karti yada izin veren madde etkisi altinda filandi. normalde 5 damage +5 armor +5/5 bile baya iyi olabilirken 5 draw ne arkadasim :D beyinsizler ya, 3-5 pack saticam coluga cocuga diye

paladin/warrior ve shaman nerfleride aman druid captan duserse bunlar azmasin diye ama drooda bisi olmicak rotasyona kadar ha gayret sabredin, yeni exp cikti sallayin onu bi sonrakini bekleyin yeni bir geist yapar blizzort dust bayar craftlarsiniz jade cikarsa diye


kucucuk bi UI in sonunu "if your deck contains no duplicates draw 5 cards" yapsa butun sorun cozulucek oysa lel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1) Innvervate: Now reads: Gain 1 Mana Crystal this turn only. (Down from 2)

We considered a few other options for Innervate:

- Refresh 2 Mana Crystals.
- Gain 2 Mana Crystals this turn only and increase the mana cost to 1.
- Gain 6 Mana Crystals this turn only and increase the mana cost to 4.

Since Innervate is a basic card, we need it to be clear and simple. Along with Wild Growth, these cards inform newer players that Druids create mana as a part of their class identity.

abi allah sizin belanızı versin "clear and simple" için kartın ebesini bellediniz. tebrik ediyorum. refresh 2 mana crystals veya 4 manaya 6 veren 100 kat falan daha iyi nerfler. ben de zaten uzun süredir refresh 2 empty mana crystals yapsınlar diyordum.

druid gg. innervate bütün decklerden çıkacak. gadgetzan veya kombo olayı olmasa rogue'da da coin kullanılmazdı. ultimate infest falanda kurtarmaz yani, turn 10'a rahatı yerinde

-----------

2) Hex: Now costs 4 mana. (Up from 3)

heralde poly ile aynı olsun diye yaptılar. çok kullanılan bi kart bile değil şu anda. ama ok'im yani.

-----------

3) Fiery War Axe: Now costs 3 mana. (Up from 2)

bu oynanacak mı artık ya? sanmıyorum. of pirate warrior'a aşırı büyük nerf yalnız bu. hani druid azalacak, pirate da azalacak. evolve shaman'a ve mage'e baya bi yol açıldı gibi.

-----------

4) Murloc Warleader: Now reads: Your other Murlocs have +2 Attack. (Down from +2 Attack, +1 Health)

ben bunu sevdim. şu anki murloc metasında aşırı güçlü oldu ve baya uzun süredir murloc pala görüp duruyoruz midrange. yeter yani. ben baydım açıkçası. ha genel olarak paladin'den de baydım, equality 3 mana olsa keşke de kontrol pala da biraz değişse.

-----------

5) Spreading Plague: Now costs 6 mana. (Up from 5)

aggro'ya karşı turn 5 ile 6 arasında çok fark var gerçekten. hele bi de innervate'lenemiyor... ha ama sorun şu ki piyasadaki 2 aggro decki, druid ile pirate warrior'ı sildiniz yukardaki 2 nerf ile.
bu arada sırf aggro'ya karşı da değil, oyunun başında midrange'e falan karşı da damage yememeni sağlıyordu bu kart, sonra da oyunu döndürmeni sağlıyordu. beğendim gibi bu nerf'ü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Druid in bittigi falan yok ya. Jade yine oynanacak. Ramp kartlarinda degisen birsey yok. Sadece yavaslaticak iste biraz olmasi gerektigi gibi. Turn 4 de ui oynama, yashaaraj inme gibi seyler yapamayacak. Gadgetzan da oynar istiyorsa biz yillardir rogue da coinle oynuyoruz.

Pirate da ayni sekilde yavaslar biraz bitmez. Turn 2 de coin le axe oynayip turn 3 te upgrade le 6/3 pirate 3/3 taunt oynayacaklar. warrior a yapilmasi gereken "arcanite reaper 4 mana cannot attack heroes"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya fiery war axe ve hex'ten ne istemişler ben anlamadım hâlâ. hayır yani pirate warrior odaklı nerf falan da değil yani, istense 20 farklı şekilde nerflenir zira. e control warrior napıcak şimdi aggro'ya karşı alüminyum.
priest de güçlü baya, hiç dokunmamışlar ama hex batmış bi taraflarına enteresan.

yani tabi biz yeni çıkan exp'i oynarken bu herifler diğerini hazırlıyor, umarım geleceğe yöneliktir ama yine de saçma görünüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

priest'in güçlü deckleri hayvan gibi pahalı deckler. çok ellemezler onlara. aslında bu nerflerin hepsi düşük bütçeli rank destelerini vurmuş asıl olarak. geçen f2p hesapla sıfırdan 17 saatte legend olan eleman vardı mesela. şimdi aynısını yapması zor.

3 mana 3/2 silah da çok kötü değil. eaglehorn falan kullanılıyor sonuçta. pirate için düşük manalı silah da var ayrı olarak 1 manalık zıkkım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:



aggro'ya karşı turn 5 ile 6 arasında çok fark var gerçekten. hele bi de innervate'lenemiyor... ha ama sorun şu ki piyasadaki 2 aggro decki, druid ile pirate warrior'ı sildiniz yukardaki 2 nerf ile.


Token druidin innervate yüzünden aldığı darbe pirate war un balta yüzünden aldığı kadar ağır bi darbe değil ya, innervatesiz 3. turnde boğuyorlar yine. Balta baya dandini olmuş ama 3 manayla, huntardın en azından secretla kombolama şansı var direk devalue.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fiery War Axe(FWA) nerfi çok kötü olmuş. Pirate Warrior hala dengelenmesi gereken bir deck eyvallah da, FWA oyun çıktığından beri bütün warrior destelerinin kullandığı bir kart. Özellikle Control Warrior oynarken bunu oyunun başında çekince rahatlıyordu insan. Ayrıca şu an The Grand Tournement kartı olduğu için oyun dışında kalan 3/2 3 mana (Battlecry: If you have a minion with taunt gain 1 durability) özellikli King's Defender silahı bile kullanılmadı hiç. FWA ondan da beter olmuş. Elinin ayarını seveyim blizzort.

Fiery War Axe'me dokunma!

Bir warrior ağlıyor gözleri yaşlı...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fin said:

warrior minion öldürmiyoki heroic basıp allahsız gibi turn3 te 50dmg face gidiyordu sdf

tamam abi işte sende öyle yönlendir
fiery axe 3 manadır her minion öldürdüğünde +1 attack kazanır de
en azından eagle horn gibi extra bi yan özelliği olsun
al gene 3 mana rallying blade var
divine shieldli minionlara +1/+1 veriyor

manasızlık burda
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...