Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

For Honor


Sorieno

Öne çıkan mesajlar

xunn said:

Daesu'dan bahsediyorsun sanırım.

2v2 atarken arkadan charge vurup uçuruma atan çirkin bir dev kendisi.


yada infinite headbutt, aşırı teknik

en son odeon kensei ile delirtti beni ama onuda naptım ettim aldım ara ara, yani genel olarak karakterler dengeli geldi bana. ama tek bi guardbreak hatanda peacekeeper %50 hp götürüyor bleed ile (duelde item level olamdıgı icin resistte yok)

kücük çapta bi combat overhaul lazım, gene orochiye attack yapmak riskli oldugu icin guardbreak yapmaya zorluyo seni mecburen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

betada bazı guardbreak lere karşı tech yapınca çalışmıyordu. ulan ben mi zamanında basamıyorum diyordum. sonra redditte gördüm https://docs.google.com/spreadsheets/d/1O60iquql8pCOn6E5phc55vq_nI80LCsjWtf3-fM7Rb0/edit#gid=0

bazı vuruşlar blocklanırsa, ( parry değil reflect değil, düz block) hemen ardından atılan guardbreak uninterruptable. yani karşı taraf sizin guardbreakinize guardbreak basıp çıkamıyor.

örnek: karşındaki berserkerın light attackını blockladın, hemen ardından bastığın guardbreak uninterruptable. adam guardbreak bassa bile kıramıyor löl.

chart a bakılırsa conqueror vs conqueror vuran kaybediyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Undisclosed said:

chart a bakılırsa conqueror vs conqueror vuran kaybediyor :)


adam block fail yapana kadar vur o zmn, tabiki uninterruptible olmalı, dovus sonsuz donguye girer, tamam cok keyifli ama oyun sonunda pestilin çıkıyor. o konsantrasyon 20 dakika sonra bitiyor, sacmalamaya baslıyorsun. Tam olarak taş kağıt makas değil işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adam block fail yapana kadar vurmakla alakası yok. vuruşların bazıları block karşısında stagger ettiği sürece tek kişinin saldırısı sonsuz döngüye bağlamaz. Ben stagger a karşı değilim. Her guardbreak in guardbreak le techlenmesinden yanayım. Burada sorun uninterruptable guard break in block gibi oyun içinde çok sık olan bir olaydan dolayı bilen biri tarafından oyunda abuse edilebilmesi.

Çünkü bu mantık oyunun risk-ödül dengesinin içine sıçıyor.

parrylemek için riske giriyorsun. block yönü + heavy attack zamanlaman tutmazsa kafana geçiriyorlar. ödülü: doğru yapasan adam stagger. 1 free hit yada overhead heavy falan.

deflect için riske giriyorsun. doğru dodge atmazsan gene kafana geçiriyorlar. ödül yukardakiyle aynı 1 free hit.

block için bi zikim yapmıyosun. mouse u biyerde tutuyorsun. zaten normal atak blocklayamıyorsan oynama yani oyunu. ödül olarak 1 free hit alıyorsun. çünkü bazı ataklardan sonra adam random stagger oluyor, ve bastığın guardbreaki karşı taraf kıramıyor.

conqueror vs conqueror da her hitten sonra blocklayan tarafın free guardbreak i var. conqueror un guardbreak ten çıkan kombosunu biliyormusun ? overhead heavy into shieldcharge into overhead heavy.
%40 can demek. tek blokta.

9-12 şubat arası open beta var. burdan yazarım sana ubisoft username imi, nda alfa + closed betada eşşekler gibi conqueror oynamış biriyim. bi duel yaparız. daha iyi göstermiş olurum unbreakable guardbreak saçmalığını sana :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daesu said:

xunn said:

Daesu'dan bahsediyorsun sanırım.

2v2 atarken arkadan charge vurup uçuruma atan çirkin bir dev kendisi.


yada infinite headbutt, aşırı teknik

en son odeon kensei ile delirtti beni ama onuda naptım ettim aldım ara ara, yani genel olarak karakterler dengeli geldi bana. ama tek bi guardbreak hatanda peacekeeper %50 hp götürüyor bleed ile (duelde item level olamdıgı icin resistte yok)

kücük çapta bi combat overhaul lazım, gene orochiye attack yapmak riskli oldugu icin guardbreak yapmaya zorluyo seni mecburen.


Lazım olan tekşey side step attack yapan assassin heroların öldürülmesi. Peacekeeper olarak söylüyorum bunu. Oyunu dark souls combata çeviriyor, guardbreak mevzusu dengeli, counterı olan herşey dengeli abi.

ama Peacekeeper'ın sidestep right click, orochi'nin topaç sidestep attack, berserkerın da aynı attack çok sapık.Düz attacktan daha hızlı vuruyor onlar. Ben öyle oynamıyorum inatla deflect kasıyorum, çok lamer çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

_Rave said:

warden'dan sonra diğer classların hiçbiri hoşuma gitmedi benim ya.

fast classlar duelde baya op ama diğer classlarında onlara kıyasla baya uzun reach'i var.beni aşırı derecede rahatsız etmedi ne orochi ne peacekeeper.


warden zevkli baya hızda yerinde dmgda

https://www.youtube.com/watch?v=qo6K8W1uETE
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...