axedice Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Hayır sen yüzeysel bi insansın. Burası oyun topiği. Horace sen de cevap ver hangi minmaxına karşı çıkmış oyun. Nereyi senin adına hesaplamış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 horacegoesskiing said: lan bisürü de para verdik oyuna eyiymiş, hartkormuş diye. o kadar zorladım sevmeye kendimi olmadı. guzel ozetledin. Benim icin ks den gelen en guzel rpg shadowrun lar oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 silah değiştiriyon, accuracy bi dahaki combata kadar doğru update olmuyor, sana yanlış bilgiyi veriyor. roll hesaplarına bakıyorsun, oyun rolları sana gösterdiğinden farklı hesaplıyor. avantajına da oluyo bu gerçi ama yine de hoş değil. o combat rolları penceresi ful açık oynamayı seviyorum ben normalde. oyun ve benim tam tutarlı hareket ettiğimize karar verene kadar. karakter ekranında total etkileri gerçekten göremiyorsun. gerçek verilere ulaşmak için internete giriyosun milletin spreadsheetlerine bakıyosun. patchten patche değişiyorlar tabi. intelligence arttıkça DoT büyülerin daha kötü olması da çok tatlı. netçede fazla düşünmemen gerekiyo oyun dinamikleriyle alakalı biraz olsun keyif alabilmek için yoksa sinirleniyosun yani. ben sinirlendim en azından. bu arada senin PoE avukatlığı da yaptığını bilmiyodum aksediş. :D işin kötü tarafı hikaye de çok güzel değil :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 shadowrunlar da güzel de onda da gamebreaking buglar var malesef. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Dragonfall da hiç sıkıntı yaşamadım ben. Türk kahvesi içe içe oynuyon onu. Güzel bayağı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 dragonfall da "settling debts" görevi benim için bitmiyor. sürekli combatta kalıyor oyun. o noktadan sonrasını oynayamadım. belki düzelmiştir şimdi ama savegamelerle beraber yokettim oyunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 dragonfall'un getirdiği en önemli şey combattan çıkmakdı, talihsiz olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 şu secure the area dediği görevse, varilleri filan da düşman sayıyor ai. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 horacegoesskiing said: intelligence arttıkça DoT büyülerin daha kötü olması da çok tatlı. Tam olarak ne oluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 atıyorum 50 damage veren bir büyünün base duration ı 5 saniye ise, intelligence artınca 50 damage 10 saniyeye yayılıyor. dps yarıya düşmüş oluyor. healing vs için de geçerli aynı şey. bufflarda bu olması gereken tabi de bu gibi over time şeyler için saçma sapan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 horacegoesskiing said: silah değiştiriyon, accuracy bi dahaki combata kadar doğru update olmuyor, sana yanlış bilgiyi veriyor İlk defa duyuyorum, backer betada bile yoktu böyle bi sorun. said: roll hesaplarına bakıyorsun, oyun rolları sana gösterdiğinden farklı hesaplıyor. avantajına da oluyo bu gerçi ama yine de hoş değil. Hangi roll hesapları? Multiplicative ya da additive olan bonuslar var hangisinin ne olduğunu bilmezsen kafan karışabilir ancak. said: karakter ekranında total etkileri gerçekten göremiyorsun. gerçek verilere ulaşmak için internete giriyosun milletin spreadsheetlerine bakıyosun. patchten patche değişiyorlar tabi. Bak bu doğru evet, oturup test etmen gerekiyor dummy setupla. PnP temalı oyunda büyük eksik. said: intelligence arttıkça DoT büyülerin daha kötü olması da çok tatlı. Tooltip hatası vardı burda, düşük intli karakterin damage ı da hot u da yazdığından az aslında. Hani hala düzeltmemiş olmaları büyük hata da, sistem o kadar kötü değil neyse ki. said: netçede fazla düşünmemen gerekiyo oyun dinamikleriyle alakalı biraz olsun keyif alabilmek için yoksa sinirleniyosun yani. ben sinirlendim en azından. Sen yaşlanmışsın =( said: işin kötü tarafı hikaye de çok güzel değil :/ Ya aslında setting meta falan güzel baya. İyi yedirememişler, herşeyi bir anda anlatmaya çalışınca çorba olmuş gibi bi havası var. Ben öyle sezdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2015 unity100 modu takılmışsın da dönüp raderic savunmanı okuyunca durumun vahametini anladım ben zaten biraz önce. :D neyse sen memnunsan senin için önemli olan o. tooltip hatasıysa zaten yine ilk dediğime geliyor. sen hesap kitapla takılma ben hallederim. öyle iş mi olur. bana bilgilerimi ver arkadaşım. accuracy weapon slot ile alakalı da şöyle. sen görmemişsin ama millet sorulmasından bıkmış: http://steamcommunity.com/app/291650/discussions/0/527274088391659116/ yine de yanlış oynayan bir casual olduğum için özür dilerim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Eylül 12, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2015 gerçek casuallık bu değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Eylül 12, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2015 Kaede said: ben söyleyince yemediğim laf kalmamıştı :( sen japonsun, gaijin diye diye herkesi dışlıyorsun diyedir. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Ekim 8, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 8, 2015 burak sen okuma mutlu değilim. yani kötü yapılmış yemek gibi. karnım aç, önümde de bu var; bitse de "doydum yeter" deyip gitsem edasıyla geçti. hikaye berbat falan değil ama vasat. "bir torment değil" falan denmişti zamanında. ikisini aynı cümlede görmeseydim keşke dedim kıyaslandığını görünce. companionlar niye var ki dedirtiyor oyun çok açık ve net. ilk towndaki innde 5 tane level1 create parası verdirmemek için falan konmuşlar sanırım. 12 level cap varken kıçı kırık companion quest xpsi olmasa da olurdu. şehirlerdeki random npclerin memoryleri bile daha ilginç companion questlerinden. ayrıca questi geçtim, companionların karakterleri yok gibi birşey. hiç companion almayıp 5 tane custom karakter yapsaydım da hikaye anlamında değişen çok birşey olmayacaktı neredeyse. resmen hikaye akışı tamamlanmış, en sonunda companionlar için aralara 1-2 tamamen ignore edilebilir cümlecikler sıkıştırmışlar. mesela kana... potansiyel manyağı bir karakter. yardırması lazım yeri geldiğinde. ama yok. saçma sapan yerlerde saçma sapan 1 cümlelik bir insert yorum... aa pardon, aloth niye önceden söylememişmiş. çok şaşırdık ya pardon. süper olmuş. strongholdun altındaki mega dungeon... dümdüz, tekdüze. katın birini bitir, diğerine geç, onu da bitir diğerine geç. hangi kattayım? m'ye basalım bakalım. hmm 7deymişiz. 90larda eye of beholder I oynamıştık. 10 katlı tek bir dungeondı oyunun tamamı. ilk 3 kat böyle bitir diğerine geç şeklinde geçtikten sonra 4. kattan sonra ortalık bir karışmıştı ki kareli deftere map yapmadan ilerlemek mümkün olmamaya başlamıştı. tamam manyakçasına bir yatay+dikey maze konsepti herkese eğlenceli gelmeyebilir ama böyle dümdüz... sadece lineer ilerleyiş olayı değil, diplere indikçe amiganın 90lı yıllarının grafikleriyle bile dungeon ortamı öyle bir değişiyordu ki insanı içine alıveriyordu. resmen insan ayağı basmamış yerlere geldik hissini alıyorduk. dungeon katlarında ara sıra sosyalleşebildiğimiz halklara veya yaratıklara falan rastlıyorduk. ortamı hissettiriyordu oyun çok kısıtlı diyalog şartlarıyla. yani kes kes kes son kata ulaş şeklinde bir mega dungeon olsa da olurdu olmasa da olurdu. kağıtla kalem elimde değilken öyle damagedır resisttir hesabına girmedim hiçbir bilgisayar oyununda. o yüzden sheet display bugları falan umurumda değil. bakmamıştım bile zaten. combatların zorluk/kolaylık ayarıdır bilmem nedir falan onları da zerre önemsemem yeter ki oyunun içi dolu olsun, oynarken koparsın beni gerçek dünyadan. yok.. yanından bile geçemedi. allahtan quest marker koymak gibi ölümcül bir hata yapmamışlar ama yine de hiçbir quest öyle uzun uzun düşündürmedi bu nedir şimdi nasıl çözerim falan diye. neyse tekrar edeyim, kötü yapılmış bir yemek gibi. zehirli değil sonuçta ve açım. yedik işte bi şekil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Sufi said: companionlar niye var ki dedirtiyor oyun çok açık ve net. ilk towndaki innde 5 tane level1 create parası verdirmemek için falan konmuşlar sanırım. 12 level cap varken kıçı kırık companion quest xpsi olmasa da olurdu. şehirlerdeki random npclerin memoryleri bile daha ilginç companion questlerinden. ayrıca questi geçtim, companionların karakterleri yok gibi birşey. hiç companion almayıp 5 tane custom karakter yapsaydım da hikaye anlamında değişen çok birşey olmayacaktı neredeyse. resmen hikaye akışı tamamlanmış, en sonunda companionlar için aralara 1-2 tamamen ignore edilebilir cümlecikler sıkıştırmışlar. mesela kana... potansiyel manyağı bir karakter. yardırması lazım yeri geldiğinde. ama yok. saçma sapan yerlerde saçma sapan 1 cümlelik bir insert yorum... aa pardon, aloth niye önceden söylememişmiş. çok şaşırdık ya pardon. süper olmuş. zaten oyun daha cok IWD ekolüne yakın, hikaye en iyi ihtimal bg1 kıvamında diye ilk sayfalardan beri yazıyoruz. cogu insan bunu bilerek oynadı zaten. ben yine de memnunum. birisi burada "bu aslında motorun ve dünyanın sıfırdan insaasina giden emegin sonucu, diger assetlere o kadar zaman ve kaynak ayıramadılar, ikinci oyun agırlıklı hikayeye gider" demişti. mantıklı bir açıklama. bakalım öyle mi görecegiz. Ben gene de keyifle oynadım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Hayir ya, oyle iwd ekolu zaten dencek gibi degil. Zaten oyun cikmadan bg lafi geciyordu en cok. Iwd yle kiyaslarsak da combatlar baya zevksiz ve basit kaliyor. Iwd gibi basit bi yapisi da yok. Bi q almak icin decalarca load ekrani cekiyorsun. Kotaramamislar sadece... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 9, 2015 iw dale ile bile kıyaslanamayacak kadar vasat işler var, anca iw 2 ile kıyaslayabiliriz... açıkçası benim büyük umutlarım vardı, gelecek için referans olacak bir oyun olmasını bekliyordum ama olmadı demek ki bazı şeyler salt publisher baskısı yüzünden başarısız olmuyormuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Kasım 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2015 bi kac sene once iptal olan Xbox exclusive North Carolina kod adli oyunu geri getiriyorlarmis, baskasi ile anlasmislar. oyun hakkinda tek bilgi: third-person, open-world game. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bliksem Mesaj tarihi: Kasım 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2015 open world espionage RPG olursa obsidian'a baklava gönderirim. sözüm söz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Onu JJ Abrams yapıyor. For real http://www.youtube.com/watch?v=-q2sZ8XxD14 http://www.destructoid.com/j-j-abrams-and-chair-are-making-a-spy-game-320266.phtml https://www.epicgames.com/spyjinx/ Obsidianın oyunu iptal edilen stormlands işte, ama xbox exclusive olarak başlamıştı zaten çok umutlu değilim. MCA de gittikten sonra meh yani. Bu arada white march P2 de ocakta çıkıyormuş http://www.rockpapershotgun.com/2015/11/16/pillars-of-eternity-white-march-part-2/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 jj abrams'ın yaptığı oyun mobile'a da geliyormuş cici Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Yep firma ios dev. zaten. Sanki bi oyun projesine JJi koymaları yeterince kötü değilmiş gibi bide mobil platforma yapmaları falan Alpha Protocol hariç sağlam örneği olmayan bi türde üzüyor bizi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Burak'ın beğendiği oyunlar iyidir, beğenmediği oyunlar kötüdür. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2015 http://cdn.soundandvision.com/images/styles/600_wide/public/090914_Signals_promo.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar