Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Crowfall


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
mmo duayenleri bu oyuna sans verilir mi release'de. ya da cuzi rakama ulastiginda early access hedesi yaparlarsa almaya deger mi

bi degerlendirme ceksenize. arada girip takip ediyorum hep guzel gorundu bana bu oyun kickstarterdan beri
Mesaj tarihi:
1+ yıl için soru soruyorsun abi. beta 2 accessim var anca o zaman yorum yapabilirim. ama camelot unchained, shroud of the avatar'dan gibi oyunlardan daha düşük bütçeyle çok daha polished gözüküyor bence. hani o oyunlar bence hiç adam olacak gibi gözükmüyor, oyun motoru sorunları yüzünden. şu oyun için OMO DOHO PRE-PRE ALPHA'DA QQ diye fanboi savunması bile gerekmiyor.
  • 1 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
mapin hangi durumda generate edeceğini buradan öğrenebilirsin.

http://crowfall.com/en/news/crowfall-live-faq/

world design hep aynı tas aynı hamam olmasın, dinamik olsun diye böyle birşey yapıyorlar. PvP oyunu olacak zaten. oyunda Eve'de ne kadar PvE contenti o kadar falan olur anca işte. öyle domuz kulağı toplamalı standard questing yok, hatta leveling bile olmayacak. mapin belli sessionlarda değişmesi sorun olmuyor bu yüzden.

"THIS SOUNDS LIKE THERE IS A LOT OF PLAYER-VERSUS-PLAYER FIGHTING. WHAT ABOUT MONSTERS (PLAYER-VERSUS-ENVIRONMENT/PVE)?" said:


There are monsters in Crowfall – lots of them – but they are intended to raise the general “threat level” of the game rather than being a primary focus.

Crowfall does not have any instanced PvE dungeons, quests and raids; however, the worlds WILL be crawling with monsters and former inhabitants of the dying worlds.

Players will often need to fight NPC monsters near resource nodes to gain access to points of interest, scavenge for food and equipment and often to simply survive. Many of these creatures are powerful enough that they will be very challenging to defeat – even for groups of players working together.

Some activities will require players to seek out monsters. For example, certain recipes may require reagents that can only be found by defeating certain monsters or require the use of rare thralls (“ghosts” NPCs that must be captured) to bind into an enchantment. It won’t be easy; remember that the monsters will also become more deadly as Winter approaches and the Hunger bleeds the warmth from each world.


açıkçası yeni bişey denedikleri için ortaya nasıl birşey çıkacak emin olamıyorum. :D
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
birbirine rakip oyunlar olacaklarini sanmiyorum. tek ortak paydalari ikisinin de pvp odakli olmalari.

camelot'un daha guzel bir oyun olacagini dusunuyorum ama camelot'un hakiki bitis tarihi release tarihinden 2 sene sonra olur muhtemelen. o sebeple daha az ilgimi cekmesine ragmen crowfall'i fundlamistim.

eternal kingdoms da, camelot'daki depths de patato sistemler. ikisi de pvp zamanini azaltiyor. keske ucuncu bir mmorpg olsaydi boyle salakliklarla urgasmayan, 100% pvp odakli da ikisini de dovseydi.
×
×
  • Yeni Oluştur...