Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

ya adamlar betada bir patchde ayar yapmışlardı hook'a. Momentumu vs i katacak hesaba ve karşıdaki adamın ağırlığına boyutuna göre çekecek diye. Yani daha küçük ve hızlı giden (lucio ,zenyata) adamı çektiğindeki ile Reinhardtı çektiin aynı olmayacak biri daha geri ye gelecek vs gibi bir düzeltme yapmışlardı. Tahminen ondan sonra zıçtı bu.

Çünkü bu yapılmadan önce herkesi fiks önüne alıodun gebertiodun :) O McCreenin gelmemesi saçma tabi de zenyata working as inteded olabilir. Çünkü herifler şeyi engellemek istiyorlar. Her Hook u tutturmak %100 point black shota neden olmasın. Çünkü o zaman nereden çekilirsen çekil ggsin demek. Hook da tutturmak çünkü öle über zor değil hele karakter hitboxlarının çok geniş olduğunu da düşünürsen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

büyük targetları çekmek zor değil de işte küçük ve hızlı targetlar baya zor ya ve hani hookladığın adam öldü diye bir konsept yok. mei mesela ölmüyor, mccree tam önüne gelmezse ölmüyor, soldier ölmüyor, mercy çoğu zaman ölmüyor falan falan gidiyor liste böyle.

hookladığın ölüyor gibi bir şey yok birkaç target dışında. arkana veya içine girmesi/düşmesi saçma bence. hook işe yaramayacaksa roadhog'ı silmek gerek oyundan. hookla kill alamıyorsan kill alamıyorsun çünkü oyundaki en dezavantajlı hero hitbox bakımından. soldier ayağına sıksa headshot yiyorsun. tracer da aynı şekilde. dağa taşa sıksan roadhog headshot yiyor.

hani heali falan var, o bakımdan benim şikayetim yokta tracer yakalaması inanılmaz zor mesela, tracerı yakalıyorsun karakter modeli seninkinin içine giriyor. eğer hook attığında öldüremediyse her şey seni öldürüyor kabaca. range bakımından çok fazla blind spotu var roadhog'ın, çok yakınsa hızdan dolayı öldüremiyorsun, mid range ile solun dmg falloff'u çok fazla, sağ klik vurmuyor cluster açılmadığı için falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://gfycat.com/ThisFixedInvisiblerail


http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-07-overwatch-blizzard-answers-the-big-questions

said:

Quick Summary:

There's a big discussion about how the ranked mode works (which is still targeting the end of June). It's now a system where you can rank up and down. The game will try to match you by skill, and at equal party sizes. The seasons will last about 2.5 months.

There will be more information about the new maps and heroes coming starting a bit later into the Summer.

They're already working on updates all the way through to early next year so they have a steady rate of new content, though they're open to changing the rate based on community feedback.

The first few new heroes will be released one at a time since beta players reacted very negatively to three being released at once.

Jeff confirms Sombra is real and that we haven't found all the hints in the game about her yet. Apparently I wasn't thorough enough. Presumably she's the first new hero coming.

They're open to the idea of Xbox and PlayStation players playing
together, but have made no progress on this topic as of yet.

Jeff notes that the server runs at a tick rate of 60, though that the client could be updated to run at 60 as well if more people are willing to test it in the custom game mode. Currently it doesn't work for about 20% of their player base and they need more people to test it before it can be rolled out to Quick Play. He does say most of the killed around corner issues are from latency though, and not the tick rate.

McCree's Fan The Hammer damage is getting nerfed so that it doesn't kill tanks, definitely kills lightweight heroes, and maybe kills medium health heroes.

D.Va is either going to get a damage buff (mostly in terms of lowering the rate at which damage drops off over distance) or survivability buff, but not both. They're testing both options currently. This will be later than the McCree nerf, which sounds like it's soon.

Play of the Game is going to get new cinematic camera angles to make plays looks better.


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...