Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Denizbank calisani filan degilim ama helal yahu, Garanti'de surundukten sonra (15 dakika ugrasip musteri temsilcisine ulasamadigimi bilirim) super geldi. Ne super derseniz arar aramaz menu, sesli komut sistemi (icat edenin...) filan olmadan aninda, arar aramaz 10 saniye filan bekletip musteri temsilcisine bagliyorlar. Menu yok, kac kisi calistiriyorlarsa artik bekleme de gormedim hic, 4 aydir kullaniyorum bankayi. Rahatlik buymus. Is Bankasi ve Garanti hesaplarimi ve kartlarimi iptal edip buraya geciyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kek Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 garantinin telefon sistemi dünyanın en gerizekalı işi olabilir gerçekten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 müşterisi azdır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaperon Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Afferim gerge. İyi bok yedin. Herkes gelcek şimdi. Biz beklemek zorunda kalacaz. Aferim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karag8z Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 yapılan hataları görünce pişman olursun, merak etme! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 enpara kullanmayanlar sfdg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borastus Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 IVR cisi kaçmıştır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 garanti boyutuna gelse onlarda aynısını yapacak abi iş bankası var ayrıca ne gerek var garantiye falan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akhlaur Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Abi denizbank batacak yapma bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 devlet garantisi yok mu 50k'a kadar, daha fazlasını yatırma denizbank'a falan asdasd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Herkesin başka bankalarla sıkıntısı var , ben giderim iş bankası delirtir (ki delirtti) sonra garanti çok iyi davranır , sana garanti çok kötü davranır denizbank iyi gelir , öbürüne denizbank kötü davranır iş bankası iyi gelir falan diye döngü o. Genel olarak bütün bankalar kötü , dünyanın ekonomik olarak bu halde olmasının sebebi zaten onlar , böyle yaklaşırsak daha iyi bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 WaNTeD said: enpara kullanmayanlar sfdg şşşşşşşşşşş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KidLazer Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 şekerbankta aynı böyle. ama muhtemelen müşterisi az diye. şubeye gittinmi cort diye temsilciyle konuşuyorsun. hepsi güleryüzlü ve anında yardımcı oluyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zikko Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 ivr - interactive voice response aslında kolaylıktır, bilinçli veya bilinçsiz şekilde müşteri için menü ayarı yapılmamasından dolayı zorluk gibi gözükür. yoksa müşteri temsilcisine bağlanıp 2 saat derdini anlatacagına hemen tuşlayarak çoğu işlemini yapabilir olman daha avantajlıdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 WaNTeD said: enpara kullanmayanlar sfdg heryerde söylemeyin, yayılmasın çok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Zikko said: ivr - interactive voice response aslında kolaylıktır, bilinçli veya bilinçsiz şekilde müşteri için menü ayarı yapılmamasından dolayı zorluk gibi gözükür. yoksa müşteri temsilcisine bağlanıp 2 saat derdini anlatacagına hemen tuşlayarak çoğu işlemini yapabilir olman daha avantajlıdır.İlk menüye "sesli yanıt sistemi için 1, müşteri temsilcisi için 2" diye koymadıkları için, gerçekten sadece temsilci ile çözülebilecek işlemler için 15 dakika menü dinlemek zorunda kalıyoruz. 2-3 kere çok acil işim olunca ingilizce menüden girip ingilizce başladım, sonra yok efendim sadece yabancı müşterilerimiz falan dedi. Çemkirerek yaptırdım işlemimi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zikko Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 ivr'ın amacı mümkün olduğu kadar müşteri temsilcisine aktartmamaya yöneliktir. müşteri gelir, menüleri dinler işlemi menülerden yapılacaksa yapar, gelir gelmez menüleri dinlemeden müşteriye, müşteri temsilcisi için 2'ye bas dersen eğer slacker olan herkes (türk halkının %99'u) menü dinlemekle uğraşmadan direk olarak müşteri temsilcisine bağlanır ve kuyruk oluşur, bu sefer de kuyrukta beklersin değişen bir şey olmaz, bunu önlemek için de banka müşteri temsilcisi sayısını arttırmak zorunda kalır daha çok maliyet girer işin içine, adamlar da doğal olarak ivr'a yaptırtmaya çalışıyorlar bu işi.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
riza_calimbay Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 internet bankacılığı nasıl? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 devlet bankası kullanın devletimiz kazansın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karag8z Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 denizbank sistem olarak en berbat IT ye sahip banka görürsünüz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Zikko said: ivr'ın amacı mümkün olduğu kadar müşteri temsilcisine aktartmamaya yöneliktir. müşteri gelir, menüleri dinler işlemi menülerden yapılacaksa yapar, gelir gelmez menüleri dinlemeden müşteriye, müşteri temsilcisi için 2'ye bas dersen eğer slacker olan herkes (türk halkının %99'u) menü dinlemekle uğraşmadan direk olarak müşteri temsilcisine bağlanır ve kuyruk oluşur, bu sefer de kuyrukta beklersin değişen bir şey olmaz, bunu önlemek için de banka müşteri temsilcisi sayısını arttırmak zorunda kalır daha çok maliyet girer işin içine, adamlar da doğal olarak ivr'a yaptırtmaya çalışıyorlar bu işi..İyi güzel de ivr'nin yapabileceği bir ton şeyi de "güvenlik nedeniyle" sadece müşteri temsilcisi ile yapabiliyoruz. Mobil imza, sesli imza falan bile geçmiyor bir çoğunda. Her neyse bankalar boktan, Dworgian da en kötü bankacı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 garanti ve ing berabat bankalar ypk dan bayadır memnunum ben, işbank bile mallıo bazen ama oda ıı. Yarımdımcı olan bankanın hemen telefona çıkan temsılcının gozunu seveyım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 ziraat en güzeli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Telefon bankacılıgına bakıp banka tercih etmek... so 90's. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2014 adk olarak en iyisi işbank, başka bankaya gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar