Norak Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 by paradox: http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/08/cities-skylines-1024x573.png http://www.youtube.com/watch?v=lxfeBpagvQw https://www.paradoxplaza.com/cities-skylines http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/08/cities-skylines-7.png The map is 36 square kilometers in size. Cities: Skylines will have full, integrated mod support from the very first day of release. You can play the game entirely offline if you wish. http://www.incgamers.com/wp-content/uploads/2014/08/cities-skylines-5.png City policies: Set policies to guide how the city and districts develop over the course of your playthrough. City districts: Personalize city districts with names of your choice for variety and personality. Road building and zoning Unlock buildings and services Taxation: Fine-tuning the city budget and services and setting tax rates to different residential, commercial and industrial levels and controlling what kind of areas are more likely to spawn in the zoned areas Public transportation: Build transport networks throughout the city with buses and metros Outside connections: Make industry and commercial districts flourish with new customers in the neighboring cities Wonders: the ultimate end-game content that the players strive towards Huge maps: Unlock new map tiles with unique possibilities to expand the city Water flow simulation: Add new challenges to water services. Polished visual style and core gameplay Modding tools: Built in feature designed to encourage creative pursuits. --- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0033_layer-31.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0026_layer-38.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0042_layer-22.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0037_layer-27.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0038_layer-26.png -https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0008_layer-56.png -https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/citiesbatch2_0015_layer-49.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0022_layer-42.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/citiesbatch2_0010_layer-54.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/cities070414_0018_layer-46.png - https://www.paradoxplaza.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/i/citiesbatch2_0000_layer-64.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 "Play offline" :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
liberal Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 ne zaman biri gelip bunun ekmeğini yiyecek diye bekliyordum ben. hoş cıksın bugsız kasıntsız ise alıcaz gerçi city sim'ciler olarak. ea sc5'le sıctığından beri ukte kalmıştı içimde. o görsellerden gördüğüm kadarıyla grafikler pek iyi değil. çok önemli değil de o texture'lar polygon'lar yakışmamış. eğer kasmasın diye öyle yapmışlarsa ona da amenna. umarım sc serilerindeki kadar çeşitlilik vardır. bir de ai iyi olsun pls. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2014 alpha galiba SS ler, çıkana kadar 40 kere değişir o kaplamalar falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2014 "You can play offline!" diye marketing yapılmasını sadece SC5 gibi bir faile borçlu olabiliriz sdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2014 ahaha kimse gogun elie su dokumez o konuda said: Server problems? DRM-free SimCity 2000 needs no internet to play AND it's only $5.99 http://j.mp/WuweEO #simcity https://twitter.com/GOGcom/status/309328842345050112 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Yenir ki bu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 always online sim-village'dan sonra ilaç gibi gelecek muhtemelen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Haritanın büyük olması da çok önemli. Cücük kadar haritaya sıkışmıştık Sim City'de. Bence online oynamaktan daha büyük problemdi bu harita olayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 harita ufak olunca endgame çok komik oluyordu simcityde, ufacık kasabada gökdelenler dev gibi universite nukleer reaktor 5-6 tane fabrika yanyana falan dfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2014 Online olmasıyla ufak haritalı oyun tasarlanması bağlantılı olabilir açıkçası. Normalde bir tycoon oyunu veya şehir siminde oyun makinede takılarak çalışacak duruma gelene kadar oynayabilirsin. Mesela simcity 4 için world edit kullanarak oyun içinde mümkün olmayacak kadar büyük boyutlarda şehir alanı yaratmak mümkün olabiliyordu. Burada yapımcılar "online sims yapıcaz, 6 ayda bir ek paket satıcaz, herkes birbiriyle oynadığı için bütün ek paketleri almak zorunda kalacak" diye akılları sıra cinlik yapmaya çalıştılar. Haliyle multiyi oturtmak için oyun tasarımını köy boyutlarına kitlemek zorunda kaldılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 24, 2014 AMA yapmışlar, biraz tldr, http://www.skylinescity.com/2014/08/cities-skylines-ama-transcript/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kolektifinsan Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 ea maxisi satın alarak öldürmüştü simcityyi belki paradox diriltir, offline modu olması da çok iyi lakin kesinlikle sadece offline oynayacağım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici orc_lord Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Aha tam benlik çok seviyorum bu tarzı mutlaka deneyeceğim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 sirf ea'nin gicikligina alabilirim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 paradox oyunu olmayan bir oyun için paradox hüloooğ çekildiği son thread olsun bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
neutrino Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 SSlerde şehir çok ruhsuz duruyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 yeşile ve sulara az can verseler kendine gelir gibi sanki, şu hali biraz sönük renk olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Roqq Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2014 Sim City'nin detayları muhteşemdi. Yaşayan bir şehir olduğunu çok iyi hissettiriyordu oyun. Bu herifler yapabilirler umarım o hissi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 yapamamışlar işte ortada. ama bunlar gameplayi yapmış olabilirler, bence o daha önemli sdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Bu adamların ea kadar parası yok. O yüzden görsel olarak yeni simcity gibi güçlü olmayacak. Önceki sayfadaki linkte denmiş zaten: "Simcity'de yangının sönmesi için itfaiyenin yangın yerine varması gerekiyordu, bizde görsellikten ziyade simülasyon ön planda olacak" Simcity kendini sims benzeri 6 ayda bir dlc satarız sistemine oturtmaya çalışıp görsel kastı. Simülasyonda sıçtı. Açgözlülüğünden soğuttu. Bu oyun görsel olarak inferior olacak belli. Ama "en azından" çalışan şehirler üretmeye izin verebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 bıraksınlar öyle çakma bahaneleri. o görsellik değil simülasyonun kendisi zaten. yangın > söndü / sönmedi diye belirlemek mi zor yoksa itfaye aracının trafikte oraya gitmesi, yeterli zamana sahip olursa söndürmesi mi, bunu öbür sistemlere entegre edip grafikle göstermek mi zor... simcity'nin birçok sorunu vardı ama o glassbox engine ile yapmaya çalışılan bunlar arasında değil. aksine düzgün uygulanamamış olsa da en büyük yenilik oydu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Glassbox engine simcitynin en büyük problemi. Haritaları(modçular dahil) düzgün biçimde büyütemiyorlar çünkü glassbox engine her evden çıkan boku gerçek zamanlı olarak taşımak istiyordu. Çıkan yangın glassbox engine'ın trafiği doğru dürüst yönetememesi nedeniyle sönmüyordu. Şehrinde iş yerleri mi kapanıyor? Çünkü glassbox engine'in her dükkana tek tek mal taşıması gerekiyordu ve şehrinde istediğin kadar endüstri olsun, engine bu işi beceremiyordu. Simcity'de 100 saati aşkın oyun sürem var. Oyun olmadı çünkü oyunun motoru yapımcıların kabiliyetini fersah fersah aşıyordu. Yetemediler. Simülasyon oyununun motoru çalışmıyorsa oyun da çalışmaz. Simcity yapımcıları o şekilde bir motor üretemediyse cities yapımcıları kesinlikle yapamaz. Bu saatten sonra deneyip oyunu mahvedecek kadar aptal olduklarını düşünmüyorum. En iyi ihtimalle itfaiye yolun karşı tarafına geçemedi diye endüstri bloğunun yanmasını izlemek yerine itfaiyenin trafik içine takılmadan gidip yangın söndürmesini izleriz. Gerçekçi olmaz ama oyunu da kırmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2014 glassbox motorunun fazla hırslı olduğu doğru da, görsel deyince insan sanki o kadar iyi grafik yapılamaz dediğini sanıyor. Simcity 5'den iyi grafikli yapılabilir oyun onda bir engel yok. Bilmeyenler için söylüyorum simcity 5'in 4'den en büyük farkı simülasyonun veri boyutunda değil gerçek zamanlı oluşması. Yani, 4'de evi kurarsın işyerlerini kurarsın, AI hesaplar aradaki yolda oluşacak trafiği ona göre yolda araba görülür. Aynı şekilde su borusunu kurarsın, AI hesaplar şuraya kadar yetişiyor su diye, oraya kadar gidecek şekilde görülür su. Simcity 5'de ne denediler, oyunda kendi başına karar vererek hareket eden birimler oluşturdular. Mesela insan birimleri bunlar belirli evlerde yaşıyor, her gün evinden çıkıyor, kendisine verilmiş talimatlara göre en yakın işe gidiyor. Bu birimler yolda trafiğe yol açıyor. Aynı şekilde elektrik birimleri var, elektrik hattı boyunca kendilerine komutlandığı şekilde hareket ediyorlar, gidebildiği yere kadar elektrik oluyor, gidemediği yer karanlıkta kalıyor. Tabi bunu beceremediler, en başta bilgisayarların teknik kapasitesi yetersiz geldi. Sunucular çöktü oyun çıktığında, sonra birim sayısını %90 azalttılar başedebilmek için, ama o zaman da esprisi kaçtı. Şehirlerin ufak olması da bu teknik yetersizliktendi. Aslında bu sistem caesar 3, pharaoh'daki walker sisteminin çok gelişmiş hali. Üstelik orada birimler birbirinin içinden geçebiliyordu, o yüzden trafik derdi yoktu. Bu tarz bir sisteme sahip simülasyon oyunu güzel olabilir ama önce daha basit bir şekilde yapsalar ne biliyim karınca çiftliği falan daha mantıklı olurdu. not: bu arada simcity 5 oynamadım dandik diye, örnekleri kafadan okuduklarıma göre verdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar