Tori Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ijCgKciMIE4 altyazılı
Sam Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 oyun tarihinin en büyük bütçeli, en uzun deneyimli, en geniş kadrolu ve kapsamlı feedback'i elinin altında olan şirketin oyun tasarımı konusunda bu kadar beceriksiz olması üzerine tez konusu çıkar. magic find hatasından dönmeleri 6 ay, ah hatasından dönmeleri 1,5 yıl sürdü ki ikisi de daha oyun çıkmadan kağıt üstünde bile HATA diye bağırıyordu. ama kesin istedikleri parayı kıramadılar diyedir. bunun acısı çıkar bir yerden sonra.
SenariouS Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 boss runsiz diablo olmaz. bir mephisto ve high council bir baal runi olmali d2 en zevkli seyleriydi onlar
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 d2 zamanında öyleydi ama 2013 de ben öyle olmamalı diye düşünüyorum, o mindless grind devri kapandı artık.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 bu da wow kafası, e her karakter max level full son tier itemlarla başlasın o zaman. ne yapacağız sonra?
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 PoE'nin map sistemini utanmadan c/p yapsın abi adamlar bunda şu kadar failden sonra utanılcak bir şey yok. grind yapacaksak randomized, oyuna eğlence katan konseptte (bir dragonkin gelsin, bir deamon veya ne bileyim bir undead bir human), kişiyi adapte olmaya iten challenging çerçevede yapalım.
Sotto Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Boss run'dan kasıt oysa ona itirazım yok zaten. Ben sanki direk WoW Boss run anlıyorum Dungeon olacak orada bir boss olacak filan, hani sonradan ekleme anlamında...
Fistan Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 önce sevindim sonra bu kadar gec olmasına üzüldüm
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 bingildak said: PoE'nin map sistemini utanmadan c/p yapsın abi adamlar bunda şu kadar failden sonra utanılcak bir şey yok. grind yapacaksak randomized, oyuna eğlence katan konseptte (bir dragonkin gelsin, bir deamon veya ne bileyim bir undead bir human), kişiyi adapte olmaya iten challenging çerçevede yapalım. e tamam bunlar da grind. bu tarz pve bazlı oyunların pvpsi hiç bir zaman adam gibi yapılamaz. diablo 2 de de kötüydü bunda da kötü olur.
Certhas Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 yetmez ama evet. bir özür de gerekiyor 'güzelim oyununuzun içine ettik bunca zaman' diye.
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 yok yanlış ifade ettim herhalde, ben grind olmasın demiyorum, hns oyunda başka ne olacak zaten ama grind d2'deki gibi statik aynı dungeonda aynı boss u kesmek üzerine kurulu olmasın diyorum. poe'deki gibi map sistemi olsun, random generated maplerde/bosslarda endgame gear kasalım diyorum.
Sotto Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Diablo 2 PvP'si eğlencelikti gayet, ama zaten fazla şey beklememek lazım. Direk build denemece, item denemeceydi. Ama yeni patch ve LoD ile bir Poisonmancer denemek, Javazon denemek, Enigma ile farklı build'ler denemek filan bunlar gayet eğlenceliydi kimse gidip de competitive PvP beklemiyor zaten ama Brawling gibi saçma sapan birşey de getirmeyin kardeşim. Act1 Blood Moor pvp'sinin verdiği zevki birçok oyunda alamamıştım mesela...
Selamisahin Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Millet "nerf barbar, buff wizard, op monk" demicek olsa yaparlar. Blizz hakli bu konuda. Wow arenalardan biliyoruz class dengesi icin class mekaniklerinin nasil darmaduman edildigini. E blizzard da biliyor. Pvp icin pve dengesi gider oyunun. Insanlarin aglamasi olmasa sirf eglence amacli pvp super olur yoksa. Odul yok, ranking yok. Mis.
Fistan Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 pvp bitiriyor bende oyunu kafada pvp uo serverında gibi hissediyorum
Sotto Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Valla açıkçası PvP'de aşırı dengesizlik varsa bu demek ki oyunda bir dengesizlik var demektir gibi geliyor bana, şu an en OP class barbar, ve gidipte barbar'ın PvP'de kötü olacağını zannetmiyorum mesela. Dengesizlik zaten var yani, bir DH ile bir Barbar arasında ciddi farklar var...
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 çok spesifik niç bir şeyle ortaya çıkmadıktan sonra bir oyundan dengeli/tatmin edici seviyede hem pve hem pvp bekleme dönemi bitti bence. son yıllarca çıkan bütün mmorpglere bakıyorum ya adamların pvesi iyi ve pvp tamamen patates ya da pvpsi iyi, pve patates. ikisini de iyi yapmaya çalılan iki kulvarda da başarısız oluyor. varsın olsun competitive pvpsi olmasın d3'un.
Luriel Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Pvpde barbar reskill manyagı oluyor yanına bile gidemiyosun adamın pve ile pvp nin bir alakası yok.
Sotto Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Ya zaten competitive bekleyen yok, ne bileyim Hammerdin op diye ağlamıyordu millet D2'de, her class'ın pvp'de iyi olduğu build vardı, çok da über farklar olmuyordu, yani demek ki olabiliyor. Ama Diablo 3'ün birçok mekaniği baştan flawed. Diyorum ya, oyun zaten şu an dengesiz, yoksa PvP yüzünden kötüleşecek bir durum değil bu..
Sotto Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Valla pek Brawling görmedim de, Barbarlar hep alıyordu benim izlediklerimde, hatta HP'si bile gitmiyordu doğru dürüst. Demek ki ben yeterince görmemişim... Ama bu oyunun sıkıntısı itemlar acayip farkettiriyor daha doğrusu Diablo 2'de end game itemlar birbirine daha yakındı. Şimdi iş stat, CC, CD'ye bağlanınca 1milyonluk gear ile 100 milyonluk gear arasında uçurumlar var. 1b gear olan da var falan filan. Bence class'tan çok gear'den kaynaklanıyor sanki olay...
bingildak Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 dengesizlik anlayışın nedir tam olarak?
Luriel Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 valla bilen bi magei falan kesme ihtimalin pek yok adamın pasif lightening skili seni kesiyo genelde zaten rage toplamanda imkansız gibi bişi boş ragede yapabileceklerin limitli
Sotto Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Dengesizden kastım oyunun belli mekanikleri abuse ediliyor mesela Wizard şu an MP10'u rahat yaparken belli buildlerle aynı para ile toplanan bir DH'ın onun yarısı kadar bile efektik olamayacağını idaa edebiliriz, yoksa yanılıyor muyum... Keza barbar..
Öne çıkan mesajlar