Laurelin Mesaj tarihi: Şubat 25, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 25, 2017 Asilpaypal gibi mevzuat geregi turkiye ile butun iliskilerini keserlerse gorurum :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Mart 19, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2017 http://gematsu.com/2017/03/lost-dimension-coming-pc-via-steam-2017 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d1/39/cf/d139cf8dd3793cbe534ff28cd8b0df4d.jpg sankyu gaben sama Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 Hala seks hayatım yok bilgisayarları mı kullanıyorsunuz? Iyy. Konsol alın da bari düzenli seks hayatınız olsun. O neckbeardlarınızı da kesersiniz belki. Pis plebler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2017 paradoksa bak, sevişmen için konsol oyunu oynaman lazım ama konsol oyunuları... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Nisan 1, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2017 http://store.steampowered.com/app/567090/ http://www.sega.com/14111219 SEGA feci trolllemiyorsa Bayonetta geliyor gibi ehue <30 fps iskenceyle ps3'de oynadiktan sonra, sonunda tirt olmayan bir platforma gelmesi ne iyi olacak be CEMUda Bayonetta 2 icin biraz daha ilerlesinde emulasyonla WiiU'daki tek duzgun oyunu oynayarak Fuck Nintendo'da diyebilelim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 http://i.imgur.com/TS84GiS.png #PCMR Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 iyi arabanın işe yaradığı durumlar var en azından. ışıklı klavye ile ne düşer bilemedim sdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 dogru klavyeyle neler duser cok sasırırsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 ahaha "dogru" klavyelerden biri var bende de bişi düşmedi şimdilik klavyeden sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 +15 katana dustu bana sayiliyormu o ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 bitches love klavyes Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2017 except you can't buy a ferrari for 10 grand. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 https://www.youtube.com/watch?v=DeEyCYv_QDI toplambisküvi valve'a gitmiş. curator sisteminin elden geçirilmesinden falan bahsediyor ki store'un dandik oyun dolu olmasına karşı güzel bi filtreleme falan filan. bi saatlik vidyo (ama podcast gibi), 5 minutes in, hayırlısı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2017 valve'e de bi biz gitmedik galiba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 Bir biz bir de baklavalarımız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 Baklava paralariyla ne yapildigi hala soru isareti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 Geri geldi paralar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 4, 2017 lösev'di hayvan barınağıydı falan herkes istediği yere bağışlatmıştı / geri almıştı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Tim Cain: https://www.twitch.tv/videos/137273761 tl;dw Seven Mistakes to Avoid Mistake #1 - Steep Learning Curves: Tim thinks character creation in Fallout, Arcanum and other RPGs was too complex. He's experimenting with creating a completely numberless character system that uses geometric shapes to visualize attributes. Mistake #2 - Letting Math Trump Psychology: Revealing the influence of the years he spent developing Wildstar, Tim wants to develop mechanics that are psychologically satisfying and addictive, even at the expense of mathematical elegance. For example, he says the player's first attack against an enemy should always hit even if his overall hit percentage is the same regardless, and that rather than allow players to increase their critical hit chance, they should only be allowed to increase their critical hit damage. Mistake #3 - Conflating Player Skill With Character Skill: This one will be familiar if you've watched some of Josh Sawyer's talks. Aiming and hitting in an action-RPG should not be determined by character stats. On the other hand, things like the impact of recoil can be affected by stats, as well as the aforementioned critical hit damage. Mistake #4 - Misunderstanding Randomness: Here Tim lays out his frustration with the sorts of people who can't believe they could miss a 95% chance-to-hit attack three times in a row. His conclusion is that when people talk about "randomness", they often mean selecting a token rather than rolling a dice (ie, events can't repeat themselves). Mistake #5 - Forcing Linearity: This one is pretty self-explanatory. Tim says games are not movies, using Fallout's Tandi rescue scenario with its multiple solutions as an example of the sort of non-linearity he prizes. Mistake #6 - Being Non-Reactive: Tim seems particularly interested in the sort of reactivity where characters in the world have different dispositions based on your character's background, clothing and attributes, as seen in Arcanum. He also loves having different end slides based on the player's choices in the game, using Temple of Elemental Evil's evil ending as an example. Mistake #7 - Telling Horrible Stories: Tim uses this to emphasize again that games are not movies. Not every character in a game has to be important or advance the plot. Tropes likes the Chosen One protagonist and amnesiac protagonist are tiresome and should be discarded. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 bazılarına katılıyorum, bazılarına katılmıyorum. 1- karakterin açılış ekranındaki aşırı kompeksitenin azaltılmasına katılıyorum, gamefaqs okumadan oyuna başlanamıyorsa orada bir sıkıntı var. ama bu derinliğin gelişimi oyuna yayılmalı, oyunun nasıl oynandığını, neyin gerekli olduğunu oyuncuya gösterdikçe açılmalı ilave seçenekler. midgame'de o char yaratma ekranı sunulmuş olsun oyunun ilk dakikasında olmasa da. 2- ilk hit bir yana da crit hit chance değilde crit hit dmg artmalıya katılmıyorum, oyunlardaki en kötü şeylerden biri aşırı spike dmg. daha çok şans, daha az planlı, kontrollü gameplaye izin veriyor. 3- tam katılamıyorum şahsen. morrowind'de okun vursa da skill nedeniyle işlememesi bence oblivion ve sonrasındaki herkese herşeyin vurması ama dmg artması şeklinde dönüştü ve ortaya çıkan gameplay daha keyifli diyemem. avoidance kalkıyor, sadece hp bitirmeye dönüşüyor olay hedefe vuracak kadar becerisi olan herkes için. 4- şu 2'dekiyle çelişmiş. ilk hit garanti vursun ama %95 ile 3 kere miss olsun yani? hangisi oyuncu açısından daha delirtici? en iğrenç şey 95% max vurma ihtimalinin olduğu oyunlarda, hele hele oyun azar azar çok defa vurma üzerine değil de 1-2 roll ile oyunun kaderini belirliyorsa. misal firaxis xcom. en haksız olduğu madde açık ara. 5- katılıyorum. 6- çok katılıyorum. 7- aşırı katılıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Beyler samin acc hacklenmis herhalde adam rpg konusunda hakli olamaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 hep haklıyım da teslim etmiyorsunuz. (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Bozuk saat, günde 2 kez... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 abi yaratığın dibinden beynine ok atıp, dmg vurmaması saçma olur. recoil + weapon spread + aim down sight target reticle'ü hizalamanın zorluğu (bunun teknik terimi neydi dsdfg) character statlarına bağlı olmalı bence de. oblivion, skyrim vs. combatları dumbed down zaten modlarla adama dönüyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 22, 2017 yani crosshair spread mi, weapon sway mi olur, isabet şansı tamamen insanın fareyi hedefin üzerinde tutmasına bağlıysa orada rpg mantığından kopuluyor. dmg'yi de o zaman hedef aldığımız noktaya göre sabit bir rakam olarak vermesi gerek o mantıkla. Bright said: Bozuk saat, günde 2 kez... hak teslim eder, o da doğru. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar