Xaero Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 Mal said: bisiklet toplandı bugün moda çekimlerini yaptık Hiç toplamayın tekrar bozun bence... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 Bence ıssız bir yere bırakın ve son gaz kaçın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 Abi ahajah ne patladim belli degil. Bazi seri numaralarda varmis hata. Benimki o seri numara degilmis. Marka model boyut tutuyor, tarih araligi tutuyor, bi tek seri numaraya bakmamistim. Cingenelik pesinde kosarken evdeki bulgurdan da olduk lel Eminonunden tramvayla zeytinburnuna gittiime mi yanayim koca bisikletle, son gunlerini biraz hor kullandigima mi yanayim "ne de olsa deisecek" diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2017 beyler 107 kiloyum, başlangç için ucuz yollu ne önerirsiniz sdfsd amortisörsüz öneriyorlar kalite için de uygun model bulamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 sostizm said: Mal said: ön vitesi orta vitese yani 2 ye sabitledim. ön 2 de arka 7 de sen bisiklet kullanmayı biliyorsun yahu http://i.imgur.com/1YKCQzG.jpg şu olay direk hikayeymiş yalnız. hafif bir rampa çıkıyorum. pedal çok rahat biraz sertleşsin hızlanayım istiyorum. 25. vitesteyim. (2 ön arka 5 anlamında). 35 e aldığında pedal aniden çok sertleşiyor zorlanıyosun basmakta. halbuki 26 ya alsan sonra 27 ye yavaş yavaş artıracaksın tempoyu. aynı şekilde yokuş zorladı 23 tesin. 13 e aldınmı aniden hızın kesiliyor yavaşlıyosun. gereğinden fazla rahatlıyor pedal. 22 sonra 21 yapsan daha performanslı. çapraz kullandın diye dağılan bisiklette görmedim ömrü 5 yılsa 4 yıla düşer anca. ikincisi hafif bisiklet daha az yorar olayıda yalan. tek avantajı kalkışta ama önemli olan kalktıktan sonra hızını koruması. ağır olunca daha az güçle mevcut hızı daha kolay koruyabiliyosun. 30 kilometre boyunca hızını korumak için için devamlı efor sarfetmek var birde arada bir hafif güç uygulayıp bırakıp bisikletin kendisinin gitmesi var. ayrıca bisikletim şekil önümden çekil >:D< http://i.hizliresim.com/vbllYR.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yildirimokur Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Bu tarz gidonların görünümü hiç hoş değil, kullanım yönünden bilemem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Mal said: şu olay direk hikayeymiş yalnız. umarım zincirin kopar en kısa zamanda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 @Mal: Tespitlerini profösyonel bisikletcilerle paylaş bence bir an önce, bir şeyleri yanlış yapıyorlarmış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 abi dedim ya 5 yılda kopacaksa 4 yılda kopar. aşırı kullanışsız bu çapraz vites kullanma. arabayı 2. vitesten 5. vitese almak gibi. 2x10 vites en mantıkslısı aslında. gidonda aşşada duruyor aparat takıp yükseltmem lazım 4-5 santim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yildirimokur Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Gidonu değiştir, kadroyu siyah'a boya. Şekil bi şeyler olabilir. Bu haliyle mal gibi bi şey olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 xaty said: @Mal: Tespitlerini profösyonel bisikletcilerle paylaş bence bir an önce, bir şeyleri yanlış yapıyorlarmış mesela bu işte. profesynel bisikletçi dediğin zaten ya yarış bisikletçisi yada ofroad mtb bisikletçisi. senin benim kullandığım bisikleti kullanmıyorlarki zaten. yarışçı tabiki mümkün olan en hafif bisikleti kullanacak. yarışçılar 2x10 vites kullanıyor diye biliyorum zaten. onun kullanım alanıyla seninki bir değil. turcu yada gündelik kullanıcı için bütün değerler ağırlıkta dahil ortalama olmalı. her alanda elektronik olsun bilgisayar olsun ev hanımının eve lokanta tipi bulaşık makinası alması gibi proflardan yola çıkarak seçim yapmak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 olay sadece zincir aşınması mı sanıyorsun malcım sen arka aktarıcın ön aktarıcın dişlilerin aşınması.. sen birde olayın sadece kopma mı sanıyorsun ya da şansın yaver gider 4. senede kopar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 hepsine ayrı ayrı mı diyim abi 5 yılda dağılacaksa 4 yılda dağılır diye. 5 yıldır sürekli bisiklet kullanıyorum çapraz kullandım dağılmadı hiçbiyeri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 yani yeni bisiklet aldım diye ilk defamı bisiklet gördüm sanıyosun nedir. bisikletçiden çok bisiklet var evde http://i.hizliresim.com/R044ro.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yildirimokur Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Versene çoluk çocuğa o bisikletleri, sevindir bebeleri. Çöp ev gibi takılıyorsun ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 bana diyorsan çok amatör yorumlar yapıyorsun hani millet gider dikine sen gidiyon tersine.. böyle farklı olmaya mı çalışıyon anlamıyom ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 abi sorun o işte ssdfs. sende çok profesyonel yorumlar yapıyosun. profesynel yorumun amatöre bi faydası yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 abi şu vites kullanımı grafiği falan, çok bilmiyorum ben böyle şeyler de, yokuş çıkarken bi taktik var mı? vitesi küçültüyorum, pedal dönüyor tamam da yine de çok yoruyor ya. yani düz yolda yüksek viteste 2 saat durmadan sürsem, en düşük viteste yokuş çıkarken 1 dakika sürdüğüm kadar yorulmuyorum. yok mudur bunun bi taktiği bişeyi? bisiklet kullanmaya bayılıyorum lakin teknik kısmından hiç anlamıyorum ya. daha tekeri sökmeyi falan yeni öğrendim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 dik yokuşa giriyosun o zaman. vites küçültmenin fayda etmeyeceği kadar dik yokuşlarda ayağa kalkman lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 onun taktigi kondisyon :p yeterince cikarsan 100 euroluk dandik bir bisikletle bile dusuk viteste dik yokus cikabiliyorsun. evet duz yoldan cok yoruyor ama sonunda elde ettigin basarmislik duygusu baya iyi :p 1 sene falan her hafta yokus iceren yerlerde bisiklet surersen alisirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Mal said: abi sorun o işte ssdfs. sende çok profesyonel yorumlar yapıyosun. profesynel yorumun amatöre bi faydası yok. iki günde bir 60 km hafta sonları en az 150 kmlık tur yapıtğımdan mıdır nedir acaba :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mal Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 al bi amatör yorumu daha. eğer spor kondisyon amaçlı kullanmıyosan ön vites en küçük dişlide arka 3, 2 yada 1 de yokuş çıkmanın hiç bir mantığı yok. elime alır çıkarım aynı hızla gider daha az yorulurum daha iyi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 XLegolas said: onun taktigi kondisyon :p yeterince cikarsan 100 euroluk dandik bir bisikletle bile dusuk viteste dik yokus cikabiliyorsun. evet duz yoldan cok yoruyor ama sonunda elde ettigin basarmislik duygusu baya iyi :p 1 sene falan her hafta yokus iceren yerlerde bisiklet surersen alisirsin beşiktaşta oturuyorum abi ya. yokuş içermeyen yol yok sdfg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 ben de doktorami Trieste denen bir yerde yapmistim besiktasin sehir olmushali gibi dusunulebilir. Format olarak o da bir tepenin eteklerinde idi. En esasli yokuslarindan biri suydu misal https://www.spiz.it/images/phocagallery/rampigada_santa/scala_santa_altimetria.gif https://i.ytimg.com/vi/uaEYTdXP6B0/maxresdefault.jpg Bunu asla durmadan cikmayi basaramadim 4 sene sonunda ama bunun kisalarini ciktim (bu 2km kadar sanirim). Alisiyor insan ya ben de misal basladigimda durumum daha da kotuydu cok dik olmayan yokuslari bile cikarken geberiyordum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
XLegolas Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 24, 2017 Mal said: al bi amatör yorumu daha. eğer spor kondisyon amaçlı kullanmıyosan ön vites en küçük dişlide arka 3, 2 yada 1 de yokuş çıkmanın hiç bir mantığı yok. elime alır çıkarım aynı hızla gider daha az yorulurum daha iyi. yuruyerek yokus cikmak, hele bi de yaninda bisikletle cikmak dunyanin en sikici isi bence. amacin hiz ise niye bisiklet kullaniyon arkadas? git motosiklet araba falan al hehe. Dik yokus cikmaktaki amac zaten kalbin patlayacak gibi atmasi dik bir yokusu cikinca adeta pirupak oluyor insanin ruh hali. ustune bir de basarmislik duygusu eklenince baya iyi oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar