Jump to content
Killer

Bisiklet

Öne çıkan mesajlar

nerden alınır
neye dikkat edilir
max kaç min kaçtır

şehir içi sağa sola gitmek için istiyorum dağ mağ longroad gerek yok. tarzları da bilmiyorum gerçi

pisletçiler söylesin plx ty

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
o kadar ucuz mu ya kondisyon bisikletleri ? bi şeyi neyim düzgün değildir onun ya. asdf.

konuyu takip ediyorum. iki tür bisiklet için de.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Llama said:

nerde kullancan bisikletle ne yapıcan ?

bunlar önemli


şehir içi işte abi off-road değil bakkala çakkala inerim sahile inerim vs

eve almıyom lan kondisyon bisikleti de nedir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bende geçenlerde gaza geldiydim almak için şok mağazasında vardı, sonra vazcaydım.
ama çok pis imreniyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
http://forum.donanimhaber.com/m_75716475/tm.htm

böyle bir konu açtıydım hatta donanimhaber reislere

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ya esasen bu bisikletler alınmaz
bütçede önemli tabikisi

misal benim istediğim track fx serisi bisikletler 2000 liradan başlıyor nerde ise

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
ne 2ksı abi pisletçi adam değilim. max 500 veririm


dötümüz de rahata alışıtkır he tansaş falan bozar? adfs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bunu al gitsin

http://www.bianchi.com.tr/urunler.aspx?kat=2&akat=2&urunid=345

beyaz eşyacılarda bile var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
http://www.bisikletcim.com/sehir-gezi-bisikletleri-firsatlar

bu ne olm. sepete at diye seçenek koymuşlar bide. aileye bisiklet mi alcan napcan sdfksa

niye bu kadar pahalı lan ? :S

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Llama agams senin gösterdiğin iyi gibi. kaydediyorum onu bikenara 10 taksit 50tl kafa rahaaaaaaaaaaad

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
burda bi hipster bisikleti var, bi tour de frans, bmxler filan var, bi de o kalin tekerli vitesli mitesli supermarketlerde satilanlardan var, secimi nasil yapiyoruz ki acaba. veledken bmx vardi da, simdi olmaz onlar, yaslandik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
dağa bayıra girmiceksen kalın tekerlek almayın
çift amasörlüleri hiç almayın iki kat yorar adamı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
kadın iç çamaşırırın ip dona evrilmesi gibi o seleler niye gün geçtikçe inceliyor iyice ya. 2 saat bisiklete bineyim diyorsun 1 hafta kıç ağrısı çekiyorsun. yapın şunu geniş, yaylı pinokyolar gibi. rahat etsin millet.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...