Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bisiklet


Killer

Öne çıkan mesajlar

işte o aniden durma kullanışsız olur gibime geliyor. 50-60 metre ilerde yol tıkanmış mesela. azar azar yavaşlayarak durabiliyor musun hidrolikte?

zınk diye durmak çok nadir önüne bişey fırlarsa felan lazım olur. hiç ihtiyacım olmadı öyle bişeye. olsada v fren de 10 metre sonra durmuyor iyi sıkılmışsa, videodaki gevşek gibi papuçlar. frene basarken direksiyonuda kırarsın zaten önüne ani bişey çıktımı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mal said:

işte o aniden durma kullanışsız olur gibime geliyor. 50-60 metre ilerde yol tıkanmış mesela. azar azar yavaşlayarak durabiliyor musun hidrolikte?


Şaka mı gerçekten sordun mu bilemedim... Formula-1 plotlarından mesela var mıdır fren mesafesini küçültmüşsünüz aferim ama istersek durmadan yavaşlayabiliyor muyuz diye soran?

Sadece işaret parmağının ucu ile yavaşlıyabiliyorsun diyeyim ben. Yıllarca V kullanan biri olarak söylüyorum bakın, yol bisikletleri bile diske geçti, bakımı zor da sadece bir efsane, bir şişe su döküyorsun üstüne çok çamur toz gittiysen o kadar...

Tek dezavantajı ağırlığı (bir de fiyat elbette ama o zaten upgrade olduğu için dezavantaj demeyeceğim) ama gramlar düzeyinde fark var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sostizm said:

yol bisikletleri bile diske geçti


prof. bisikletçilerin hepsi buna karşı. ve son yarışlarda kaldırıldı izin var ama kimse kullanmıyor artık. tabi isteyende var ama azlar.

şuan piyasada gördüğünüz aldığınız satılan yol disc frenli yol bisikletlerin hepsi cross bisikleti


edit : Cyclocross
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@sostizm yardım

bu yıl yeni bir şey almakta kararlıyım. şimdiye kadar hamallık ettim, sürüşümün %90'ında asfaltta olmama rağmen kağnı benzeri dağ bisikletleri kullandım.

nasıl bir şey istiyorum söyleyeyim. 80-100kmlik turlar yapmayı seviyorum, hatta bu yıl 150-200km arası bir mesafeyi tecrübe etmek istiyorum. alacağım modelde önceliğim hız. kafam estiğinde çıkayım 40-60 km/h basayım gideyim istiyorum. ancak çıt kırıldım bir model de istemiyorum; arada sırada patikaya, hafif araziye, çakıl taşlarının, otların arasına girebileyim. sanırım benim istediklerimi karşılayan sınıf hibrit şehir bisikletleri oluyor.

bunların yanında amortisör açılıp kapanabilirse, hafif olursa, frenleri güzel olursa hoş olur. çok detaysız yazdım çünkü teknik özelliklerden hiç anlamıyorum.

bütçe maks: 2300 değersiz türk lirası (belki azıcık daha arttırabilirim :d)

daha önce önerdiğin Trek Livestrong FX'e falan baktım da isteklerimi karşılayıp karşılamayacağını hiç bilmediğim için bir karar alamıyorum. daha bakmam, araştırmamı üzerine yoğunlaştırmam gereken alt sınıfı bilmiyorum (:P)

daha önce bir arkadaşım vasıtasıyla bilgi aldığım triatlet arkadaş şunlara bir bakmamı söylemişti onları da yazayım, ama siz yine de kendiniz bir model önerin ek olarak lütfen

mosso legarda 1530
sedona 340
scott sportster
cube curve specialized crosstail
ghost cross 5100
kron fx serisi
carraro sportive
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gizli said:

@sostizm yardım


bunların yanında amortisör açılıp kapanabilirse, hafif olursa, frenleri güzel olursa hoş olur. çok detaysız yazdım çünkü teknik özelliklerden hiç anlamıyorum.

bütçe maks: 2300 değersiz türk lirası (belki azıcık daha arttırabilirim :d)

daha önce önerdiğin Trek Livestrong FX'e falan baktım da isteklerimi karşılayıp karşılamayacağını hiç bilmediğim için bir karar alamıyorum. daha bakmam, araştırmamı üzerine yoğunlaştırmam gereken alt sınıfı bilmiyorum (:P)



Dostum dalga mı geçiyorsun? Sen TAM da ne istediğini bilen birisin neden yardım isteyesin ki? Bildiğin güvendiğin bir iki bisikletçiye git, dene konuş, bak, üzerine çık, dene, al abi bisikletini.

Amacın belli, beklentin, bütçen belli. Arkadaşının verdiği liste neredeyse alınabilecek tüm modelleri kapsıyor.Üzerine bir iki tane de ben koymayayım (Lapierre, whistle ve ghost'un da sana uygun modelleri var ve çok iyidir). İzmir'deysen sana eşlik edebilirim ama sen karar vermeye hazırsın... Şimdiden güle güle bin, gez, eğlen...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahah abi ne bileyim etrafta gördüğüm insanlar kadro geometrisini, hangi fren en iyi frendiri tartışınca benim oradan buradan çarptığım yüzeysel bilgiler çok yetersiz göründü gözüme(:D

ismir'deyim de sizi meşgul etmeyeyim yok yere. sadece tavsiye edeceğiniz ve bu göz önünde bulundurduğum markaları bulabileceğim birkaç dükkan önerir misiniz? seda bisikleti biliyorum sadece, methini iki kişiden duymuştum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aaa unutmuşum cidden

727'nin sanırım başka renkleri de mevcut, bi göz atayım. Bide sayfada direkt çıkmayan ama aşağıdaki 2016 modeller var. 727'de sanki bana 2016'ya ait bir model gibi geldi. Aşağıda bulduklarım ile 727'yi kıyaslayacak olursak hangisini önerirsin? Mesela 21 veya 27 vites çok fark eder mi? Gönderdiğim modeller sanırım Bianchi'nin şehir bisikleti serisi içindeki en üst modellerden.



Tek disk frenli olan model - 730 - deore set ile geliyormuş çok pahalı değilse şahane bisiklete benziyor. Bunlar yeni modeller gidip görüp incelemek gerekir bence. Kusura bakma valla kasıt yok atlamışım çok da yanıt veremedim zaten.

Gizli said:

ahah abi ne bileyim etrafta gördüğüm insanlar kadro geometrisini, hangi fren en iyi frendiri tartışınca benim oradan buradan çarptığım yüzeysel bilgiler çok yetersiz göründü gözüme(:D

ismir'deyim de sizi meşgul etmeyeyim yok yere. sadece tavsiye edeceğiniz ve bu göz önünde bulundurduğum markaları bulabileceğim birkaç dükkan önerir misiniz? seda bisikleti biliyorum sadece, methini iki kişiden duymuştum.


Seda çok iyidir evet Bülent abi çok yardımcı da olur anlatır gösterir denetir. pek çok esnafta bulamayacağın bir ilgi bulursun.

Model/Fiyat/Çeşit Çankaya Sundu da çok iyi esnaftır. Bizzat Hüsnü Bey ile konuşabilirsen çok yardım eder. 2nd best Beşir var genç, sporcu bir arkadaş. O ama kendi favorilerine yönlendiriyor genelde :p:P:P:p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sakın kendin deneme. Bak bisikletforum bu tip kötü öykülerle dolu. Sen de git, senin bedenine uygun kursun bu işin uzmanı biri. Aç bak youtube videolarını anlarsın ne kadar ciddi ve teknik bir konu olduğunu.

Salcano markasının imaj kaybının en önemli sebebi de buydu. Küçük yerlerde halıcıya beyazeşyacıya yetki verip bisiklet kurdurttular. Millet markadan soğudu, o kadar yani...

Edit: Güzel bisiklet ama güle güle kullan. Açıları biraz dik ama rahat alet, sert rüzgarda çok yoracak seni dimdik oturuş pozisyonu yüzünden, seleyi de mecburen yüksek kullanmak zorundasın bunda güle güle kullan keyifle kazasız belasız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hmm iyi bakalım içinden çıkar heralde nerelerde kurulum yaptırabileceğim.

sele niye yukarda olacak illa? ben bazen aşağı çekerim ya yüksek rahat etmiyorum zaten.

zil gerekli ya işe gidip gelicem bunla, kaldırım+yol gitmek zorundayım ve sürekli önümdeki yayalara seslenmek istemiyorum heh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

razzRaziel said:


sele niye yukarda olacak illa? ben bazen aşağı çekerim ya yüksek rahat etmiyorum zaten.



Seleden padala bi çizgi çek, bak epey dik değil mi? Pedal aşağıdayken dizinin düz olması için el mecbur sele yüksek olacak. Ayakta gibi basacaksın pedala. Alçak kullanırsan çok yorulursun, uzun vadede diz ağrıları başlar.

Doğru ayar için gittiğin yer yönlendirecek zaten, çok itiraz etme ustaya halleder o...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sostizm said:

razzRaziel said:


sele niye yukarda olacak illa? ben bazen aşağı çekerim ya yüksek rahat etmiyorum zaten.



Seleden padala bi çizgi çek, bak epey dik değil mi? Pedal aşağıdayken dizinin düz olması için el mecbur sele yüksek olacak. Ayakta gibi basacaksın pedala. Alçak kullanırsan çok yorulursun, uzun vadede diz ağrıları başlar.

Doğru ayar için gittiğin yer yönlendirecek zaten, çok itiraz etme ustaya halleder o...


sele ayarını iyi yapmazsan
ileri aşamalarda diz kapağı arkası aşınır mikro kırıkların olur
daha ki aşamalar da diz kapağı protezi takarlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...