Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
cmrownz said:

abi bu tarz oyunlarda sponge olacak. genre fps veya tps bile değil zaten. o beklentiyle alacaksanız cs oynayın.


Cs de baya sponge.

Insurgency oynayin
Mesaj tarihi:
adamlar deli gibi kaynak ayırmış hype yapmak için, baya kaliteli mini series fakat oyunun rpg olarak setting'i çok ama çok kısır.

>pandemic
>manhattan
>agents

şunu yapana kadar sci fi settingli bir şey yapsalarmış keşke. laserlar, plasmalar, alien bilinmeyenler falan. aspect of wonder yok oyunda direkt şu haliyle.

manhattan'daki kötü adamları öldürüp düzen getirme hikayesi çok meh.

oyunu destiny ve warframe ile yanyana koyduğum zaman hikayesi hiç heyecan uyandırmıyor. warframe'de atıyorum tenno nedir, setting'de bir unknown, warframe nedir, factionların tarihleri, karakteristikleri, sürekli bilinmeyen var. aynı şekilde destiny'de tanrılar, ırklar, lore sürekli bir bilinmeyen içeriyor. content'i oynarken parça parça da olsa (ki iki verdiğim örnekte de lore aktarımı çok kötü olmasına rağmen) bir şeyler öğrenip, merak gideriyorsun. oyun ilgini, merakını hep ayakta tutuyor.

division'da olacak en uç noktada hikaye insanların olağan üstü durumlarda ne kadar çirkinleştiği, civilization-ethic etc ne kadar kırılgan olduğu ve pandemic kökenidir yani. division ve binlerce zombie/survial/post-apo kitabında, filminde, dizisinde, oyununda gördüğümüz şeyler.

adamlar çok kaliteli iş yapmış çok da emek sarf etmiş, kaynak ayırmış. keşke daha ilginç bir setting'e bunu aktarsalarmış.
Mesaj tarihi:
bıngıl'a katılıyorum diyebilirim. Destiny'nin lore'u ilk oynadığımda çok heyecanlandırmıştı. Traveler, dünya'nın durumu, guardian fikri çok iyi.

Lore'u en kolay aktarmanın yolu tanıdık bir konu üzerinden yeni bir dünyaya açılış yapmaktır. O yüzden sci-fi olsa dahi insan kaynaklı bir başlangıç ile bilinmeyen anlatıldığında oyuncu/seyirci bağ kurar hemen, yabancılaşmaz.

Bundan dolayı Destiny çok rahat içine çekiyor milleti. Ama Warframe için aynısını söyleyemeyeceğim. Sırf uçuk kaçık karakterler aklımda kaldığından oyuna başlamıyorum herhalde. Oturup bambaşka bir lore'u öğrenmeye kasmak istemiyorum.

Bu yüzden Division'ı daha rahat buluyorum. Bildiğimiz konular üzerinde dönecek, yeni bir yöne gitmek isterlerse gidebilirler rahatlıkla.

Yani henüz "infected" ve "pandemic" konularını işlemediler. İstedikleri yere gidebilirler. Önce zombie'ler diye gösterirler sonra pandemic'i yayan uzaylılar bile diyebilirler. Şuan ortamı iyi kurdular, uçması onlara kalmış.
Mesaj tarihi:
Tom Clancy bile olsa iyi durumda oyun..(Daha oynamadım, videolardan yürüyorum.) Vuruş hissiyatı vs anlamında çoğu oyundan bayağı iyi. CS deki esneklik harita büyüklüğü ve engine anlamında zor gibi zaten. Beni tek düşündüren şey içerik. RPG öğelerinin olduğu oyunda lvl larken alınan tadı FPS anlamında Destiny iyi yedirmişti, ama orada içerik sıkıntısı var işte. Ki onu bile hala çoğu insan oynuyo. Yoksa ben aaa yeni expansion gelmiş, silahlarım çöp olmuş komunitisinden değilim. Gayet normal o iş. İçerik dolu olursa settings çok bilindik zırvalıklar da olsa sorun değil. Burada en önemli şey oynanabilirlik. Ki onu çözmüş görünüyor oyun. Onun için bende hype trenindeyim. Cheat meselesinden tırstığımdan PS4 e aldım valla..
Mesaj tarihi:
bingildak said:

öyle bir twist gelmesine 1% ihtimal falan veriyorum. terörist/goverment/illuminati falan. zombie ot bok olsa görürdük zaten şimdiye kadar.


konu 12 maymun dan arak abi =P
Mesaj tarihi:
http://blog.ubi.com/announcing-the-division-open-beta/

The development team has resolved most of the PC cheating issues tracked during the closed beta, and all of them will be resolved by launch on March 8. The developers will continue to closely monitor the open beta for any new issues, and address them accordingly.

umarım içi dolu bir açıklamadır bu.
Mesaj tarihi:
Konu 12 maymundan falan arak değil, zaman makinası yok Tom Clancy setting'inde, konu jenerik pandemik senaryosu üstüne fantastik gizli ajanlar falan filan.

Harita genişliğinde herhangi bir sorun yok, DZ'lar yeterince geniş ki level bracket'ları olduğu için herhangi birine girip takılabileceksin.
Mesaj tarihi:
Trade yok da PVE içerikli herşeyde personal loot var zaten, DZ'nin içindeki NPC'lerden ve chest'lerden düşen loot dahil. Vendor'lar aynı instance'taki herkes için aynı ve satılan item'lar sayılı değil. PvP'de vurduğun adamın çantasından çıkan şeyleri de konuşur, anlaşır, loot'larsın ki zaten muhabbet arasında geçiyor kimin neye ihtiyacı olduğu.
Mesaj tarihi:
illa ki bakmadan lootlayıp uzaman gereken durumlar olabilir abi. konuşup anlaşamazsın o durumda. ya da yanlışlıkla arkadaşın alsa itemı gene gitti. limitli de olsa trade lazım bence.
Mesaj tarihi:
Pek olmadı öyle birşey. Item'ı için adamı öldürdüğün zaman zaten alan hakimiyetini sağlamış pozisyonda oluyorsun ki değilsen zaten ölürsün. Rogue olarak takılırken zaten item kovalamıyorsun veya seni öldürmeye de sırtında güzel item'la gelen olmuyor.
Mesaj tarihi:
oyunun %1ini bile oynamadığımız closed betada pek olmaması normal abi. ancak kesinlikle trade olmamasının eksikliği hissedilecektir bu oyunda ve ben ileriye dönük planların içinde eklenmesi olduğuna inanıyorum. yoksa arkadaşın yanlışlıkla lootladıysa onu vurur rogue timer'ı bekler gene alırsın lootu.
Mesaj tarihi:
Hee, onu da yaptık, sen söyleyince hatırladım, vurarak al gülüm ver gülüm yapılıyor rahat geniş.

Oyunun %1-2'si diye birşey yok, character progression'ın bir iki kısmı hariç bütün ana hatları mevcuttu Beta'da.
×
×
  • Yeni Oluştur...