Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Abi bu "hile olabilir sakın oynamayın"ların hastasıyım. Herkes aman oynamayın dikkat diyor. Bir kişi de "abi bunu oynama, onun yerine şunu oyna demiyor". Hani eyvallah, hile, vs bunlar insanın canını sıkar mı, sıkar. Ama çözüm hiç oynamamak ise eğer oyun hileciler tarafından oynanamayacak seviye gelmediyse ben oynamaya devam ederim. Çünkü alternatifim oynamamak :D

Oynamayın diyen arkadaşlardan ricam, bana
* PC'de olan
* Destiny, Division tarzında 3rd veya 1st person semi-arcade shooter
* mümkünse günümüz veya sci-fi olan
* 3-4 arkadaşımla toplanıp oynayabileceğim
* dungeon/raid/DZ benzeri bir yerde loot kovalayabileceğimiz
* AAA seviyesinde (Minecraft modu tarzı early access'ler önermeyin lütfen)
önersinler. Cidden güzelse ve hile yoksa onu oynarız, hiç sıkıntı değil. Ubisoft kimseye sanmıyorum ki burada bu oyunu oynasın diye para vermiyor :D Açıkçası kendim için konuşayım Destiny PC'ye çıkmış olsaydı, şu an Division'a bakmıyor bile olabilirdim.

Not: Warframe denedik bir ara olmadı, kimseyi sarmadı açıkçası.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben kimseye oynamayın demedim. isteyen oynar, istemeyen oynamaz. sosyal sorumluluk projesi yürütmüyoruz forumda. deluxe paketlere pre-order geçmeden en azından betaların sonuna kadar bekleyin diye tanıdığım adamları uyardım. closed betadan sonra hack için tedbir önlemleri aldık diyorlar - beklendiği üzere. bunlar bullshit mi yoksa gerçekten alınan temel bir önlem var mı onu görmek gerek çünkü ubisoft bu konuda çok tehlike. adamların closed betadaki clientlarında her şeyin client tarafında tutulmasından dolayı o kadar basit kırdılar ki, bakalım open betada fixlenmiş halini de aynı şekilde kırabilecekler mi? aim hack, wall hack release'den 6 saat sonra çıkacak mı, yaygın olacak mı. bunları gözlemlemek harcadığın para ile ne aldığını bilmeni sağlar sadece. yoksa betadan önce almışsın betadan sonra almışsın bir şey fark etmiyor. yine aynı bonusları alıyorsun, aynı fiyata alıyorsun.

ben hacklemesi kolay, devlerin önlem alma gereği duymadığı oyuna destek olmakta sorun görmüyorum diyen adam yine gider deluxe paketini patlatır. kime ne.

hacksiz tadı çıkmıyor diyenler zaten allahlık hehe.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Nasıl sorun değil lan? O da oyun bu da oyun. Casual masual direk keyfimin içine sıçıyor wallhack bilmemne kullananlar.

Coil whine gibi düşün bright. INPUT LAG gibi düşün. Biz öyle hissediyoruz.


Party-play'de zaten wall-hack herkes için aşağı yukarı sürekli aktif. Biz düzenli, çakışmayacak şekilde 2 tane çeviriyorduk yetiyor, 3.fazla bile oluyor.
Bilmemnenin üstesinden de gene teamplay'le gelirsin, sorun değil bunlar. Bilmemne 2 target'a aynı anda ateş etmesine izin vermediği, duvarları delmediği sürece veya adamı ölümsüz yapmadığı sürece gene sorun değil, cover'dan flush'layıp vurursun gene her türlü. 3rd person shooter oyun ki adamın geldiğini görüyorsun gerek gözle gerek in-game wall-hack'le zaten, PvP'nin bütün eğlencesi adamın olduğu yeri bilip flank'lemek veya flush'layıp öldürmek vs.

PC güzel alet de oyuncularının çoğu kötü oynuyor, 15+ sene düzenli FPS oynadıktan sonra averaj oyuncuyu vurmak eğlendirmiyor, doğruya doğru. Hile yapanlar noob bile olsa biraz daha dişli oluyor en azından.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

division'da ölünce sadece new loot ve biraz exp gidiyor. exp'i zaten salla loot'ta gitmesine üzüleceğin item nadiren düşer.

%5-10 hile olsa. %5 'te üzüleceğin lootlu olduğun zamana denk gelse %1 etmez olasılık.

dayz gibi her şey gitse ve dünya yol yürümen gerekse sıkıntı olur ama bu oyunda o kadar üzmez bence. tabi olmasa iyi ama bu yüzden oynamam diyeceğim bi sorun yok. ki öldürünce zaten herkes onu wallhack gibi görecek çullanacak. o sistem de iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bright baya ne konuştuğunu bilmiyor ya. pulse ile adam bulmak diye bir şey yok. pulse coverın arkadasındaki adamları görmeni sağlıyor. çok şanslıysan duvar arkasındaki adamı falan bulursun. hackte map'e girdiğinde herkesin yerini görüyorsun.

https://www.youtube.com/watch?v=KY8Z9lKlA-U

pulse ile aynı dediği şey.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pulse'un süresi var, anlık değil ve party şeklindeyken 2-3 tane düzenli olarak çevirebiliyorsun, %100 uptime'a yaklaşıyor ki range'i de ciddi fazla. Duvarın arkasından, herşeyin arkasından adamı gösteriyor.
Rogue'lar birileriyle çatışırsa minimap'te yanıyorlar yön oku şeklinde Rogue olmayanlara, gene nameplate'leri de birkaç yüz metreden, duvarın arkasından gözükmeye başlıyor.

Oyunu oynadınız mı yoksa video'lardan mı yorum yapıyorsunuz, alakanız yok çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anneye anlatır gibi rephrase edeyim : pulse sonuçta sonar gibi çalışmıyor. sana görmediğin target'ın nerede olduğunu daimi olarak göstermiyor. aktif kullanımdan sonra görmeye başlıyorsun. psikopata bağlar, bütün party e pulse alırsın, adım adım pulse patlatarak ilerlersin, o zaman bile aynı şey olmasa bile range'ın el verdiğince yanına yaklaşabilirsin o da pratik gameplay'de mümkün değil. wallhack kullanan adam seni pulse'un range'ine girmeden nerede olduğunu gördüğü için yine ona göre pozisyon alacak, sen yine göremeyeceksin. işi de biliyorsa bolt action ile keklik gibi avlar, karınca sürüsü gibi pulse patlata patlata 30 dk süründüğünle kalırsın.

long story short : oyuna anti-hack gelmesi gerekiyor. bright gibi adamların zihniyeti ağır bastığı sürece yapımcılara yeterince baskı uygulanmaz, o adamlarda kaynak harcama ihtiyacı duymaz. alay ettiğiniz konsolun durumu master race'den iyi durumda. eğer master race'de hacksiz adam gibi oyun oynamak istiyorsak, en azından hack'in ZORLAŞACAĞI bir tedbir düzeni için duruş sergilemek gerek. satın almadan önce en azından adamlar beklenilen eforu sarf ediyor mu buna bakın. ondan sonra yine isteyen alır, kendi parası kendi keyfi.

hack'ın yaygınlaşmasını justify etmeye çalışmak düşebileceğiniz en kötü durum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

anneye anlatır gibi rephrase edeyim : pulse sonuçta sonar gibi çalışmıyor. sana görmediğin target'ın nerede olduğunu daimi olarak göstermiyor.


Gösteriyor, sonar gibi çalışıyor. 2 tane yetiyordu bizim party'e, 3 tane overkill oluyordu.

Ortak cooldown'a gerek yok ya, bütün party pulse alsa kendi kendini nerflemiş olur sadece. Pulse'un ekstra damage'ı güzel ama Heal'dır, Sticky'dir hep çok iş yapan şeyler. Pulse'u anca full firearms build'ler alacak(gerçi damage buff'ını tam incelemedim ne kadar etkileşimi var electronics stat'ıyla).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya hayır anladığım dediğini de Pulse'un range'i zaten çok yüksek, haritanın öbür ucundaki adam da Rogue'sa zaten gözüküyor, değilse irrelevant. Ha gank yapacaksan zaten Extract beacon'lar gözüküyor, NPC grind'layan adamı falan vuracaksan hani belki direk gidip vuramazsın nerede olduğunu bilmediğin için(pulse'la gene görme şansın var tabi).

Zaten Rogue olacaksan milletin ayağına gitmek pek mantıklı değil, avantajlı pozisyon alıp geçeni gank'ledikten sonra gelenlerle çatışmak doğru taktik.

Bu arada gank'leyecek adamlar safsa direk belli ediyorlar kendilerini, gelip yanına kafana zoom açıyorlar. Gank yapacaksanız SMG falan alın, hipfire'la sıkın yakın mesafeden. Zoom açmadan sıktığınız için adamlar anlamıyor sıkacağınızı namluyu doğrultmadığınız için. Öldürdüğünüz adamın yanındaki arkadaşı da ayıkana kadar ilki yatmış oluyor, silah değiştirip ikinci adama dönebiliyorsunuz(ilkinin kill confirm için Sticky de iş yapıyor).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Herseyi gormustum ama endgame i pvp olacak bir TPS de 'hack olsa da onemli degil ben skill atarım' diyeni de ilk kez gordum.

Bir de hack sadece wall olsa yani infinite ammodan aime hersey acıktı close betada. 'ben zaten arabanın arkasına saklanıp sarjor degistiriyom infinite ammo olsa da bisey olmaz. Ayrıca dusmanının kafasına sıkınca aim gibi oluyor'. Heralde bunların da cevabı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...