Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Yaptıkları hatayı toparlamayı basardılar 2 gun sonra. 'Ya aslında bunu zaten acıklayacaktık' ı kimse yememistir heralde. Dun community manager herkesin cok gear i var falan diye acıklama yapmısken. Yine de en kotuden donup fena olmayabilecek birsey cıkardılar ortaya.

Eger DZ'de 4 man ustu grup hala yapılabiliyor bildigim kadarıyla.
İnsanlar 24-man farm DZleri falan yaparlar.

Ama ben bunların kodlamayı yanlıs yapacaklarına cok eminim. Tum named bosslar sarı verecegine gore Normal/Hard falan da sarı atacak demek. Hardda Assembly 7 dakkada 3 sarı atıcak yani. Boss levellarını hatırlamıyorum ama son boss 32 falansa hele patchin ilk gunu farmlamak lazım.

Ben mayıs ortasında donecem oyuna benim icin de kasarsınız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

verdikleri grafik çok aptalca, elbette crafting daha çok yapılacak, çünkü istediğin item'ı alıyorsun. elite mob rastgele electronics gear veya sniper tüfeği atmış napayım ben onu. bu garanti sarı atma olayı hiçbirşeyi değiştirmiyor, ana crafting mat TONLA düşen mordan geliyordu, kaç tane isimli elite var, kaç tane normal mob var mor düşüren. düzeltilen birşey yok, crafting'in ağzına çarpmışlar işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HE atarken RNG kötü olsa ne olur, set itemları geldikten sonra HE gearın mat olmak dışında bir amacı kalmayacak ki zaten, ne yapmayı planlıyorsunuz HE ile...

Supply drop, named boss droplarıyla beraber DZ'de denk getiremesen de, hard/challenging farmı ile bir şekilde çıkar drop. Hele incursion wavelerinde 1'den fazla named varsa çok da sıkıntı olmaz hard'da farmlarsın biraz alıştıktan sonra.

Silah dışında hiçbir şeyi craftlarken tutturmak zor değil, deadly, brutal'in yanına iyi bir şey getirmek dışında zorlayan bir şey olmadı. Bir gear parçasını ya da modu 6-7 kereden fazla craftladığımı hatırlamıyorum. Tek bir stat kötü çıkarsa götür zaten kalibre ettir.

Ama daha az vakti olanlar için blue mat convertini 3'te bir değil de diğerleri gibi yarı yarıya yapsalar daha az can sıkıcı olurmuş.

1 haftada end game seti çekince content bitti diyen de var, 1 ay uğraşmaya çok fazla grinding diyen de, beklenti meselesi biraz. Karazhan'da bir shield alacam diye 3 ay beklemişliğim var :/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Artık sarı itemlar HE değil ondan. Set kasacaz işte. Sarılar şimdiki morlar gibi olacak. Enflasyonu o kadar fazla olmaz ama, amaç crafting mat ise sarılardan gelecek işte. Ha iyi rollayan sarının başımızın üstünde yeri var.

Set parçalarından en az 1-2 si sanırım DZ isteyecek. Hatta supply droptan düşecek kanımca. Hımmpppfs bloodbath adsffs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PvE setini DZ'den düşürmek gibi bir aptallık yapmazlar herhalde?

Bu Nomad setinin Incursion'dan düşmesi gibi birşey olur.


Her Named'in kendi loot table'ı olması daha iyi oldu. 100% RNG olmayacak yani, sallıyorum Marksman Rifle için farmlayacağın boss belli olacak.

Tek kestiremediğim Challenge Mission'lar. L32 Named'ler eğer iL32 item atacaksa, Set'lere alternatif olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gear puanı isteyecekse illa ki yüksek level item atmalı bu durumda. Yoksa nasıl girecek ki insanlar?

Ben set parçalarının özellikle supply dropun içine yedireleceğini düşünüyorum.

Hoş şu anki durum kötü değil. Özellikle trade meselesi çoğu sorunu çözer yav. Yoksa farmla dur, son parça düşecek diye asdffsfç.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

verdikleri grafik çok aptalca, elbette crafting daha çok yapılacak, çünkü istediğin item'ı alıyorsun. elite mob rastgele electronics gear veya sniper tüfeği atmış napayım ben onu. bu garanti sarı atma olayı hiçbirşeyi değiştirmiyor, ana crafting mat TONLA düşen mordan geliyordu, kaç tane isimli elite var, kaç tane normal mob var mor düşüren. düzeltilen birşey yok, crafting'in ağzına çarpmışlar işte.


Oyunda standart herkesin oynayabildiği bir build var. Firearms/Stamina buildi. Ve birkaç gerekli skill ile electronics açığı kapatılabiliyor 4m gruplarda.

Bu sebepten ötürü herkes Vector + MM rifle kombosuyla geziyordu. Adamlar açıklamada RPG oyunu bu drop bazlı olması gerek demiş. Yani aslında crafting adamların istediği çeşitliliği baltalıyor. Tek tip oyuncu ile dolmaya başlıyor heryer.

Mesela WoW'da crafting diye bir durum yoktu high-end gear için hiçbir zaman. Oyunun yapısına çok benzeyen Diablo'da bile crafting saf olarak HE item sağlamıyor. Küp, reroll vs. mekaniklerle dropları revize ediyorsun genelde.

Crafting hiç olmasaydı bence oyun daha rekabetçi olurdu. PvE ve PvP grind yerine mücadele ile geçerdi bana sorarsan.

Az önce de yazdığım gibi, drop yönlü olduğunda gereksiz olan buildlerin de kullanımını biraz artırmış oluyorsun. Bugün D3'te istediğin buildin setini yapana kadar belki iki tane off-build üzerinden oynuyorsun sezonu bir süreliğine de olsa. Build tamamlanmadan giymiyorsun o itemleri mesela.

Hızlı yazdım ama crafting ile ilgili karamsar olmanın ir anlamı yok. Bu kadar önemli olması bana sorarsan hiçbir zaman "intended" değildi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Konn hislerime tercüman olmuş. Gereğinden kolay zaten şu an gear toplamak, hele geçmiş abuselar sağolsun trilyonlarca mat ile ipin ucu kaçtı, he'lerden kurtulup set itemların gelecek olması ile rehabilitated da gidecek ve pvpde dengeler biraz daha mantıklı hale gelebilir umarım.
Tabi koydukları yeni talentlar broken çıkmaz umarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Konn said:

Oyunda standart herkesin oynayabildiği bir build var. Firearms/Stamina buildi. Ve birkaç gerekli skill ile electronics açığı kapatılabiliyor 4m gruplarda.

Bu sebepten ötürü herkes Vector + MM rifle kombosuyla geziyordu. Adamlar açıklamada RPG oyunu bu drop bazlı olması gerek demiş. Yani aslında crafting adamların istediği çeşitliliği baltalıyor. Tek tip oyuncu ile dolmaya başlıyor heryer.

Mesela WoW'da crafting diye bir durum yoktu high-end gear için hiçbir zaman. Oyunun yapısına çok benzeyen Diablo'da bile crafting saf olarak HE item sağlamıyor. Küp, reroll vs. mekaniklerle dropları revize ediyorsun genelde.

Crafting hiç olmasaydı bence oyun daha rekabetçi olurdu. PvE ve PvP grind yerine mücadele ile geçerdi bana sorarsan.

Az önce de yazdığım gibi, drop yönlü olduğunda gereksiz olan buildlerin de kullanımını biraz artırmış oluyorsun. Bugün D3'te istediğin buildin setini yapana kadar belki iki tane off-build üzerinden oynuyorsun sezonu bir süreliğine de olsa. Build tamamlanmadan giymiyorsun o itemleri mesela.

Hızlı yazdım ama crafting ile ilgili karamsar olmanın ir anlamı yok. Bu kadar önemli olması bana sorarsan hiçbir zaman "intended" değildi.

wow'u örnek vereceksek wow'da hiçbir zaman "yaa spirit veren zırh düştü, onu giyeyim" veya "2h kullanmam lazım build için ama kalkan güzel düştü, kalkan kullanayım" gibi bir devir olmadı. insanlar gene buildlerine uygun item düşürmek için uğraştılar. burada zaten sınıf yok, sınıfa özel item düşmesi gibi bir olay yok, oyundaki herşeyden seçiyor loot table ve trilyon tane item var malum. şahane bir shotgun düşse kullanacak mısınız? hayır.

gene vector olmaz başka smg kullanılırdı, yaptıkları crafting sisteminin nasıl kullanılacağı aşikar yani. herkes smg + mm rifle geziyorsa o zaman bu silahları nerflersin yani çok basit. shotgun, lmg bufflarsın. ben de vector kullanıyorum, hala smg nerf gelmemiş olması cidden komiğime gidiyor.

diablo'da gene sınıfa özel item çeşidi ve statlar düşüyor, o gelmeden önce nasıl işkenceydi hepimiz biliyoruz. kimse onu yaşamak istemez herhalde tekrar burada.

intended olmayan tek şey exploitlerle süper hızlı mat toplamaktı, o exploitleri böyle haftalar beklemeden, ertesi güne hotfixlerle düzeltseler insanlar 100 tane vector'ü üç günde craftlayıp perfect setuplarla gezmezdi. ama yok onun yerine legit oynayan insanlara zorlaştırdılar oyunu.

incursion set drop olayıyla zaten değeri düşecekken şu adımın yolaçağı tek şey yeni 30 olanlarla doğrudan incursion yapacaklar arasına devasa bir duvar çekmek. gear score dz bracket işi de bunu destekliyor, dz'de göreceğimiz insanlarda "ya bu güçlü müdür zayıf mıdır" diye düşünmek olmayacak, herkes eşit güçte olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Item kasmayı crafttan dropa cevirmelerinde bir sakınca gormuyorum cunku bunu bir dogru hamle ile yaptılar. Hatta cok bayık olan DZyi de toparlar bu. Cunku bir Boss indigi anda bileceksinki herkese sarı dustu. Artık orda olanları oldurmen icin bir sebep var. Ya da direk extraction zone a gelenlerin en az 2 3 sarısı oldugunu bileceksin. Extraction yapmanın gerginligi geri gelecektir.

Suan item kasmayı kesin methodlara bagladılar yapmaları gereken sey de buydu. Eskiden RNG ustu RNG ustu RNG oldugu icin crafting cok iyiydi diger methodlara gore suan sadece RNG ustu RNG olucak.


Oyunun WoW ile D3 arasında (sabit loot vs randomized loot) arasında 'yanlıs bir yerde' kalması problemini cozer bu. Cunku ilk basta lootu WoW hızında randomized almanı tasarlıyor gibilerdi. Bu olmazdı progress hissiyatını kaybedersin. WoWda tek kalkan icin 3 ay beklersin cunku o kalkanı aldıgında en iyisinin sende olucagını bilirsin ama 3 ayda 1 HE M1A gorursen ve bu random olursa olmaz. Sabit dropların randomized sonucları icin WoW ve D3 arasında bir hız belirlemeleri lazım yine. Yani saatte 20 leg dusuyorsa D3te burda da saatte 10 HE dusmesi lazım. Cunku her Named HE atıcak ve kendine has bir loot tabledan sarı atıcak. Mesela Finch sniper atıcak gibi. Ozaman hedef koyup onu yapabileceksin.

Ayrıca crafting ile ilgili en buyuk problem sarı dusmedigi icin isine yaramayan morları kasacagın yerlerde crafting mat kasmaktı. Simdi isine yarayan bir yerde kendine drop dusurmeye calısırken sarı mat da topluyor olacaksın yine sabit bir loot tabledan. Ozaman crafting ekstra hediye gibi olucak sabit bir amactan ote. Bu gayet kabul edilebilir bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yalnız şunu da unutmamak lazım, diablo'da boss sana özel respawn olurken burada dz'deki boss herkesin ortak malı. CM bossları için sorun yok ama dz'de geçen vaktin çoğu "hmm onu yapmışlar hadi şuna koşalım" deyip koşmakla, bazen de koşup yine de geç kalmakla ve kaptırmakla geçiyor. "inv doldu base yapalım" da var. yani dz drop'u kovalamak tek başına kurtarmaz herşeyini ilvl31 donatmış insanlar için şu noktada kullanılır loot namına. craft mat olur evet ama zaten onu da her halükarda yavaşlattılar.

neyse incursion, drop setler filan onları görelim zaten şu andaki sistem rafa kalkıyor görünen o ki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim Karazhan örneğinden kastım 1 HE ya da set itemı için 3 ay beklemenin normal olması değil, ortalama 2-3 ayda üstünde en iyi itemları elde edebiliyorsan bence normal bir mmo için ya da daha uzun sürede ama yine totalde aşağı yukarı aynı playtime ile gelmiş olursun vs. Daha uzun süreli farma dayanabilecek oyuncu kitlenin çok az bir kısmını oluşturur artık. Eskidendi o bir MMO'ya ömür adamak, şimdi sıkılıyor insanlık, ki zaten bu gerçek bir MMO da değil.

Bence şu an mevcut düzene göre mantıklı düzenlemeler yaptılar. Ama eğer şu patchte söyledikleri şey oturursa aciliyetle gündeme gelmesi gereken şey Sam'in de söylediği gibi ya SMG'nin nerflenmesi ya da LMG, AR, performance mod gibi oyunda kullanılmayan eşyalara bir amaç verilmesi. Bir dünya silah var kullanmak için ama bir sebep yok takacak, o zaman niye oyunda, nerede çeşitlilik.
RC'de duvar kırmak dışında LMG kullanan olmadı muhtemelen oyunda, ha bir de hack açanlar bazen alıyor eline t.şşak geçmek için.

Oyunda sınıf var bu arada, ama kullanışlı sınıf 2 sadece maalesef. Bu setlerle sınıf algısını biraz daha güçlendirmek istiyorlar gibi. Şu an sadece electronics mantıklı firearms dışında. İyi electronics gearla sizi pulselayan ve heal eden bir adamla korkunç işler yapabiliyorsunuz 4 kişilik gruplarda, %36 crit chance, %87 civarında crit dmg bonus ile boostluyordum ben partyi, ki çok da hpden taviz vermeden. Ama electronics oynayan adamın seeker ve turret gibi skillerinin de gerçekten işlevi olsa en azından engineer gibi bir sınıf da çıkabilirdi ortaya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Striker's battlegear olmamıs gibi belki AR ile up tutulur ama diger tum silahlarla dropoff sanki stacklenmeden daha hızlı olur gibi geliyor.


Sentry's Call u begendim buyuk ihtimal ona kasarım. Skillpower bonusları max skillpower ın uzerine isliyor muydu hatırlamıyorum. Eger isliyorsa Tactician da guzel islemiyorsa onu da cok begenmedim.

Nomade cok heycanlanmadım cunku scavenging de cok duzgun calısmıyor ama 10 dakika sanki division icin cok kısaymıs gibi geldi cunku zaten insanlarla anca 4 5 dakkada bir karsılasıyosun DZde falan kosturmaktan her 2 combattan birine 2 canla girmek fazla olabilir gibi geldi ama emin de degilim. Solo PVE icin Vampiric build yapılabilir mi emiin degilim ama health on kill'i 50% e falan stackleyip ates ede ede rahatca kosulabilir belki CM contentinin icinden solo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...