Norak Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2019 (düzenlendi) videoda 2.17'de body 04 ve 09 var gosterdikleri karakterlerde, herhal tek tip degildir diyorum o acidan, gerci sadece yuz customize kismini gosteriyor, ama fully customize diyorlar sonucta. edit: 7:50 civarinda Attributes var, body dedigi str herhal, yukseltince gorunus kas vs de degisiyor olabilir videoda cat diye geciyor orasini kurcalamadan. Ağustos 30, 2019 Norak tarafından düzenlendi
kizillelma Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2019 There's a hacking minigame in which players select hexidecimal sequences to unlock computers and their contents, such as "Camera Log" and "Officer Tracing." There are "surprise" vehicles, aside from cars and motorcycles, that we haven't seen. You can fast travel, but you can also walk or drive anywhere you need to go. Your character background unlocks unique dialogue options. Attributes, skills, and the perks you assign to skills affect what your character can do—the example given was a perk for the Athletics skill which allows the player to run while carrying a body. CD Projekt is "looking into" how to divorce style from stats when it comes to clothing. "Street cred" is your reputation score, and gaining it increases access to vendors, services, and cyberware. A few weapons were discussed: nanowire, which can be used to hack or as a whip, an eight-barreled shotgun, a weapon that heats up bullets to "shoot off cyborgs' arms," and a handgun that shoots faster the longer you sustain fire. You can play as a "cyberninja" who specializes in katanas. Slow-motion cyberware isn't just for the player—some enemies may "zip around" while using it as well. There are gun skins and attachments, such as scopes and silencers. Guns also have stats that can be improved. As you get better at shooting a certain gun, your crosshair can become smaller, and your reload speed can increase, changing the animation. https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-customization-options-cyberninjas-and-more-details-revealed-in-todays-qanda/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=steam&ns_linkname=0&ns_fee=0 ..
razzRaziel Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2019 story branching konusunda detroit'e ders verir umarım.
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 videolarda 6 bolge var dedilerdi dun, demekki gerisi exp olacak: rpg haritasi:
goldbären Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 bu haritadaki altı bloka sıkışmaz ya harita, expansionlar coğrafi olmayabilir.
neutrino Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 1 saat önce, Norak dedi ki: videolarda 6 bolge var dedilerdi dun, demekki gerisi exp olacak: rpg haritasi: Burda deep dive videosundaki pacifica districti yok, belki degisir cikana kadar.
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2019 farkli editionlarda haritalar bolgeler degismistir, cyberpunk red cikinca ona bakmak lazim bu sene guncel, mesela onceki videolardan alinan metro/subway haritasi daha degisik isimler vs.
kizillelma Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Cyberpunk 2077's cutscenes will apparently be first-person Even the sex scenes. https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077s-cutscenes-will-apparently-be-first-person/#comment-jump
Xenus Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 (düzenlendi) cdpr bildiği yoldan gitseydi keşke. trailer'daki şu kısmın etkisi fps'de bir olmaz. Eylül 2, 2019 Xenus tarafından düzenlendi
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 oyun tps olsaydi, cover combat olurdur. fps kalmasi iyi
Sam Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 bayağı yalan sıkmışlar "cutsceneler third person olacak, charınızı göreceksiniz" dediklerinde. charın konuşmasına filan da gerek yokmuş şu noktada yani, gordon freeman basıp geçsinler bari.
eldar Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Marjinal kaçacak ama ben Witcher 3'e girememiştim bir türlü, her diyalogda sabitlenen kamera açılarının da bunda rolü büyük. Sürekli oyun oynadığımı hatırlatıyordu oyun. Bence mantıklı bir karar.
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 2 saat önce, aquila dedi ki: oyun shooter degil. yarısı shooter yarısı afterlife olacak, yanlış biliyorsun.
Cokomantis Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 2, 2019 36 dakika önce, eldar dedi ki: Marjinal kaçacak ama ben Witcher 3'e girememiştim bir türlü, her diyalogda sabitlenen kamera açılarının da bunda rolü büyük. Sürekli oyun oynadığımı hatırlatıyordu oyun. Bence mantıklı bir karar. adamlar mesefek gibi DÜMDÜZ cut - reverse cut olmasın diye baya animasyon ve değişik kamera açıları falan kastıydı ya. bi tek diyalog ekranında item alıp verirken patlıyordu. asla göremiyodun ne verdiklerini. 2 handed great sword of 3 metreness olsa bile göt cebinden 200'lük banknot çıkarıp bouncer'a bahşiş verir gibi kadraj dışında alıp veriyodu millet fghdjks
neutrino Mesaj tarihi: Eylül 3, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2019 Karakterin götünü göremeyecek olmanın acısı büyük, bari cutscene’lerde görseydik.... yalanci cdpr
Xenus Mesaj tarihi: Eylül 3, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2019 https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-the-new-cyberpunk-2077-video-looks-good-but-the-gamescom-demo-was-better
razzRaziel Mesaj tarihi: Eylül 4, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2019 (düzenlendi) Eylül 4, 2019 razzRaziel tarafından düzenlendi
Xenus Mesaj tarihi: Eylül 6, 2019 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2019 https://www.gamersyde.com/video_cyberpunk_2077_deep_dive_video-44116_en.html dış ses olmadan
Öne çıkan mesajlar