Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

Sam said:

işte IMMERSHUNZ uğruna gameplay kaybedilmiş. ben eskiden immersion yazınca "gameplay önce gelir" yazan da bu forumdu, cdp yapınca immersion > gameplay oldu bir anda.


neyse aman işte aylar önce konuştuğumuz şeyler, dediğimi kanıtlamış demo sadece. demo çıkınca fikir değişir filan diyenler haksız çıkmış.


daha az varsayım yapmalısın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

cokomantis:

evet melee only çok oynadım, en fazla bow varmıştır olsa olsa. melee'yi bu olaya vakıf olduktan sonra hep tpp oynadım. morrowind zamanları immersion için fpp melee yaptığım oluyordu ama gameplay namına verimsiz ve kullanışsızdı hep.

animasyon kalitesiyle alakasız bir mesele bu. isterse çö adam olsun, isterse sıfır animayon olsun, sadece kütük ileri geri gitsin. "o iyi yapmış, bu kötü yapmış"tan bağımsız bir mesele. ayrıca "gameplay > grafik" deniyor bana 17 yıldır burada, animasyonu beğenmedim diye gameplay'imi baltalamayacak bir ben miymişim? :p

mount & blade animasyonları en kalas ona bakarsan, gidip gene tpp melee yapıyorum. bence de "100vs100 kılıç savaşına fpp giriyorum" diyen bir insan normal olamaz.


benim için animasyon>grafik. (gameplay'i katıştırmıyorum, yerine/oyununa göre animasyonu gameplay'in bile önüne koyabilirim ama.) mount&blade'in animasyonları odundu evet ama oyunun grafik kalitesi ve estetiğiyle yanyana koyunca gayet işini yapıyor patates animasyon.

ama skyrim gibi zamanına göre etkileyici grafikli oyuna odunello animasyon koyunca midem kalkıyor abi. ayrıca m&b'nin combat mantığıyla tes'inki çok farklı bana göre. m&b'de ister multi olsun ister single'da 200v200'lük meydan savaşı, alakasız bi yerden yediğin (ve fpp oynadığın için göremediğin) bi tokat yere düşüp 50 kişilik sopalı köylü grubunun arasında stunlock'ta kalıp ölmene sebep olabiliyor. (gameplay'in önüne geçti fpp oynama tercihi olarak yorumlayabiliriz) skyrim'de bunu yaşamadım pek. düşman sayısı daha az olduğu için spacial awareness'tan, hangi düşman neremde kaldı falan bilgisinden çok bişey kaybetmiyorum. o yüzden hiç midemi kaldırmadan, gayet iyi çalışan fpp basıp geçiyorum mesela skyrim'de.

burda da gözümle zoom yaptığım, hud çıkardığım oyunda iyi ki tpp HİÇ KOYMAMIŞLAR, İNŞALLAH TPP MODU YÜKLEYENİN STEAM HESABINDAN OYUNU SİLERLER, GOG'DA EXE DOSYASINI BOZARLAR LELELEL
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

animasyon grafiğin bir alt başlığı. ayrı unsurlar değil onlar. animasyondan grafikten önemli diye birşey olamaz. grafik vardır, bunun altında animasyon vardır, yoktur, iyidir, kötüdür ayrı. m&b'nin animasyonu grafiğinin sorunları arasında zaten. beni üzmüyor ama üzseydi de bu durum değişmezdi.

anlaşıldı yani diyorsun ki grafiğe gameplay'den fazla değer veriyorum, bu da senin keyfin. senin keyfin de olsun zaten, neden benim keyfim seninkini, seninki benimkini bozsun ki? bu yüzden

SEÇENEK

SEÇENEK

SEÇENEK

diyorum en baştan beri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

animasyon grafiğin bir alt başlığı. ayrı unsurlar değil onlar.


ben gayet ayırıyorum valla. biri nasıl göründüğü (textür'dü renk paletiydi ışıktı suyun nasıl dalgalandığıydı), öbürü karakterlerin nasıl hareket ettiği, eli kolu lip sync'i kaşı gözü vs. skyrim'i mesela ölçerken "grafikleri iyi ama animasyonu bok gibi" diyebiliyorum. öbür türlü "skyrim'in grafikler meh, çünkü ss alıp bakınca mükemmel görünüyor ama herkes patates gibi hareket ediyor." demek çok aklıma yatmıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cokomantis said:

Sam said:

animasyon grafiğin bir alt başlığı. ayrı unsurlar değil onlar.


ben gayet ayırıyorum valla. biri nasıl göründüğü (textür'dü renk paletiydi ışıktı suyun nasıl dalgalandığıydı), öbürü karakterlerin nasıl hareket ettiği, eli kolu lip sync'i kaşı gözü vs. skyrim'i mesela ölçerken "grafikleri iyi ama animasyonu bok gibi" diyebiliyorum. öbür türlü "skyrim'in grafikler meh, çünkü ss alıp bakınca mükemmel görünüyor ama herkes patates gibi hareket ediyor." demek çok aklıma yatmıyor.


yüksek poligonlu modellerin ( pleb dilinde iyi grafikli ) animasyonları iskeletin daha fazla ''mesh'' i eğip, bükebilmesinden ötürü daha iyi olur. fazla poligonlu model = iyi texturelı model. ne kadar çok poligon, o kadar smooth animasyon. birbiriyle bağlantılı iki nokta bunlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cokomantis said:

ben gayet ayırıyorum valla. biri nasıl göründüğü (textür'dü renk paletiydi ışıktı suyun nasıl dalgalandığıydı), öbürü karakterlerin nasıl hareket ettiği, eli kolu lip sync'i kaşı gözü vs. skyrim'i mesela ölçerken "grafikleri iyi ama animasyonu bok gibi" diyebiliyorum. öbür türlü "skyrim'in grafikler meh, çünkü ss alıp bakınca mükemmel görünüyor ama herkes patates gibi hareket ediyor." demek çok aklıma yatmıyor.

karakter modellemesi, poligon sayısı, doku kalitesi, doku çözünürlüğü, ışıklandırma motoru, animasyon vb bunların hepsi grafiği oluşturan öğeler. ayırdım demekle ayrılmaz yani. ha "animasyonlar da iyi olsaymış grafikler süper olurmuş" filan denebilir mesela. grafik denen şey oyundan ss almaktan ibaret değil, harekete sahip bir sahneye bakılıp değerlendirilebilecek birşey sonuçta. oyunlar sabit tablolar değiller.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

>bütün gün eve gidip oyun oynamının hayalini kur
>eve gel , steam kitaplığına ve youtube'a bak,sırtın boynun agrıyınca pc başından kalk,oyun moyun asla oynama
>repeat


bu şekilde gidiyor benim günlerim, bu rutin'i kıracak oyunlar arada sırada denk gelince valla kafam resetleniyor,yeniden doğmuş gibi oluyorum

her yıl 1-2 oyun sarıyor belki

durum böyleyken bakıyorum cyberpunk'a, umutlanıyorum, ve
bu 3pp-fpp tartışması bana fuzuli ötesi geliyor


önünüze konan herşeyi tüketin öpüp başınıza koyun demiyorum ama müşkülpesentli te yapmayın be abi

yada yapın banane
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya olm neyiniz beğenmediniz. Miss gibi duruyo işte. WoW un köküne ekse ekse kibrit suyu bu olur. Size de yaranılmıyo pati. Ne biçim elitistseniz mq, bir m.k beğendiremiyoruz. Olm harbi iyi. Bu arada son 6-7 sayfa ileride başkaları için "tehdit" olarak kullanılabilir auhauhadfads. Özellikle olmamış, "dötüm" cülere afaadfgs. Hepiniz-miz oynayacaksınız.

Sam i ayrı tutuyorum abi ben bu durumlarda, adamın kırmızı çizgilerini bildiğimden, tartışmam bile. Saygı-sevgi meselesi biraz. Ama ben oynayacağım için, bence Sam de benle oynayacak. Sipeys+Laraken+Gangren+Lau (çok çabuk satıyo)+Xunn (belki agfsfgsgfsfga). Ben oyuna ruhumu gömebilirim, baştan diyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...