Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

arcane said:

belki de gorus alaninin sunduklari nedeniyle 3rd person her zaman melee icin daha iyi ortam olacak. fakat bu kadar fark olmasinin nedenlerinden biri henuz 1st person'da yeterince uzerinde ugrasilmamis olmasi. simdiye kadarki modellerde hep minimal caba gorduk.

1st person tercihi cdpr'in comfort zone'dan cikarak oyunun ihtiyaclarini onde tuttugunu gosteriyor. belki bu melee'ye de yansir.

ya fundamental dezavantajları var first person melee'nin. dünyanın en iyi gamepadi nasıl dünyanın en kötü faresi kadar iyi değil nişan almak için, onun gibi birşey. değişitirilemeyecek bazı dezavantajlar:

- arkası görülmez
- yanlar daha az görülür
- bacaklar görülmez, kollar az görülür
- hızlı, akrobatik hareketler pozisyon almada kafa karıştırıcı olabilir, walljump denmiş mesela. ut'de ne kadar yaptıysam hep disorienting. nereye bastım, takla mı attım, nereye indim filan. fp parkour oyunları da öyle
- kafa (view point diyelim veya) bir yöne bakarken vücut bir yöne bakamaz, bir tek mechwarrior online'da yapıldığını gördüm bunun lol ama o da vücut değil yürüyen tank diye öyle yapmışlar

kingdom come yapılabileceği kadar yaptı yani, oynanmıyor değil ama tp olsa kat kat iyi oynanır. for honor fundamental olarak daha rahat oynaması sistemi o kadar iyi olmadığı halde sırf tp yüzünden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu oyun çıkışına kadar garanti yeni bir nesil ekran kartları çıkar, recommended'a da onu yazarlar. bunu ultra mevcut yazdığın specle 1080p 60fps ihtimalini çok düşük görüyorum. böyle bir yoğunluk yok w3 ekranlarında.

yani kasa şu anda toplanacaksa başka birşey de bunu hakkıyla oynatmak için alınacaksa şimdi almamak lazım bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kingdom come medieval konseptlerle, realizmle limitli. karsilastirmak bile abes. oluru bu kadar, zirve oydu demek cok dar bir bakis acisi. cdpr belki kotarir, belki kotaramaz. fakat oyunun geneli icin bu gidisat dogru.

durust olursak belli bir guruh ne olursa olsun 3rd person olsun istiyor cunku norm o. hem sektor normu hem de witcher'in futuristik skinlisine fit olacak milyonlar var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:
ya fundamental dezavantajları var first person melee'nin. dünyanın en iyi gamepadi nasıl dünyanın en kötü faresi kadar iyi değil nişan almak için, onun gibi birşey.


şu tartışma ne gereksiz bir tartışmadır ya. millet hala Witcher 4 çıkıcak sanıyor gördüğüm kadarıyla.

third person'ın da ranged combat ve eşya etkileşimlerinde sorunu var. ama dönüp dolaşıp yine first person kötülemeye sadeleştiriyoruz işi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenocide said:

Belki paylasilmistir da;

Mills goes a step further by noting that a first-person perspective allows for a sense of immersion that is harder to achieve otherwise. “We can do some environmental stuff from first-person that you wouldn’t be able to do in third-person. If nothing else, I think it’s going to be really cool when you’re walking around the city and you look up, which is something that in third-person doesn’t really feel right.”


Şurda adam baya hakli. Bikac sf once "w3 was horizontally huge. Cyberpunk is vertically huge." Yazisi paylasilmisti. Vertical bir oyun 3rd person zayif olur gencler, az hak verin.


aynen öyle. ama Witcher 4 bekleyenler ne yazık ki bu meseleyi anlayamayacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdiye kadarki en gelişmiş sistem oydu ve bütün oyun melee combat üzerine kurulu, bu oyunda öyle bir odaklanma yok. ne yaparlarsa yapsınlar zaten limitleri açıklamışım, fiziğe aykırı yani. teknoloji veya tasarımla aşılabilecek limitler değil.

kingdom come iyiydi kötüydü değil, tp melee fp meleeden kötü. kim nasıl yaparsa yapsın. fpde en iyisini yapan tpde yapsa daha iyi sonuç çıkar.

bone, zaten o yüzden ikisi birden olsun diyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...