Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

Human Revolution güzel. Hikaye iyi. Speech ile insanları ikna etme "ah statımın yüksek olduğu dialog seçeneğini seçeyim" kadar basit değil. Güzel bir derinliği var. Görevlere gidip dan dan diye herkesi vurabiliyorsun ya da kimseyi öldürmeden stealth gidebiliyorsun. Bazı görevlerde sadece yan görev yaptın veya doğru lafları ettin diye sadece konuşarak görevleri geçmek mümkün. Görevler içinde dikkatli davranırsan hikaye için ekstra faydalar sağlayabilecek şeyler bulabiliyorsun. Achievementlar arasında "oyunda bosslar harici kimseyi öldürmemek" ve "oyun boyunca hiçbir alarm çaldırmamak" falan var. Farklı tarzda yaklaşımlar kullanabileceğin güzel bir oyun. Tavsiye ederim.

3rd person kamera yok adamın götüne yeterince bakamıyoruz. Deal breaker olursa bilemem xD

2. oyun hikaye olarak havada malesef. Bende düzgün oynayamadım :/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

zayıf olacaksa zayıf olsun, seçenek olsun. istemeyen oynamaz tp. fp kalksın diyen tek bir kişi yok. kafa üstünde yer yoksa over the shoulder da olur. deus ex gibi havalandırma deliğine girilecekse otomatik devredışı bırakılır. çeşit çeşit çözüm var. akıllarına gelmiyorsa sorsunlar söyleriz. :p

en iyi immersion fpp zaten yıllardır söylediğim şey, ona muhalefet etmiyorum yani. devamlı ona yapışık kalmak kötü melee de içeren bir rpg'de.


abi o zaman senin mantığınla FP only olan bütün oyunlar hatalı. Quake'de de seçenek olsun isteyen tp girsin, Half Life'da da olsun, DOOM'da da olsun. Ha şimdi diyeceksin o saydıklarının hepsi shooter game. Tamam da yani belki adamların bi bildikleri vardır yahu, FP only diye diretirlerse sırf inat olsun diye olacağını sanmıyorum.

Sam said:

var bu detay yalnız, cutscene hariç char görünmüyor. hatta dialog esnasında bile first person olduğu bahsi geçti bugün. resmi forumda takip ediyorum ne kadar röportaj vs olduysa.


bi röp.te "karakteri boool bol görme fırsatı elde edeceksiniz merak etmeyin" demişti eleman. yine hiç bilmediğimiz bi konuyla ilgili yorumlar falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dediğin üzere onların hepsi fps, fps yapıyor olsalar zaten kim niye birşey desin buna. bütün oyun shooting değil, melee de var ve üstüne oyun rpg. istenen şey de izometrik değil yani sık sık yapılan birşey oyunlarda.

bol bol görme bayağı belirsiz bir ifade. cutscene hariç görülmüyor son söylenene göre. araba sürerken araba görülüyor. dialogda da görülmediği yönünde bilgi gördüm bugün kesin emin değilim ama.

oyunda 1000 tane cutscene bile olsa bunları toplasan gametimeın %10u filan anca yapar ki bu da iyimser tahmin. kime göre neye göre bol yani, bana göre bol değil bu. preorder iptal etmeyin açıklaması olmuş o.

neyse artık göreceğiz, 170 sayfa oldu o başlık. sallamazlarsa kendileri bilir artık, bayağı almaktan vazgeçen insan gördüm. birkaç yıl önce söyleselerdi bu kadar tantana olmazdı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://i0.wp.com/fandemoniumnetwork.com/wp-content/uploads/2018/06/Jared-Leto.jpg?fit=460%2C259
ikinci sefer de “hele bi görelim” diyenler patlamıştı. (:P)

elbette ki görelim de görülecek birşey yok işte fp yani. muğlak, belirsiz, eksik bilgi yok hani. shooting, immersion iyi olur, melee rezil olur. melee char yapmam artık napalım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cyberpunk 2077 interview:
"We wanted to test ourselves as a studio"
to make a game so different to The Witcher


CD Projekt talks world design, why Cyberpunk is first person, and making such a bold departure from The Witcher 3.

https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-interview-we-wanted-to-test-ourselves-as-a-studio-to-make-a-game-so-different-than-the-witcher/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

belki de gorus alaninin sunduklari nedeniyle 3rd person her zaman melee icin daha iyi ortam olacak. fakat bu kadar fark olmasinin nedenlerinden biri henuz 1st person'da yeterince uzerinde ugrasilmamis olmasi. simdiye kadarki modellerde hep minimal caba gorduk.

1st person tercihi cdpr'in comfort zone'dan cikarak oyunun ihtiyaclarini onde tuttugunu gosteriyor. belki bu melee'ye de yansir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslinda epey bir gameplay gostermisler. oyunun basini, sanirim bir premade karakteri, gunplayini, inventory skill etkilesimini, mini-boss fight ve quest mekaniklerini gostermisler.

bir saatlik bir demo gosterimiymis. baska roportajlar, daha detayli aciklamalar vardir. pondsmith'in agzindan dinlemenin tadi baska. uzerine bir soylesi var:

https://www.youtube.com/watch?v=6LAH3qE73lE

ayrica sirket ici demo uzerinden neden 1st person sectiklerini ve avantajlarini anlatiyor. oyunda full day/night cycle, weather cycle oldugunu soyluyor. acid rain dahil. zaten manual'a gore night city londra kadar yagisa sahip.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Gamescoma yer ayırtmış CDPR çıktı onun ss i. E3 gibi private booth da var mı orda? Biz o yüzden gamescomda gameplay göreceğiz diyoruz.

var ikiside

bi public area var bide bussiness.

E3 de bussiness mesela baya acık girek giriyo ama gamescomda dah sıkı.

cdpr ikisinide tutup ayrı ayrı sunumubnu yapar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...