Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

Sam said:

cp20 tabletop'ta class varken classların yokedilmesi
dınınınınını
dumbed dowwwnnnn


....


e tabii ki oyunun sistemi tabletoptan değil mi? dnd crpg yapınca "sınıfları kaldırdık hepsinden feat alacaksınız" dense ne düşünürsün? ben hadi rpg düşmanıymışım, sizin çıt çıkarmamanız çok acayip. sevdiğiniz şirket yapınca siz de tamamsınız anlaşılan kırpmalara.


Ben bunu tam anlatamadım sanırım yüzeysel mi kaldı acaba verdiğim örnekler. Classlar yok edilmiyor çünkü cyberpunkta classlar D&Ddeki gibi abilityleri belirlemiyor, D&Dyle bildiğin uzaktan yakından alakası yok olayın. D&D'de belli classların ayrı bi ability pool u var hatta featler bile bi noktadan sonra her class tarafından alınamaz hale geliyor). Cyberpunkta bunun aksine tüm classlar ortak skill pooldan kullanıyorlar + redundant skiller var (Wardrobe & Style , Personal Grooming ve STOCK MARKET favorilerim asd). Hatta kendin class da yapabiliyorsun istediğin starter skilleri + special skilli seçip, hani ciddi ciddi class based değil sistemi direk skill based. Bi işte bahsettiğim special skiller var (sololarda enhanced combat hedesi, işte heykırlarda süper hekleme, rockerboylarda müzikle kitleleri etkileme vb.) classın ne olursa olsun 1 tane oluyor bu ve premade classlar yalnızca o abilitynin hangisi olacağını ve starter skillerini belirleyip karaktere background vermeye yarıyor. E onlar da demodan anladığımız kadarıyla hala mevcut. Yani tabletopa göre base classları - haliyle special skilleri azaltma harici bi farklılık yok. Ama onu da açıklamıştım, misal Nomad classını seçtin diyelim :

Masaüstü oynarken nomad ol clan memberlarını summonla (ki clanla bağlar çok çok önemli), işte DM (cyberpunktaki adı referee lel) seni başka clan memberların eventlerine yollasın falan bunlar akıcı şekilde ilerler ama bilgisayarda bunları nasıl yapacaksın fizıbıl değil. Fixer olup Altuğ Burakgazi hesabı kahveci adı altında runnerlara quest vermek falan, bunların olmayışı dumbdown değil hatta streamlining bile değil redundancy removal. Ben maceracılığı boşverip kendimce bi suç şebekesi kuracağım efendime söyleyeyim medtech olup Trauma Team e katılacağım diyorsan oyunun scope u ona yetemiyor kusura bakmayın lel.

Tüm skilleri görmeden ne kadar streamlining var ona bi yorum yapamıyorum, ağustos sonunda gamescomda görecekmişiz ilk gameplay vidyoları. Atıyorum intelligence ın altında anthropology ve geologyi ayrı ayrı koymazlarsa REEEEEE DUMBDOWN REEE diyecek halimiz yok ama handgunsla heavy weaponsı ayırmazlarsa lafımızı esirgemeyiz.

Ha gerçek dumbdown empathyin / cyberpsychosisin olmayışı, onu da daha soran çıkmadı merakla bekliyorum açıklamayı. Beeeelllllki var ama demoya koymadılar falan zayıf da olsa bi ihtimal, teaserda bile gösterdiler oyunda olmaması BÜYÜK ayıp olur.


Sam said:

metro.co.uk said:

At this point the game seems like a relatively straightforward first person shooter, as V makes use of a short term buff, taken via an asthma inhaler style device, and uses a slow motion effect to get a drop on the fairly ordinary-seeming bad guys.


beni telaşlandırmıyor da sizin hiç üzerinde konuşmadığınızı görmek garip cidden.



Ahah ama bu çok salak bi yorum, yani eurogamerından pcgamerına mainstream haber siteleri bile skillerin implantlerin öneminden falan bahsediyor, hani adamlar net bi şekilde oyun kesinlikle metronun yazdığı gibi olmayacak işte skillerine göre combat / exploration farklı şekillenecek diyip üstüne demoda buna dair kanıt göstermişler, röportajlardan birinde alternatif çözümlerden de bahsediyorlar o quest için. Hani şey dese demo için bunlar özel hazırlanmış ama bakalım gerçek oyunda her yerde bu seçenekler olacak mı? O kabulüm o noktada şüpheci yaklaşırım. Lan olan şeyi anlamamış herifler DAS



Bu arada eurogamer makalesinin sonundaki röportaj fena değil (makale kısmı METRO.CO.UK HARİÇ diğer tüm makalelerle aynı haliyle) https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-13-we-watched-50-minutes-of-uncut-cyberpunk-2077-gameplay-and-interviewed-cd-projekt-about-it

Şurası sanki yeni bilgi

said:
Does it have that Witcher thing of, if you can see it you can go to it?

Patrick Mills: Yeah. Obviously every game has an end, but yes. I don't want to mislead you into thinking you can go into every building. We want to concentrate on that hand-crafted detail. We're not using procedural generation. But we want to make sure that if you see some place interesting, you can go there and experience it. We don't intend to put up any kind of artificial barriers to prevent you from moving around the city. It's very much like The Witcher.


Novigradın büyüklüğünü ve tasarım şeklini düşününce (yalnızca questle ilgili binalara giriyorsun ama neredeyse 1:1 ölçekte tonlarca ev vs nin olduğu bi şehir) sanırım burda da aynısını yapacaklar, ölçek 1:1 ama residential binaların çoğunluğu boş kutu, yalnızca relevant bölgelere giriş var. Ben ÇOK beğenmiştim novigradın o halini, burda da fikri beğendim umarım böyle bırakıp artifical engel olmamasından geri adım atmazlar. Sözde 10.000 kişinin yaşadığı şehri 1.000 kişilik modelleyip her evi girilebilir yapmaktansa gerçek boyutunda yapıp girilebilir mekan sayısını 1/10 şeklinde azaltmak bana göre çok daha gerçekçi ve keyifli bi oyun tecrübesi sunuyor. IMMERSHUNZ için + değer (:P)



Madqueenin de fps only Q_Q trenine katılması off nasıl bi dramaya döndü bu. O hatun resmen hype ı sürükleyenlerden biriydi E3ten çok önce falan, gerçekten anlayamıyorum bu muhabbeti. Neyse half assed bi 3rd person koysunlar da bu garibanların içi soğusun bari, biz yine intended şekliyle oynarız. Hala zerre FİFİ değil benim için kamera açısı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

madqueen gariban genetik gele atip direkt fiziksel olarak oynayamadigi icin bu durumda

ya bunun cok nedeni var, witcher'daki bile UI ayarlamalarini gorunce duzgun FOV slider falan eklerler, motion blur falan kapatilir ordan bazi insanlarin motion sickness'ini egale ederler de hekresin seviye farkli oldugu icin belli olmaz tabii

ama eger sistemler First Person uzerine kuruluysa "haha kamerayi geriye cektik 3rd person oldu np" olmaz. previewlarda anlatilan combat senaryolari hayvan gibi animasyon isteyen seyler teaser'daki arm bladelerle duvara asilmalar falan... sonra bunlara benzer

https://www.youtube.com/watch?v=t3VnWYt9flM

https://new2.fjcdn.com/comments/It+also+happens+in+deus+ex+human+revolution+this+is+_ca1b53e246bb17ce7832bfd55365ff03.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axe:

ya muhakkak birebir aktaramayacaklar, zaten bazı örnekleri vermişsin. ben kafaya takmadım da arcane ile biraz konuştuk, herkes memnun kalmamış az da olsa. rockerboy hayalleri ve gerçekler. :p

gameplay anlatımından zaten gunplay'li rpg benim de çıkarımım kendim görmesem de, gerçi benim rpg tanımım daha relaxed olduğu için ters düşüyoruz genelde, burada buluşmuşuz. :p

vertical büyük denmesi zaten %99 ihtimal senin dediğin gibi olacak, kapalı kapılı 9 gökdelen, 1 tanesinin 100 katının 5 tanesi açık olacak filan. teknoloji o noktaya dahi gelse hand-crafted öyle bir oyunu 2077'den önce zor görürüz lol. rng ilebütün gökdelenleri doldurmayacaklarsa öyle olur yani.

ortaçağ şehriyle geleceğin metropolü bambaşka klasmanlar, ben şahsen beklemiyorum o yüzden 1:1 ölçeği. 5 milyon nüfus var demiş, sim city'de bile öyle bir şehir inşa edilemiyor lol. 1:100, 1:50 filan olur ölçek belki.

madqueen'de motion sickness varmış işte, onu anlatmış.

doggy:

tepkiyi hiç öngörmeden öyle yaptılarsa zaten geçmiş olsun. ama bütün oyunlarını tp yapıp sonra çat diye "hiç nabız yoklamadan oldubittiye getirdik" bayağı yanlış bir yaklaşım. 5-6 yıldır beklemiş insanlar, pre-production'da bunun bahsi geçmeliydi. millet de yıllarca hypelanmak yerine işine bakardı deal-breaker ise.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Belki paylasilmistir da;

Mills goes a step further by noting that a first-person perspective allows for a sense of immersion that is harder to achieve otherwise. “We can do some environmental stuff from first-person that you wouldn’t be able to do in third-person. If nothing else, I think it’s going to be really cool when you’re walking around the city and you look up, which is something that in third-person doesn’t really feel right.”


Şurda adam baya hakli. Bikac sf once "w3 was horizontally huge. Cyberpunk is vertically huge." Yazisi paylasilmisti. Vertical bir oyun 3rd person zayif olur gencler, az hak verin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zayıf olacaksa zayıf olsun, seçenek olsun. istemeyen oynamaz tp. fp kalksın diyen tek bir kişi yok. kafa üstünde yer yoksa over the shoulder da olur. deus ex gibi havalandırma deliğine girilecekse otomatik devredışı bırakılır. çeşit çeşit çözüm var. akıllarına gelmiyorsa sorsunlar söyleriz. :p

en iyi immersion fpp zaten yıllardır söylediğim şey, ona muhalefet etmiyorum yani. devamlı ona yapışık kalmak kötü melee de içeren bir rpg'de.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır bir de bağıra bağıra "bu oyun w3 gibi değil, cyberpunk'ta char customization çok önemli" diye anlatan da kendileri. implantlar, giyim kuşam vs. ceket giyip street cred arttırılan oyun.

"cekedi giyin ama görmeyin, başka görecek insan da yok, kimsenin görmeyeceği assetlere emek gömdük ne verimli prodüksiyon"

aklıma 2004'te eve online'daki vaktine göre süper char creator'da char yarattıktan sonra bütün esprisinin statik bir portre olması geldi. demiştim bu kadar mı yazık olabilir emek harcanmış bir featurea.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yahu daha oyuna dair neredeyse hicbir detay yok hemen 3rd person yok diye yargilanmis. Bi soluklanin lutfen.

Oyunu yapan adamlar oturup bu detaylar uzerinde hic dusunmuyor gibi haricten gazel okumak tam bos adam isi. Oyun bi ciksin, begenmezseniz almayin zaten. Illa karakterin kiyafetini goreyim, gotune bakayim diyorsaniz da oyuna giris ekraninda olur karakter modellemesi cevire cevire bakar, zoom bile yaparsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...