Xenocide Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Narius said: Morrowindde tp de vardı. tp oynanmıyodu sanki de tp kamerayla karaktere bakabiliyoduk... mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 tp oynanıyordu da, karaktere de bakılıyordu. fp düşmanlığım melee için başlıca. onun dışında full-blown köküne kadar shooter oynamıyorsam devamlı fp'de kalmak bayağı anlamsız. ve positioning, situational awareness için de kötü zaten. sharpshooting hariç herşey için kötü. ayrıca charı da görmek istiyorum görmek istediğim zaman. şimdi bu adamlar diyor ki "game-time'ın %98'inde görmeyeceksin ama merak etme yeterince göreceksin". cdp dediğim kadar varmış yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Cuce said: Daesu said: aynen studyoda, abi salla ya fps olsun paketle gitsin işi cıkaralım cabucak demişler tembellikten :p fps ytapmak dah akolay diye bisi yok ya duzeltme yapiyim, indie olceginde evet fps kesinlikle daha kolay ve hizli ama cdr olceginde bi farki yok kolay olsada cdp yapmaz kanımca. sam e ithafen öle yazmıştım bende Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 ya tembellik dediğim şey nihayetinde oyun için %3 daha fazla efor ve para gerekiyorsa onu esirgemek, oyuncuları sallamamak. oyuncuya seçenek sunmamak. bethesda, rockstar, ubisoft vs tonla sövülen şirket çatır çutur feature olarak bile bahsetmeden sunuyor direkt. eyy cdp, sen ne icraat yaptın? cdp zihniyeti böyledir işte. bunlar yapmayı bilmez, yıkmayı bilirrrr. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daesu Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 you’ll have many opportunities to see your character. valla biraz zar atıyorum şu ama bence %100 animasyonlu vs realtime karakteri hazır olucak bunun, aynalardan şurdan burdan neblim security camlerden vs yansımalardan görücez kendimizi release günü nexusda biri modlıycak tp için , içiniz rahat olsun heh class yok dendi, şu skill mevzuları asıl gündem, witcherı cok seviyodum questlerini hikayelerini gerçekten ayıla bayıla bitirmiştim ama 1 combat 2 skill mevzuları yavan ötesiydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Sonra deyince dedi oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 ya kusura bakmayın da şu iddia bayağı abartılı yalan reklam. hiç rpg oynamayan insanlar mı hedeflenmiş onu söylerken merak ettim. 1- dialoglar 2- cutsceneler 3- araba sürüşü 1- bunun oyunun toplam game time'ında kapsayacağı oran %5, hadi bilemedin %10 olsun. daha da uçun %15 deyin ki normal koşullarda ulaşamayacağı bir oran. 2- bunlar da hadi %5 olsun ki gene iyimser tahmin. 3- araba görülecek zaten char görülmeyecek. aynalar, yansımalar filan görmekten sayılıyorsa https://i.pinimg.com/originals/94/ec/17/94ec17240e913b3f46c5a04e91264401.jpg tp dev için kolay ama modla olacak bir iş değil hani. yapılsa da release günü filan olmaz, yamuk yumuk birşey çıkar aylar sonra. o kadar kolay olsa zaten cdp üşenmezdi seçenek koymaya. class-skill filan onları kanser subredditinde de, resmi forumunda da konuşan yok. bizim forum kadar dert eden kimseyi görmedim, geçmiş olsun deyip bir bardak su içmek lazım üstüne şu noktadan sonra maalesef. uçarak kafa patlatmalı first person rpg diye orgazmda reddit şu an özellikle. quixef bulaşma. git işine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pattisliborek Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 çok fazla abartılıyor ya şu fps/tps mevzu. adamlar witcher gibi klasik yapmış tps ile zaten. bunun da öyle daha iyi olacağını düşünseler aynı şekilde yaparlardı. yatay değil dikey olarak büyüyen bir şehir (lel tanıdık geldi) diye yazıyor her yerde. belli ki bol bol indoor combat dönecek. o gökdelenlere girilecek falan ki bu tip durumlarda tps oynanış sıkıntılı olabiliyor. ha bir de bethesda ikisini de koyuyor demişsiniz de abi allah aşkına skyrim ya da fo4 tps ile 'kütük' gibi animasyonlar ile gerçekten oynuyor musunuz siz. hani o tps koymaksa eminim cdpr de koyar doğru düzgün çalışmayan tps'yi de adamlar olsun işte bu da diye birşey koymuyorlar oyunlarına. vg247 said: It’s 2077. America is fucked. It squirms under corrupt corporate control. Streets are owned by organised crime. In Cyberpunk 2077 you play as V, a mercenary trying to carve out his/her path in a world where the dice are loaded against you. We sat down at E3 to witness 50 minutes of stunning gameplay. Jaws dropped at the ultraviolence. Eyeballs sprang out on stalks. Ears burned at the spicy language. And afterwards we jabbered out mouths off in excitement at what we’d just witness. Holy. Guacamole. The wait has been justified. The hype tame in comparison to reality. Cyberpunk 2077 is going to be a game changer. Here’s everything we learned. Character customisation V is a character that you can completely customise. It’s starts with gender, includes body type and tattoos, and ends with clothing. Clothes aren’t just cosmetic. This is a future where defence and abilities are crucial, so what looks like a regular denim jacket has a stack of stat-morphing properties. Clothing also adds to the Cool stat, which is all about street cred and influences the way you interact with NPCs and story characters within Night City, as well as unlocking other content. You want stats? You choose your Strength, Constitution, Intelligence, Reflex, Tech and Cool to begin with, and these can obviously be changed as you play. There’s no class for you to choose at the beginning. Class is defined by the options you choose throughout the game, based on the implants your character uses to change their body. You’re also able to choose your “life path” on start up, including characters that influenced you when you were younger, and CD Projekt claims this will have a direct impact on gameplay and how other characters perceive you. Unlike previous CD Projekt games, Cyberpunk 2077 is played in first person. Is it a first-person shooter? Considering the sheer amount of shooting you do, then yes it is. But it’s also very clearly an RPG with abilities and passive skills. And when you shoot someone lots of little numbers burst off their body as they take damage to different limbs. So that’s guns and stat damage. That’s a FPS RPG, right? Cyberpunk also features driving and CD Projekt specifically mentioned “vehicles” so maybe there’s the option to take bikes or flying craft out for a spin. When this happens, you can carry on playing in first-person mode or switch to third-person if you want a wider view of the world around you. It’s not afraid to drop the C-bomb The 50 minutes of gameplay we saw of Cyberpunk 2077 contained more violence, flesh and verbal abuse than any game I’ve seen in a long time. We saw V plunge a dude’s head into a cooler box and blow his brains out from behind, blast off another man’s limbs, pump some kind of skill enhancing future drug into her system, pick up naked dead bodies, stare at a mutilated corpse and use the kind of language that would make a navvy blush. One choice piece of dialogue? “Cleaner than a cunt in a covenant.” Yes, you can bang NPCs The main character who accompanied V in our demo was a big fella named Jackie. He was a hothead and good in a firefight, but perhaps not that useful if you want to take a diplomatic or stealthy route through the game. Like The Witcher, you’ll have help throughout the game from NPCs and they’re not just there to push a quest your way You can also form relationships with these NPCs, and yes, you can get naked with ’em. Whether that’s a one night stand or a more emotional long-term thing is going to be up to you. Where we’re going we don’t need cutscenes Cyberpunk 2077 does have cutscenes, *but*, they’re the most seemless I’ve seen in a first-person game. The transition between cutscene and interactivity is so smooth it’s really difficult to gauge where one starts and the other begins. This is some of the best and most successful implementation of “immersion” – that magical phrase that developers trot out – that I’ve ever seen. It looks incredible Cyberpunk 2077 is going to push this generation of consoles to breaking point. If Cyberpunk isn’t a cross-gen game appearing on the PS5 and Xbox Scarlett then I’ll eat my cybernetic implants. Not just in the character models and style of the world, but we’re talking destructable scenery that explodes in the face of gunfire, drifting smoke, bullet tracers that curve through the air and gently rippling water. Body modifications add abilities and passive skills Visiting a Ripper Doc will allow you to customise V with new abilities and skills. We saw V have her eyeball plucked out and replaced with an implant that enabled her to zoom in on enemies and scan items and materials for weak spots. She also got herself a new palm that gave her better grip, pumping out a little extra damage with every shot fired. This all costs money of course, and if you’re loaded you can go for blackmarket options of illegal military upgrades. There was also a lot of bullet-time but that just seemed like a natural ability that V started the game with. Shit, maybe bullet-time is normal in 2077 because V used it to absolutely demolish a boss fight and the exo skeleton he was hiding behind. Night City has worlds within worlds The game takes place in Night City, a world with six distinct regions; City Center, Watson, Westbrook, Heywood, Pacifica and Santo Domingo. Some are slummy, where only the bottom feeders live, while others are strictly for the high life, or abandoned and crawling with crime. Within each of those are towering city blocks, which have their own contained eco-systems, markets, and citizens. It’s a bleak world, and there’s lots of it. You’re going to be playing Cyberpunk 2077 for a long time. We met a lot of different characters in Night City, most of them clearly out for self. As one character puts it, “everybody gets fucked”. We met a gangster boss who gifted us a mission to prove our worth, a gun for hire, a corporate exec with nothing but disdain for the working classes. Don’t expect to make any friends in Cyberpunk 2077. And if you do, well, don’t trust ’em. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 'adamlar'a benim açık çekim yok. kimseye yok. "ben bilmem, şirketim bilir" yaklaşımını anlamadım hiçbir zaman. "dialog wheel yapmışlarsa benden iyi biliyorlardır" filan da demiyorum aynı şekilde. indoor combatın alası max payne tps, öyle bir bahane yok yani. zibilyon tpg indoor combatlı oyun sayılır da birincisini yazmam kafidir umarım. morrowind'den beri oynuyorum ki rpg'de grafik mi önemli, gameplay mi diye bana soruluyor yıllardır lol. neden animasyon dert oldu burada birden? kaldı ki cdp en iyisini yapıyor deniliyorsa buyursun yapsın yani, ben de onu seyretmek istiyorum demişim zaten. hodri meydan. ha yok kütük gibi yapıyor cdp deniliyorsa da beğenmeyen fp'ye geçer gene, olur biter. herkes win-win. oyunla ilgili yazılan diğer herşey olumlu, beğendim diye buna takılıyorum zaten şahsen. şu kadar büyük bir kusuru olmasın, keyif kaçırmasın. resmi forumunda da ayaklanmaya katıldım. haklıyız, kazanacağız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 sadece ayna fln lazım değil deux ex'te oluyordu , diyaloglarda fln zoom out, karakteri görüyorduk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
applev0dka Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Sam said: full-blown köküne kadar shooter oynamıyorsam devamlı fp'de kalmak bayağı anlamsız. ve positioning, situational awareness için de kötü zaten. sharpshooting hariç herşey için kötü. ayrıca charı da görmek istiyorum görmek istediğim zaman. Vattier CD PROJEKT RED RED Point #169 We decided to go with First Person Perspective because it adds to the immersion - let you experience the game through eyes of the main character. We're not planning to allow switching to TPP for the same reason sen TP kullanarak görüş açında olmayan adamları görüp, ona göre pozisyon alıp kendi oyun keyfini baltalama diye yapmış işte adamlar seni düşünerek.. hep istemezük, herşeye istemezük Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Daha yeni kingdom come çıktı ya. Babalar gibi melee babalar gibi rpg babalar gibi fp. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pattisliborek Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 hiçbir sıkıntı yok tertemiz oynanış sunduktan sonra tps olmuş fps olmuş ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 abi oyun competitive multi degil ki 3rd person kamerayla etrafi kesmenin bir onemi olsun. bence fp olmasinda bir sikinti yok. hatta shooting elements nedeniyle bana gore daha iyi secenek. olur mu olmaz mi tartismasi da gereksiz, oldugunu gorduk farkli oyunlarda. tek sevmedigim yonu tabi ki custom yarattigimiz karakterin, oyunun buyuk bolumunde sadece ellerini gorebilecek olmamiz. witcher'daki armor tasarimlari o kadar basariliydi ki insanin gozu gonlu aciliyodu baktikca. bu oyunda da ayni kalitede olacagindan suphem yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Scalanova Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 secenek sunulsa super olur, 3rd personda ne immersion gorduk hepimiz. ne alaka fps ile daha iyi immersion. olmaz degil ama fps>3rd de degil yani. sacma sapan bobbing de koysunlar. ben gercek dunyada oyle hissediyorum cunku kimil kimil tum dunyam. sam cok basit iki secenek olabilir demis , bazilari gene nerelere cekmis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 We got a chance to sit down with Peter Gelencser, the lead level designer on Cyberpunk 2077, and ask him his thoughts on the audience reaction. Gelencser explained, "First and foremost, I really enjoy all the attention the subject is getting, because it's important. This has been an educated decision. The first-person point of view is there so you can see things happening up close, and so you can really interact with things in a visceral manner. with the game world." He continued. "It worked out well with our exploration of the genre." He then went on to explain more of the philosophy of how you present perspective in games, saying, "Third-person works well in games like the Witcher when you have a lot of motion and movement around you. But when all the things happen to you, from you, within you, first person point of view is the right decision to take, especially because of the augmentations." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Ya demek ki augmentationlarla baktığın objeler hakkında doğrudan bilgi alacaksın ya da hedefleri işaretleyecek falan FPS şeklinde kafayı çevirmeden bilgi kirliliği olur ekrandaki her şeyi mi gösterecek? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 dogru durust bir gameplay trailer gosterdiklerinde oyunun neden fps oldugunu anlayabilecegiz bence. tp perspektiften neden oynanamayacagini falan. oyun hakkinda gorsel olarak bildigimiz sadece iki teaser var ki birinde motion bile yok neredeyse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 first person ile third person yapmak arasında bir "zorluk" yok. first person yapabiliyorsan, third person da yaparsın. oyun kamerasını adamın gözünden değil de azıcık tepesinden koyacaksın. oldu bitti. sanki yapamıyorlarmış, becerememişler, üşenmişler gibi konuşmaya gerek yok. half-life 1 gibi pure fps oyununda third person kamerayla oynamaya imkan sağlayacak özellikleri dahil etmişlerdi. "ühühü niye third person değil, niye karakterimin poposunu göremiyorum, oysa şimdiye kadar oynadığım tüm rpg'ler third person'du" diye ağlamaktan önce, niye first person odaklı bir oyun yapıyor olduklarını düşünmeniz çok daha sağlıklı olur. Cyberpunk dünyası dediğiniz, silah çatışmalarının olduğu bir ortam. öyle Morrowind gibi Witcher gibi kılıç ile birbirine dalmak olmayacak. Haliyle combatların %99'ı tabanca tüfek kullanmaktan ibaret bir oyunda, nişan almana imkan tanımayan Third Person kamera da anlamsız olacaktı. Sam said: tp oynanıyordu da, karaktere de bakılıyordu. fp düşmanlığım melee için başlıca. onun dışında full-blown köküne kadar shooter oynamıyorsam devamlı fp'de kalmak bayağı anlamsız. ve positioning, situational awareness için de kötü zaten. sharpshooting hariç herşey için kötü. ayrıca charı da görmek istiyorum görmek istediğim zaman. şimdi bu adamlar diyor ki "game-time'ın %98'inde görmeyeceksin ama merak etme yeterince göreceksin". cdp dediğim kadar varmış yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Sam said: morrowind'den beri oynuyorum ki rpg'de grafik mi önemli, gameplay mi diye bana soruluyor yıllardır lol. neden animasyon dert oldu burada birden? kaldı ki cdp en iyisini yapıyor deniliyorsa buyursun yapsın yani, ben de onu seyretmek istiyorum demişim zaten. hodri meydan. ha yok kütük gibi yapıyor cdp deniliyorsa da beğenmeyen fp'ye geçer gene, olur biter. herkes win-win. Deus Ex, System Shock, Dark Messiah gibi bir oyun mu istiyorsun, yoksa Gears of War gibi bir oyun mu. konu bu Sam. her gördüğünüz RPG'yi Skyrim ile kıyaslamanız gerçekten anlamsız bir davranış şekli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 insanlar inanılmaz. ajitasyon ve dramanın dibine vurmuşlar forumda. https://i.imgur.com/Bc5sZJd.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 beğenmeyen oynamaz kardiş sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Diğerlerine göre nispeten daha detaylı yazılmış demo tanıtım yazıları (içerik aynı tabi, hepsi aynı demodan) https://www.gameinformer.com/preview/2018/06/12/impressions-and-details-from-50-minutes-of-gameplay https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-everything-we-learned-from-the-jam-packed-e3-demo/ Class yerine skill based sistem açıkçası mantıklı geldi bana, P&P sisteminde çok fazla "ara" class var cyberpunkın, o kadar güçsüz / etkisiz olmasalar da D&D 3E'nin NPC classları gibi hissettiriyorlar hatta. Misal fixer dediğin bildiğin görev görev veren npclerin classı, hatta special skilleri böyle trading gibi bi olay. Shadowrundaki şu kahvesi olan türk gibi düşünün, adamın işi crimelord / corporate typelarla street level runnerların bağlantısını kurmak bi nevi. Başka bi class nomadın en büyük olayı nomad clanıyla bağı ve onlarla birlik olması gerektiğinde yardıma çağırıp yardıma gitmesi falan, yani tüm classları bilgisayar oyununa eklemek tabletop kadar kolay olmayabilir onu normal karşıladım. Hatta işte corporate background seçip yine corporate skiller alabilmek falan iyi olmuş baya, bence core class olarak tek eksiklik Rockerboy olmuş, gayet CRPGye uyumlu bardic abilityleri falan olabilirdi. Ama onu da cross class talentlarla vereceklerse eh yetinebiliriz. Bence ENN büyük eksiklik statlarda Empathy / Humanity'nin olmayışı. Zaten Cyberpunk ı bilenler de aynı şeyi yazmış hep incelemelerde, bu cyberwareları abartıp humanityni çok düşürdüğünde şu ilk yayınlanan teaserda olduğu gibi cyberpsychosis e bağlayıp etrafındakileri et yığını olarak görmeye başlıyor rage e girip herkesi kesiyor falan, bloodlinesda humanitynin çok düşüp karakterin rage e girmesi gibi. Sağlam bi gameplay öğesi + kısıt olurdu, niye çıkarmışlar bilmiyorum. Faction questleri ve herkesin tuttuğu kendine mottosunu demoda yansıtmaları iyi olmuş, daha ilk questlerden corporate pawn olarak kullanılıp yine bunu demoda göstermelerini de sevdim. Background / lifepath olayını zaten bekliyorduk, eğer skill seçimlerini düzgün bi şekilde buna bağlayıp (atıyorum corporate perkleri için ilgli backgroundu seçmiş olmak) witcher kadar yüzeysel skill / feat sistemi koymazlarsa bence 10 numara oyun çıkar. TPS/FPS geyiği gereksiz abartılmış ona katılıyorum da CDPR forumlarında tonlarca insanın motion sickness yaşıyorum plspls TPS koyun demesine ve internetin alev almasına falan şaşırdım baya. FPS melee KC: Deliverance'da gördük yeterli derecede olmuş. Ha bizim için kocaman bi /care hangi açıdan oynandığı, önemli olan içerik ama şuna da değinmeden geçemeyeceğim. Sam said: neyse, "izometrik değilse rpg değildir"den bugünlere bir yol katedilmiş demek ki. :P Ahahah yuh ya 15 sene oldu la bloodlines çıkalı. 15 yıldır da aa bak FPS RPG de oluyormuş düzgün yapılınca diyoruz. Herr tartışmada aynı bayat argümanlar, insan 15 yılda hiç mi kendisini yenilemez lel. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2018 class yerine skill sistemi zaten tabletoptan oyle galiba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar