GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 http://www.kablonetbasvuru.com/kampanyalar/sadece-kablonet-kampanyasi/ abicim kota/akn dedikleri misal 150gb kotan var onu geçince hızın 8mbps e düşüyo (17-24 mbps arası ise) 24 mbps veriyolar akn li kampanyalara. 25 ve üstüne duran kotalı diye bişey çıkarmışlar, yıllar öncesinin kotalısı işte, kotan dolunca extra para ödüyosun. al bak orda ücretlendirme kısmına tıklayıp. bu yaptıkları resmen biz "Orospu evladıyız, btk çükümü yesin" demek gibi bişey. He müşterilerde yesin diyo o ayrı mevzu. Baksana fiyatlara lul Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 tunch said: senin "kullandığın kadar öde" paketi herhalde normal şartlarda kotadan sonra hız düşüyor, istersen ek kota satın alıyorsun yok işte anlatamıyorum hızı düşeni diyor ki 24mbps yapalım = 8mb kota aşımı hızı bende şuan 25mbps = 16mb kota aşımı hızı adam diyor ki sana 5tl indirimle kota aşımında (ki youtube vs. bir sürü upload / dropbox'tan video sync ediyorum şu bu derken 15 gün bitmeden doluyor kotam. şaka gibi bir 250gb kota var 16mb 25'ten sonra görece rahatsız etmiyor ama 24'ten 8'e düşürtmeye çalışıyorlar ve "bizde böyle" beğenmezseniz iptal edersiniz çekiyorlar. senin dediğin kota da afedersin de toşak yesinler. sen için rahat ediyor mu bunun için kota ödemeye de rahatça gerekise alırsın diyorsun? ben geçeceğimi biliyorum kotayı ben kota yüzüden zaten en az bi 5+tl ekstra her ay ödeyeceğim verdikleri tarifle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 abi hala türkneti denememeniz fail ya. altyapı sıkıntı olursa gidin değiştirin ama 2k17'de türksat gibi firmalara para yedirmek baya ayıp ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cthulhu Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Nekro said: abi anlamadım neden bahsettiginizi. http://www.kablonetbasvuru.com/kampanyalar/ şurdan bakabilirsiniz kampanyalara. 2 arkadasim yeni sozlesme yapti hic kota falan yok sizden duyuyorum simdi. 24mbit üzeri AKN'li paket yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nekro Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2017 Ha simdi anladım. Yokmuş dediğiniz gibi 24 üzeri ben de göremedim en azından. 100 mbit sınırsız var 600 lira mi ne lel. duran kotalı da 146 nın gunumuz versiyonu gibi birseymis. 146 bile daha insaflıydı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2017 dunden beri asiri yavas. belli basli siteleri throttleliyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Kasım 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 17, 2017 Throttling Dünya'da standart hale geldi artık, VPN'le sıkıntı yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Claiborne Mesaj tarihi: Kasım 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 18, 2017 1mblık fotonun yüklenmesi için neden 10 saniye beklemem gerekiyor şu an hayatta en çok merak ettiğim şeylerden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Kasım 19, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2017 aşırı mı yavaş? 480p anca izliyom twitch? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maxigenous Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 paradoksalkedi said: abi hala türkneti denememeniz fail ya. altyapı sıkıntı olursa gidin değiştirin ama 2k17'de türksat gibi firmalara para yedirmek baya ayıp ya. Şikayetvar istatistiklerine göre turknet, Türkiyede Superonline ve Vodafone'un ardından en çok şikayet alan 3. internet sevis sağlayıcı. (ki ilk iki firma üye sayısında tahminen kat kat fazladır-spekülasyon) Tüm sektörlerden firmaların arasında Türkiyede 19. sırada ve ilk 20'de olup şikayet sayısı artışında 1. sırada olan firma(26 sıra yükselmiş). Turknete gelen şikayet sayısı turksatın neredeyse 4 katı. Abone sayısını bilmiyorum ama tahmin ediyorum ki Turksatın çok daha fazla abonesi vardır. Buna rağmen Turksat Internet sağlayıcı sıralamasında listelenen 7 firmadan en az şikayet alan 2. firma. Tüm sektörlerde yeri 78. sıra. Turksatkablo da bir önceki yerine göre 11 sıra yükselmiş(kötü yönde). Sanırım turksatkablo bu istatistiğe göre çok daha iyi bir seçim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Bak bu şunu demek, size AKN sonrası 16 yerine 8'e düşsün diye 25 mbit hızları 24'e çeken, 2017'de utanmadan kotalı tarife getiren ve taahhütsüz tarife satmayan tüm ISP'ler müstahak. Bilinçli tüketici olmayan toplumu böyle sömürüp suyunu çıkarsınlar, hak ediyorsunuz. Türknet'in evet çok şikayet edeni var, çünkü bu adamlar bu oligapol bir sektöre girmeye çalışıyorlar, küçükler. Teknik ekiplerini bile telekom sağlıyor ki telekom hemen ekip gönderiyor mu sanıyorsunuz mesela? Veya ülkedeki en büyük sorun, 40 yıldır bakılmamış kırıp kopuk bina içi kabloyla internet servisi alamayan adamın ISP'ye sallamasından kaynaklanıyor. Ben Ağustos'tan beri kullanıyorum, 2 arkadaşımı daha abone ettim 3 kişi 75 mbit'i kotasız, AKN'siz olarak kullanıyoruz herhangi bir sorun yaşayanımız olmadı daha. Çünkü kontrol ettik, bina ve daire içi tesisatta sorun yok, dolayısı ile çok güzel alabiliyoruz hizmeti. (gerçi birinin apartmandan daireye hat çektirmesi gerekti, zamanında mütahit telefon hattı çekmemiş binaya sdf 15 tlye mi ne halletti hemen) Sende sorun olabilir, hatta bu sorun direkt Türknet'ten de kaynaklanıyor olabilir, ama bilinçli bir tüketici olduğunu düşünen, Türkiye'de internetin daha adil olmasını isteyen bir türketicinin Türkneti denememsi çok saçma hala. Bak tahhhüt yok, internet sayfasından hızları da kontrol edebiliyorsun. Benim yaptığım gibi Uyduneti kapattırmadan önce bağlatır denersin bir periyotta, eğer sıkıntı yaşıyorsan kapattırırsın ki ilk ay iade de alabiliyorsun. Yok sorun yoksa ne ala, mis gibi kotasız internetin var. Böyle firmaları desteklemediğimiz zaman, tutup diğer firmaların fiyat politikalarını da eleştiri hakkını kaybediyoruz, zira adamlar ne fiyat koyarsa ne hız sağlarsa ona boyun bükmüş oluyoruz. Amacım fanboyluk değil ama kaç yıldır AKN kalksın hızlar artsın diye imzalar toplanıyor ülkede, bir firma gelip bunu yapmaya çalıştığında da "aaa çok şikayet var ama" diye gelinmesi komik. Sen ben destek vereceğiz ki bu adamlar kazansın, daha güzel hizmet verebilsin herkese. Ha bir de çok şikayet var evet ama bu kadar şeffaf konuşan kaç tane ISP var başka? edit: ya wot oldu ne ara oldu bilmiyorum ama, gerçekten KOTALI TARİFE getiren Türksat'ı savunacak kıvama geliyorsunuz. Açık fikirlik biraz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maxigenous Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Turknet'in taahhüt ettiği şey güzel mi ? elbette güzel. Yapabilecek alt yapısı, know-how'ı, kurumsallığı var mı? Soru bu. Bunu müşteri olarak ölçmenin en direk yolu şikayet sayılarına bakmaktır. Turknetin çok yüksek sayıda şikayet alması ve şikayet artış trendi gösteriyor ki bu iş genel anlamda çok iyi yönetilemiyor. AKN'yi kaldırıyor ama bunun yanında ana hizmet olan "bağlanmayı" hakkıyla veremiyorsan veya müşteri şikayetini bile dinlemiyorsan (bkz şikayet içerikleri call centerda müşterilerin insan sesine bile ulaşamadığını gösteriyor) AKN hype'ın da bir süre sonra bitecek demektir. Bilinçli tüketici her hizmet sağlayıcının verdiği söze inanıp deneme yapmadan önce bir açıp acaba gerçekten taahhüt ettiğini verebiliyor mu diye kontrol eden kişidir. Senin kafana uymaması kimseyi kötü hizmete müstahak etmez. Selametle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Türkiye'de ISS denemek o kadar da kolay iş değil. Bugün bağlattım yarın iptal ediyorum desen bin bir türlü uğraşıyorusun. Sözleşme iptali ayrı, evde bekleyip adamların kurulum yapması ayrı, bağlatması ayrı, modem uyumu ayrı vs. Bu nedenle düzgün hizmet veren yerden kimse vazgeçmek istemiyor. Uydunet'in teknik servisinden o kadar memnunum ki, sanırım hayatımda hiç bir teknik servisten bu kadar verimli hizmet almadım. Bir sorun olduğu anda arıyorum en azından net cevap alıyorum, ekip yönlendirdiklerinde haftasonu falan dinlemeden 30-45dk içerisinde geliyor. Şimdi ben bunları bırakıp hızı yüksek, kotasız çok iyi tarifeli başka bir firmaya geçsem ve 3 günde bir kopmalar, sorunlar yaşasam nasıl lanet etmeyeyim ki? Küçük firma olarak bir işe girmeye çalışıyorsan öncelikle ucuz ürün satmaktan ziyade müşteri memnuniyetini ön planda tutmak zorundasın. Sen o küçük işletme halinle müşteri memnuniyetini beceremiyorsan, büyüdükçe daha büyük sorunlar çıkacak demektir. Sen mesela şu anda bir problem olmadığı için hunharca savunuyorsun bu adamları. Yarın öbür gün senin portlarında problem olsa port değiştirmek istesen ve bunun için 1 ay falan bekletseler, en çok küfür eden sen olursun. Özetle; stabilite ve müşteri hizmetleri kalitesi paradan çok daha önemli ISS konusunda. Bunları şu anda en iyi yapan (diğerlerine kıyasla en iyi, kötünün iyisi diyebilirsiniz) firma da Uydunet. Macera arayan tabi ki diğer firmaları deneyebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Abi gerçekten bilinçsiz tuketicisisiniz. Adamlar sömürebildiği kadar sömürdüğü icin sizi tabii ki teknik serviste fazlaca eleman çalışıyor adamlar tonla kazanıyor çünkü yahu normal bu savunulacak alkışlanacak bir tarafı yok ki ? Yarın bende sorun olsun 1 hafta içinde çözemezlerse iptal ederim taahhüt yok? Yahu ben şans veriyorum bu adamlara destek oluyorum ki büyüyüp güçlensinler fiyatlar bunlar yüzünden diğer isslerde de düşsün ama su savunma gerçekten mantık dişi. Kaldı ki uydunet de mükemmel değil topicde sürekli genel ağrıza varmış mesesajlari kol geziyor . Sana cennetten fiber cekmisler gibi davranmanın lüzumu yok. Benim uydunet kötü TurkNet iyi kıyası yapma gibi bir amacim yok, bir seyler değişsin diye isteyen bu insanların bilincsizligine sinirleniyorum ben ama müstahak ya valla. Aknli 2 yıl taahhutlu 24 mbit internetinizle mutluluklar abi. Edit: iki dakika vakit ayırıp videoları izle bari. Port yok sıkıntısı TurkNet’in mi sorunu yoksa Telekom’a ait santrallerdeki Router eksikliği mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maxigenous Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 bu kadar kişiye özel beklenti olan bir mevzuda kendi beklentisini genel geçer kural olarak kabul edip, diğerlerine mantıksız diyebilen insanlar "bilinçli" oluyorsa ben bilinçsiz olmayı tercih ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 paradoksalkedi said: Abi gerçekten bilinçsiz tuketicisisiniz. Adamlar sömürebildiği kadar sömürdüğü icin sizi tabii ki teknik serviste fazlaca eleman çalışıyor adamlar tonla kazanıyor çünkü yahu normal bu savunulacak alkışlanacak bir tarafı yok ki ? Yarın bende sorun olsun 1 hafta içinde çözemezlerse iptal ederim taahhüt yok? Yahu ben şans veriyorum bu adamlara destek oluyorum ki büyüyüp güçlensinler fiyatlar bunlar yüzünden diğer isslerde de düşsün ama su savunma gerçekten mantık dişi. Kaldı ki uydunet de mükemmel değil topicde sürekli genel ağrıza varmış mesesajlari kol geziyor . Sana cennetten fiber cekmisler gibi davranmanın lüzumu yok. Benim uydunet kötü TurkNet iyi kıyası yapma gibi bir amacim yok, bir seyler değişsin diye isteyen bu insanların bilincsizligine sinirleniyorum ben ama müstahak ya valla. Aknli 2 yıl taahhutlu 24 mbit internetinizle mutluluklar abi. Edit: iki dakika vakit ayırıp videoları izle bari. Port yok sıkıntısı TurkNet’in mi sorunu yoksa Telekom’a ait santrallerdeki Router eksikliği mi ? Bilinçli tüketici olmayı çok yanlış anlamışsın sen. Bizim yaptığımız aslında bilinçli tüketicilik. Çünkü ihtiyaçlarım doğrultusunda para/hizmet kalitesi oranına bakarak seçiyorum servis sağlayıcımı. Türknet'in hem kampanyalarını inceledim, hem videolarını izledim. Emin olabilirsin yani araştırma yaptığımıza. Burada tamamen öncelikler devreye giriyor ve sen, kendine göre iyi olduğunu düşündüğün firma ile çalışıyorsun. Kendi tecrübelerini aktarıyorsun burada. Biz de Uydunet konusunda kendi tecrübelerimizi aktarıyoruz. Sadece burası da değil, internetin tümünü baz alarak araştırma yapıyoruz ki Türknet'in şikayet kısımları da burada devreye giriyor. Ben açıkçası bir çok insanın memnun olmadığı bir hizmeti "ama destekleyelim her şey daha güzel olacak, adamlar iyi bir şeyler yapmaya çabalıyor" kafasıyla kullanmanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum. Sence mantıklıysa tabi ki kullanmakta özgürsün. Port konusu verdiğim tek bir örnekti, aslında vermek istediğim mesajı anlamışsın da hemen telekoma yönlendirmişsin. Tam olarak da demek istediğim bu. Yarın öbür gün daha büyük veya benzer problemler çıktığında bu adamlar telekom'a bağlı çalışıyor olacaklar. Telekom çözmedikçe bu adamların eli kolu bağlı, sana yardımcı olamayacaklar. Uydunet'te ise telekom'dan bağımsız yürüyor işler ve benim için en önemli tercih sebeplerinden birisi bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Bilinçsiz tüketici konusunu anlatmadım sanırım son kez deneyeyim: Ben demiyorum ki günlerce internet verilmiyorsa, hızlar yerlerde sürünüyorsa da sırf "iyi yolda bir firma" diye abone olmaya devam edilsin. Hizmetini alamıyorsan tabii ki de başka firmayı tercih edeceksin, hayır kurumu değil sonuçta. Fakat taahhüt yok ortada ve diğer tüm İSS'ler için hepiniz 2 yıllık taahhüt veriyorsunuz (ben de veriyordum geçmişte). Dolayısı ile taahhüt yenilemeden önce ilk ay ücret iadesi bile bulunurken yine de denememek, "abi çok sıkıntı varmış" diye uzak durmak bilinçsiz tüketiciye örnek. Çünkü bir daha söylüyorum, bu adamalar sadece Türkiye'de değil Dünya'da da girmesi en zor pazarlardan birinde hizmet vermeye çalışıyorlar. Öyle kolay değil kullanıcı sayısına ulaşmak. Fakat bu adamlar AKN 1 Mayıs değişikliği öncesinden beri birçok kanala giderek şeffaf bir biçimde her şeyi anlattılar, bunu yapan başka İSS yok. AKN'yi kaldıran da yok, taahhütsüz bu fiyatlara bu hızları veren de yok. Dolayısı ile ben TürkNet'in yıllık kazancı artsın diye değil hepimizin internet kalitesi artacak diye hevesliyim, çünkü TürkNet büyürse rekabet gereği elbet herkesten böyle hamleler gelecek. Ha bu adamlar benim akraba şirketim değil bir şey değil, yarın bir gün bana 1 hafta internet veremezler sorunu çözemezler ise ben de çıkar mecbur bir biçimde Uydunet, Telekom veya Superonline'a geçerim. Ortada fanboyluk bir durum yok. Fakat şu bir gerçek, topicin adınını aldığı Uydunet-Türksat, 2017 yılında BTK AKN sonrası hızları arttıracak uygulamayı devreye sokar sokmaz fiyatları arttırdı, 25'mbitleri 24'e çekti ki hızlar daha aza düşsün diye ve utanmadan KOTALI tarife getirdi. Bakın bu adamların hizmet kalitesi vs. çok saçma bir argüman, yıllardır piyasadalar. Zaten altyapı da var işletmesi de o kadar zor değil. Ama bu adamlara OPSİYON olduğu halde BİLE BİLE para yedirmek kusura bakmayın bilinçsiz tüketici olduğunuzu gösterir. Yarın birgün Türknet bana internet veremez sorun çıkarır ve çözemez ise ben de bu adamlara kalacağım ve kaldığımda daha mantıklı tarifeleri olsun istiyorum. Ama bu bakış açısı ve gidişatla olmayacak işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 turknetten bi bok olmaz boşa yorma kendini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 paradoksalkedi said: Bilinçsiz tüketici konusunu anlatmadım sanırım son kez deneyeyim: Ben demiyorum ki günlerce internet verilmiyorsa, hızlar yerlerde sürünüyorsa da sırf "iyi yolda bir firma" diye abone olmaya devam edilsin. Hizmetini alamıyorsan tabii ki de başka firmayı tercih edeceksin, hayır kurumu değil sonuçta. Fakat taahhüt yok ortada ve diğer tüm İSS'ler için hepiniz 2 yıllık taahhüt veriyorsunuz (ben de veriyordum geçmişte). Dolayısı ile taahhüt yenilemeden önce ilk ay ücret iadesi bile bulunurken yine de denememek, "abi çok sıkıntı varmış" diye uzak durmak bilinçsiz tüketiciye örnek. Çünkü bir daha söylüyorum, bu adamalar sadece Türkiye'de değil Dünya'da da girmesi en zor pazarlardan birinde hizmet vermeye çalışıyorlar. Öyle kolay değil kullanıcı sayısına ulaşmak. Fakat bu adamlar AKN 1 Mayıs değişikliği öncesinden beri birçok kanala giderek şeffaf bir biçimde her şeyi anlattılar, bunu yapan başka İSS yok. AKN'yi kaldıran da yok, taahhütsüz bu fiyatlara bu hızları veren de yok. Dolayısı ile ben TürkNet'in yıllık kazancı artsın diye değil hepimizin internet kalitesi artacak diye hevesliyim, çünkü TürkNet büyürse rekabet gereği elbet herkesten böyle hamleler gelecek. Ha bu adamlar benim akraba şirketim değil bir şey değil, yarın bir gün bana 1 hafta internet veremezler sorunu çözemezler ise ben de çıkar mecbur bir biçimde Uydunet, Telekom veya Superonline'a geçerim. Ortada fanboyluk bir durum yok. Fakat şu bir gerçek, topicin adınını aldığı Uydunet-Türksat, 2017 yılında BTK AKN sonrası hızları arttıracak uygulamayı devreye sokar sokmaz fiyatları arttırdı, 25'mbitleri 24'e çekti ki hızlar daha aza düşsün diye ve utanmadan KOTALI tarife getirdi. Bakın bu adamların hizmet kalitesi vs. çok saçma bir argüman, yıllardır piyasadalar. Zaten altyapı da var işletmesi de o kadar zor değil. Ama bu adamlara OPSİYON olduğu halde BİLE BİLE para yedirmek kusura bakmayın bilinçsiz tüketici olduğunuzu gösterir. Yarın birgün Türknet bana internet veremez sorun çıkarır ve çözemez ise ben de bu adamlara kalacağım ve kaldığımda daha mantıklı tarifeleri olsun istiyorum. Ama bu bakış açısı ve gidişatla olmayacak işte. buradaki çoğunluğun zaten süregelen abonelikleri devam ediyor akn'lı. o yüzden sorun yok. buradan yeni abonelik alacak birileri de gidip tam anlamıyla 100 gb kotalı sonra duran internet almıyorlardır. ayrıca buraya yazmıştı biri. türknette cuma günü interneti gitmiş, pazartesi gelmişler çözmeye.... türksatta max 4 saat içinde geliyorlar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Biyik Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2017 uydunet 1 aydır kötü bende Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Kasım 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2017 Neyse son kez bir cevap vereyim; Deneyen ve memnuniyetsiz olan ÇOK FAZLA insan varken, "ben de bi deneyeyim ya belki bende düzgün çıkar" mantığı benim yaşayışımda doğru gelmiyor. Ben bir gün bile internetim olmasa, bunun sıkıntısını yaşasam 7 düvelde bu adamları rezil etmek için uğraşırım, kendi zamanıma yazık olur. Böyle şeylerle uğraşmamak adına da stabil düzeni devam ettiriyorum. Konfor alanımdan çıkmak isteyeceğim bir konu değil internet çünkü zamanında telekomdan, adslden falan yaşadığımız tecrübeler var. Kanser etti adamlar senelerce insanları, o yüzden yoğurdu üfleyerek yiyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Kasım 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2017 maxigenous said: bu kadar kişiye özel beklenti olan bir mevzuda kendi beklentisini genel geçer kural olarak kabul edip, diğerlerine mantıksız diyebilen insanlar "bilinçli" oluyorsa ben bilinçsiz olmayı tercih ederim. Paticik in ozeti degil mi bu zaten afaffsds Alakalari olmayan konuyu googledan bakip burda ahkam kesenler de oldu Babadan ogula nesilden nesile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maxigenous Mesaj tarihi: Kasım 21, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 21, 2017 aslında paticik diye de sınırlandırmamak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 selam! şimdi ben evi taşıyorum. yeni taşındığım yerde turksat kablo altyapısı yok. 6 ay kadarda taahhütüm var. böyle bir şey başınıza hiç geldi mi? haliyle nakil ettiremeyeceğim. iptal ettirirsem cezalı mı fesh etmiş oluyoruz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borlach Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 23, 2017 altyapı olmaması durumunda iptal ettirebiliyordun, ceza olmuyordu ama bi müşteri hizmetleri ile görüş yine de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar