Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

27-29 Nisan Beta İzlenimleri


Qahlel

Öne çıkan mesajlar

@Sparkcaster

Conanın gameplayini beğenmeyenler,genelde rakip etrafında dönemeyipte ne boktan oyunmuş diyenlerde,sende durum farklıdır galiba.Yani o olayı yapıyorsundurda,ona istinaden yazmışsındır diye düşümekteyim.

Kaldıki o oyunda kombat esnasında gerçek zaman olmayışınıda,birçok yerde dile getirip,ne kadar kötü olduğunu yazmışımdır.

Kombo tuşuna basarsın,karşına ok işaretleri çıkar,o işaretlerle hem rakibine vurmaya çalışırsın hemde rakibinin kılıç mesafesinden çıkmaya.Aynı zamanda,bu ok işaretleri ile vurmuş olduğun hitler,karşı tarafa denk getirip getiremem ile,dmg bakımından oldukca alakadardır.Öte yandan,ww,aa,ss,dd tuşlarıda kombat esnasında,vuruşlradan kaçmak,karşıya stun atmak,rakibin o esnada yaptığı cc den kurtulmak içinde kullanılır.Aynı zamanda %10 düzeyde evade özelliğide kazanılır.
Vay be,ne kadar sıradan kombat muhabbeti varmış meğer oyunun!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yav neyi anlamıyorsunuz?Bukadar zor mu bunu anlamak.Hayatınızda ÖRNEK VERMEK kelimesinden yoksun mu yaşadınız?

Görsellikten,estetikten bahsediyorum.O oyunla şu oyunu kıyaslamıyorum.Conan gibi fail olmuş bir oyunla pokemonu bile kıyaslamam.Sadece oyundaki KOMBAT SİSTEMİNDEN bahsediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

conanın combat design ı kadar boktan bir olay hiç bir aaa mmoda yapılmadı

sen stamina kullanan melee karakter oynuyosun karşında pom var, herif vurmaya başlıyo sana koşuyosun yanına o da sprint atıyo sende sprint atıyosun, adam sonra dibinden büyü atmaya başlıyo, sen sadece bakıyosun yüzüne staminan olmadığı için
sonradan değiştiyse bu olay bilemem, release de böyle bir kepazeliğe imza atan oyunu ciddiye alıp kaç kişi oynamıştır merak ediyorum
geri kalan dandik kısımlarına girmiyorum bile
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nessaftw said:

Ya onu geç de sen kimsin birikimin ne ki kalkıp ahkam kesiyorsun diye sorarlar adama. Cooldownları takip etmek imkansız kısmına yarıldım ui ayarlarını kurcalamadan review yapmak senin neyine. Koskocaman countdown var abilityler için daha ne olsun geri sayım bitince GO USE IT GO BRO USE YOUR SKILL diye yazı mı koysunlar ekranına.

Fail playerın kısıtlı kapasitesinden fail review dışında başka bir şey çıkması zaten şaşırtıcı olurdu.

Potansiyeli böylesi yüksek bir oyuna beta dönemindeyken iki üç ufak sorun için 3310 vs iPhone örneği verdikten sonra kalkıp beyler neden saldırıyorsunuz deme bence.


1) kendi fikrimi yazdım. bireysel olarak saldırmana gerek yok. beni tanımıyorsun. ben de seni tanımıyorum. tanımadığın birine klavye'den saydırmak kolay olabilir. ama hoş değil. bilmeden anlamadan bireysel saldırı trollüktür.

2)
a) UI'den cool-down düşerken saniye gösterme özelliği bazı klaslar için yeterli olabilir ama ele için çok yetersiz.
b) ele'de cool-down takibi imkansız. element değiştirince diğer elementteki cool-downlar gözükmüyor. combat sırasında akıldan 4 ayrı elementin cool-downlarını takip etmek mümkün değil.

dreagloth said:

Conan, vinductus, tera oynamak isteyenlar buna gelmesin bir zahmet, tamamen ayrı yolun yolcuları.

mmo oyunu bu deyip tüm mmo ları aynı kefeye koyarak yorum yapma bitsin artık. Oyun şimdilik şahsına münasır.


gw2'nin combatını tera ile kıyaslamak sakar katır ile şampiyonalar kazanan ingiliz yarış atı kıyaslamak gibi..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

alkansas said:

Mausenin bilmem ne tuşuna basıl tutup,bilmem kaç defa basarsen,bilmem ne kombosunu yaparsın olayından bahsediyorum.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 30/04/2012 12:03 tarihinde dreagloth tarafından yapılmıştır.


bu bi de mesajının güncellenmiş hali, eski halini çok daha merak ediyorum


alkansas said:

hahahahaha derken,aynada kendine baktın ve yazdın galiba.
Zoruna giden birşey mi var?


abi bu ne... ya leş bi trollsün ya da çocuksun, ufacık tefeciksin yani şunu 20+ bi insanın söylemesi mümkün değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ufak ancak değeri büyük şeyler konusunda guild wars 2 çığır açmış bana göre. oyuncuya leveling kısmında çok kolaylık sağlayan bir oyun bu. en basit inventory'da bag'leri açık kapatma butonu, itemleri tekrar dizme böylelikle boş slotları en aşa koyma butonu, veya windows penceresi gibi mousela büyütme dolayısıyla scrollla uğraşmama. aynı şekilde inventory içinde search bulunması, göremiyorsan bir item ismini yaz oraya.

ayrıca bankadaki material slotları, köy içinde her yere beleş teleport eşşek gibi köyler yapmışlar ama sizi yürütmüyorlar. düşen item'i aldığnızda hangi mselek için işe yaradığı ve kaç level istediği buna göre merchant'a satarken daha kolay satıyorsunuz acaba bu ne işe yarıyordu dememek için. köye girince köy kıyafeti giyme tam rp'lik. herhangi boya renklerini stoklamadan karakterin kıyafetini istediğin şekilde boyama. bu çeşitliliği getirmiş. combo sistemi bir event'de arkama bi elementalist geçmiş ben önünde rangerdim her attığım ok alevlenmişti.


daha söylenecek bir sürü şey var oyun açık olsa oradan bakar yazarım da unutuyorum açıkcası. guild wars 2 pvp aimed bir oyun olmasına rağmen ben pve kısmına da hayran kaldım bu kadar komplike bir mekaniği gördüğüm kadarıyla neredeyse sorunsuz bir şekilde hayata geçirmişler. release'de akarız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

charr warrior oynama niyetim vardı, bu combatta silahın etkisinin olmama hissinden dolayı ranged bi classa geçmeye karar verdim. şimdi elemana bayaa yüklenilmiş ama kenan karşılaştırması doğru bi yerde. BS ile hammerı salladığında karşıdan ses gelirdi, burada hammerın yavaşlığı ok ama gerisi yok, garip bi his anlatması zor galiba.

yürürken oluşan kayma hissi, grafiğe abanıp yerdeki texture'ı ne kadar ot püsürün altına atabilirseniz o kadar düzelir sanırsam. Necessary evil o bi bakıma, karakter boyutları farklı iken hepsi pvp de eşit olsun diye aynı mesafeyi aynı sürede gidiyor. yarım metre cucede, 2.5 metre adamda aynı mesafeyi katetmesi lazım aynı sürede. ya böyle hile yapacaklar, kayma hissiyle; ya da ayondaki gibi büyük karakterler slow motion, küçük karakterler gonzales motion gidecek.

combo sistemine gelince, tercih o. adamlar ekrana alana bak istiyor; alttaki ufak bara değil. oku şurdan atayım alev alır, çamurdan geçireyim yavaşlasın vs diyorsan yapmışsın demektir comboyu. hele grup halinde koordine yaparsan bu işleri tadından yenmez. kenandaki kombo sistemini ben çok severdim ama farklı bişeydi o, sevmeyeni de çoktu "bu ne be skill kullanmak için kasa şifresi giriyoz" diyen.

oyunun havasına değinecek olursak, nornlar yok tavşan yakala, yok yuvalara yımırta taşı, cocuklarla kartopu oyna derken charrlar hayaletler arasında gezen çocukları koruyor. bölgeye göre değişiyor yani ciddiyet, hava. oyun da zaten 18+ değil, oyle dark bi hava beklemek pek doğru değil.

oyun zaten iyi, para istememesi oynamak için über yapıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya o quest olayında muhtelemen developerlar her göreve kill koymayalım çeşitlilik olsun diyerek yapmışlardır. norn'ların ilk köyün oralarda genelde kill olmasına rağmen daha sonra görevler bayağı çeşitlendi, bir görevde inek oluyorsun ineklere nasıl hareket edeceklerinmi gösteriyorsun mesela. diğer görevde düşman hattıda kamuflajla sızıyorsun. çok çeşitli değişik görevler yapmaya çalışmışlar zaten dikkat ederseniz bir haritada tek kişilik kalp görevleri 20'yi bulmuyor bile. o yüzden dolayısıyla çok cocuksu vs kafayı takacak bir durum yok. ben hiç rahatsız olmadım (wow'da hayvan boku toplayıp içlerine bakmış adamız)ki takıyorsan quest yapmazsın gidersin live event yaparsın genelde live event'ler kill üzerine oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslinda burdaki sorun, ilk mesajda alinti yaptim diye kendi sitesinden mesaji kopyalayan adam ile, mesajin sahibinin ayni kisi oldugu gerceginin, ikinci mesaji atan arkadasin gozunden kacmasindan kaynaklaniyor.

amma cumle kurdum be..

genel olarak ben Kanuni nin ve gangren in fikirlerine katiliyorum. ilk betasinda oynamistim, baya keyifliydi cok ciddi bir sorun gormedim ben oyunda.

Qahlel kendince yorumlar yapmis, ben neredeyse butunune katilmiyorum yorumlarinin. GW1 de ciddi ciddi ranked kasmis hic bir allahin kulu da takilmaz bunlara, o yuzden eger yorumuma deger vererek okuyan birileri varsa, onlara bu ilk post u dikkate almamalarini kararlarini verirken isleme almamalarini tavsiye ederim :)

birde ben direk kisiye saldiri olarak algilamadim yorumu, nedense bana ole gelmedi ilk mesajda.

hatta topic i genel olarak kotu bir blog reklami olarak degerlendirebiliriz, bol trollu bol bireysel zevkin on planda oldugu genellemelerin havada ucustugu enteresan bir topak olmus.
:)

budur, sevgiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LuNiZ said:

aslinda burdaki sorun, ilk mesajda alinti yaptim diye kendi sitesinden mesaji kopyalayan adam ile, mesajin sahibinin ayni kisi oldugu gerceginin, ikinci mesaji atan arkadasin gozunden kacmasindan kaynaklaniyor.

...

hatta topic i genel olarak kotu bir blog reklami olarak degerlendirebiliriz, bol trollu bol bireysel zevkin on planda oldugu genellemelerin havada ucustugu enteresan bir topak olmus.
:)

budur, sevgiler.

reklam amaçlı değil. ancak birden çok forumda yazı yazıyorum.

yazarken gerekli yerlerin bold olmasından tut, alt çizgisi ve linkine kadar ekliyorum. hatta oturup rehber hazırladığımda linklerin üstüne gelindiğinde direkt itemin özelliklerinin gözükmesini bile koyuyorum.

forumların hepsine bu özellikleri ayrı ayrı koymanın imkansız olduğuna karar verdim. bazılarında bazı tagler kullanılmıyor, bazılarında aynı iş için farklı tagler var. çoğunda istediğim özelliklerin büyük kısmını bulamıyorum.

dolayısıyla ana mesajdaki gibi uzun bir şey yazacakken siteye atıp ordan linkliyorum. yoksa attığım her mesajı linklemek gibi bir gayem yok. zaten sitede reklamda yok. sadece bu tip yazılar var. onlarda ayda 1-2 taneyi geçmez zaten, ki aktif bir blog olması için haftada 1-2 olması lazım en az.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...