Jump to content

Seperate

=o=
  • Mesaj sayısı

    5.932
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Seperate hakkında

  • Rütbe
    Seperate

Son profil ziyaretçileri

1.135 kez ziyaret edildi
  1. Seperate

    Path of Exile #3

    2 saate detayları açıklayacaklar. Haftaya cuma çıkıyor.
  2. Seperate

    Satılık 3060ti kasa

    ilk defa tersten balta görüyorum 😄
  3. Seperate

    Kedi Mamaları Hakkında Araştırma

    Çok iyi oldu bunu gördüğüm çünkü aynısını kullanıyordum benim kedilere neyse ki yazılan lot uymuyor, 10 kgnun da yarısına gelmiştik zaten, başka bir markaya geçeceğiz artık olaya gel.
  4. Seperate

    Path of Exile #3

    ashgfsa melee komik degil çünkü hala bile poede 😄
  5. Seperate

    Path of Exile #3

    Geçen lig starter olarak trapper başlamıştım, baya rahat oluyor haliyle, sonrasında 2. builde isteğim kalmamıştı. Ben yine gidip trapper patlatayım sonraki fantezilere bakarız artık, nothing changes olayını da 2. oyuna yoğunlaştık kardeşim bi durun bitecek olarak algılamak istiyorum 😄
  6. Seperate

    Path of Exile #3

    We're going to try something new with character balance in this expansion. We're intentionally making no changes to character power. That means no nerfs, no buffs, nothing. Every single build and build guide made for Siege of the Atlas will work exactly the same in Sentinel. You can start planning your league starter right now, with full confidence about exactly how it's going to play. Ee çok iyi, ben şimdi okumaya başladım yeni ligi, by da gerçekten ilk defa yaptıkları bir şey ve ilginçmiş, ben geçen lig birkaç hafta bakıp bırakmıştım, neler meta oldu geçen ligte? Madem değişmiyor metanın metasına yardırayım diyorum bu lig ki çoğu kişi öyle yapabilir muhtemelen.
  7. Seperate

    Star Citizen oyun hesabı

    ALACAKSANIZ ALIN UZATMAYIN
  8. Seperate

    Hangi parmağınızla sağ tıklıyorsunuz?

    2. seçeneği şimdi denedim, ellerin aşırı küçük olması lazım herhalde, orta parmakla basıyorum
  9. Seperate

    Lost Ark

    İşte mesele altlar da işin içine girince günde 15 saatlik bir to do list oluşuyor her şeyiyle 😄
  10. Seperate

    Gümrük Vergisi EU (%18) dışı %30 oldu (ÖTV'li ürün için ek %20)

    Tam bunu yazmaya gelmiştim çünkü inanamadım, hani inanamadıgım arttırılması degil de %30a nereden gelindiği, 0'dan 100e ne kadar sürede çıkıyor acaba, neyse zaten kur öyle bir göte kaçtı ki yurtdışı alışverişi hayaldi, fanteziye geçildi diye avunayım.
  11. Seperate

    Mortal Online 2

    olm oyun çok güzel, keşke yapabilseler, bence ilgisini biraz çeken adam bile denemeli bence ki oyunun fiyati aşırı uygun tl olarak.
  12. Seperate

    Mortal Online 2

    Hedefleri oyunun networking anlamında sınırlarını geliştirmek oldukları için geçebilirse eğer unreal engine 5 ile zaten bu oyunun içinde çok farklı bir oyuna dönüşecek, yani en azından henrik öyle diyor, çok güzel hayaller aslında, hani 15k kişinin(hedef 100k totalmiş, 15k yı salladım) tek bir haritada veya kıtalarda diyeyim aktif şekilde bu tarzda bir oyunu oynayabilmesi müthiş olurdu tabii, ha ben hiç sanmıyorum
  13. Seperate

    Mortal Online 2

    Bütün bu sorularının cevapları geçen haftaki yayınında var, hem iş modeli olarak subs olayını anlattı hani amortisinde değiliz aynı zamanda büyüme içinde şöyle böyle diye, bir de evet teknik olarak mümkün degilmiş, üstüne basa basa birkaç kere tekrarladı hatta, şu anki oyun motorunun sınırlarındayız hatta gurur duyuyoruz çünkü bu kadar kişinin bu şekilde bir combat sistemiyle bir arada olabilmesi bizim inovasyonumuz zaten gibisinden ancak sınır da buymuş, hatta şu anda o zone geçişlerindeki spikeları bile düzeltemiyorlar, ordaki data falan her şey maxtaymış adamların asdasf. Ee o zaman böyle olacağı belli oyun motorunu niye çıkardılar dersen ordaki sihirbaz UE5, vaadler vaadler epic games zart zurt burdan sonrası, hani ben sanmıyorum hazır olduklarını falan işin özünde, o yüzden de hemen ardından henrik yeni goblinin ilk aşamasını gösterdi böyle dandik çizim gibi bir model hahafsjkfgasf Övüyormuşum gibi oldu başta ama sonradan tam starvault özeti oldu güzel oldu.
  14. Seperate

    Mortal Online 2

    Oyunun çıkış tarihinden bu yana geçen süreyi yakından takip etmiş biri olarak meraklısına iki satır detay vermek istedim, bayadır üşeniyordum ama bana sorarsanız eski UO forumu bu oyuna bir göz atmayı hakediyor veya tam tersi hehe. Neyse efenim önce oyundan bahsedeyim çok kabaca, oyunu şöyle hayal edebilirsiniz, oyunun nerdeyse bütün hatları skill based ultima online üzerinden düşünülmüş, bir skill capiniz ve bir de profession capiniz var, aslında bu kadar az şey varken bile baya kapsamlı diyebilirim, buna fps mount and blade combat ekleyin, yani yön olarak blok veya atak yapıyorsunuz, nasıl başarabilmişler bilmiyorum ama gerçekten bu tarz bir combatı bu kadar akıcı yapmak şahane bir şey, hani silahın momentumundan tutun kılıcın neresinden, ne kadar vurdugunuz bile hasarı değiştirebiliyor, aynı şekilde ok açısından da aynı fizik var, combatı o kadar iyi ki sanırım o yüzden oyuna çok içerik koymamışlar herhalde hehe. Bütün ekonomi eve online gibi player based atından tutun herhangi giydiğiniz bir parçaya kadar, eh bundan dolayı da crafting i tahmin edebilirsiniz milyonlarca olasılık var 🙂 Örneğin bir chest parçası yapmak istiyorsunuz, core ve padding materyallerini ayrı ayrı koyuyorsunuz, yani dışı kemik, metal her neyse bir maddeden içini de deriden yapabiliyorsunuz, bu genel ağırlığı etkiliyor ve ağırlık da her şeyi etkiliyor vs. Yaylardan örnek vermek gerekirse yüksek strength gerektiren bir yay yaptıysanız bunu çekmek zor olacak evet ama hasarı da o yönde fazla olacak gibi. Çok detaya girmeden amacım oyun nedir bir fikir vermek çünkü dediğim gibi bu kadar kötü bir release ve arkasındaki bu kadar küçük bir indie company olmasına ragmen eğer türünü seviyorsanız gerçekten bir bakmaya değer, TL olarak da baya torpilliyiz, en ucuzlardan birine sahibiz. Oyunu çok övmüşüm gibi oldu de bunlar pros gibiydi, cons a gelirsek ki oyunun puanı cons un daha fazla oldugunu gösteriyor doğru, zaten releaseten sonraki bütün süreç bayık ve uzun ama kabaca şu oldu, adamların amacı herkesi tek bir server altında toplamaktı ancak bekledikleri popülasyonun çok fazla olması + çok kötü bir queue sistemine sahip olmaları(queue sistemini releaseten sonra yaptılar, öncesinde loop queue ve 30 saat süren queuelar mevcuttu, yaptılar dedigim artık düzgün çalışıyordu sadece) sıçtı batırdı, hani milletin ağzına bal çaldılar demo gibi oynadık sonra giremiyorsun oyuna, bundan dolayı da tek server planından vazgeçip totalde 5 server açtılar, main ve alt şeklinde, bu süreç biraz süründürdü tabii, özetle oyuna girilebiliyor artık ve oynanıyor eziyet günleri geride kaldı 🙂 Son bir özet daha geçiyorum, oyun beni eski günlerime götürdü yalan yok, yaş ortalamasının da büyük olması bankanın önünde VOIP ile bile çok keyifli dakikalar geçirmemi sağladı, full loot, sandbox bir oyun, tek karakter yaratabiliyorsun, name, race ık mık change yok, yani UOdaki fame,karma vs burda community tarafından tanınman demek, geçen gün oyuna girer girmez beni geçen gün kestin diye biri sövüyor mesela 🙂 Oyunu yapan Starvault isimli firma indie maalesef, totalde bir elin parmaklarını geçmiyorlar, ilk community managerlarını ölüm tehditleri çok alıyoruz diye releaseten 2 hafta sonra getirdiler hehe, millet oha oyun çok iyi diye saldırdı çünkü 30 saat queue bekliyorduk yalan yok biraz daha görelim ne varmış oyunda diye. TLDR>> UO kafası üzerinden yürüyen ve yürüyecek(bunu ben degil CEOları henrik diyor), full loot, sandbox, directional combata sahip olan ki bunu çok iyi başarıyor, undead bile keserken bir şey parçalıyorum hissi veren bir mmo oyunu kendisi. Firma bu oyunu maddi açıdan başarabilir mi bilmiyorum(aylık 8500 subs anca amorti ediyormuş, henüz başlamadı subslar fail releaseden dolayı) çünkü kendi çapları ile oyun baya ters orantılı, çok büyük bir hayale girişmişler ki bunu CEO'su Henrikte söylüyor her yayınında defalarca, "true inheritor of ultima online" demesinden ne kadar hayalperest oldugunu tahmin edebilirsiniz zaten 😄 Her perşembe akşamı yayın yapıyor bu arada arkadaş merak eden ona da bakabilir, haydin gg.
  15. Seperate

    Lost Ark

    Amaç da fail olması degil mi zaten? hani store u var ya oyunun , taş mı yesin adamlar? 🙂

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...