Jump to content

Seperate

=o=
  • Mesaj sayısı

    5.863
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Seperate hakkında

  • Rütbe
    Seperate

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Seperate

    Star Citizen

    Ben de almıştım kenarda duruyor bu oyun ama hiç mi ilerleme olmaz, bu cem yılmazın şey esprisi gibi, siz oyunu her zaman yaparsınız bizi yatırın şöyle falan muhabbeti. Kara para mı aklıyorlar paravanı da böyle mi buldular kimse zaten sorgulamaz diye nedir çözemedim, asya mmolarının tokenleri falan dikkat çekti artık tabii bu daha temiz.
  2. Seperate

    Mount&Blade II: Bannerlord

    Dolarla hangi ürünü kıyaslarsak farketmez paramız pul oldu gitti zaten, o yüzden 150 tl pahalı bence de tr fiyatlarıyla kıyaslayınca.
  3. Seperate

    Mount&Blade II: Bannerlord

    içimizden yaşıyoruz hype'i
  4. Seperate

    imgur.com?

    hobarey açılmış lan
  5. Seperate

    Interneti yavaş olmayan var mı? vol.2

    Şu anda uydunet amerikaya kapadı nerdeyse kendini 0.3 mbit falan diyor, avrupa tr kısımları normal
  6. Seperate

    yok mu browser oyunu?

    Yok mu be bi browser oyunu hortlatma zamanı gelmiş.
  7. Seperate

    Path of Exile #3

    Bu hafta gelecek patch'e bir göz attım da adamlar resmen ligi yeni yapıyor, satışın verdiği rahatlık herhalde bu 🙂 https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2735273?fbclid=IwAR0h0FSpWiYxzJ8g1O_I5vfC5KFkCoAUCIp23tlluQ_mSR_TPYp9KnP1Xp0
  8. Seperate

    Path of Exile #3

    elusive assasin diye düşünüyorum ben de poili falan ama cobra lash mi yoksa venom gyre mi oynasam tam bilemedim, skiller aşırı benzer degil mi? Aradaki farkı pratikte görmek lazım sanırım.
  9. Seperate

    Once Upon A Time In Hollywood [2019]

    Şu yorum tam filme giderken hayat kurtardı, teşekkürler 🙂 Filmi beğendim ben baya ama herkese gitmez, tarzı sevmek veya alışık olmak lazım.
  10. Seperate

    Mount&Blade II: Bannerlord

    @Cuce beta ben de isterem if possible
  11. Seperate

    ortopedi doktoru tanıdığı olan var mı?

    Doktor tanıdığın önerisiyle gittiğim çok memnun kaldığım biri var istanbuldaysan ve özele gidebileceksen tabii, ben şuraya bırakayım. http://maltepehastanesi.com.tr/doktor/ender-ugutmen
  12. Seperate

    Dune

    dune 2000 diye geldim değilmiş
  13. Seperate

    Path of Exile #3

    Glacier a elder orb bassak nasıl olur? 5 sextantlı falan takılsak ne diyorsun?
  14. Seperate

    Path of Exile #3

    Glacier a elder orb bassak nasıl olur? 5 sextantlı falan takılsak ne diyorsun?
  15. Seperate

    Davul cover'larım

    Davula 10k diyor lan..
×
×
  • Yeni Oluştur...