Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 11, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2012 betada oyniyanlar biliyro aslinda durumu, release icin gelen cliant 10gb daha hafif betadan berbat low-res texturelarla oyndigimiz halde oyunun hayvan gibi bazi bolgelerde en kreal makinalari bile kastirdigini biliyoruz, hutball da filan ozellikle peki sorun neymis? sorun su bu bioware olacak gerizekali beyinsizler millet terxturelari araklamasin, oyunun mmo kismi bok gibi oldugundan single icin korsan server acamasin diye texturelari oynarken netten authenticate eden ve makineye indiren abidik bir sistem gelistirmisler, tam teknik kismini anliyamadim yazilimci olmadigimdan ama texturelarin sadece bi kismi bizim makinada, ger kalani serverda haliyle bu derece bi aptallik gunumzu texturelarinda servera hayvan gibide yuk bindiriyor, bu sebeple diyalog cutsceneleri ahric release icin adamlar gidip hi-res texturelari kapatiyorlar, mediumu high diye koyuyorlar yeni gelicek patch icinde mediumu komple kaldiriyorlar, su anki medium high olarak devam edicek yani bu aptal sistem yuzunden en kral makinelerin ilumda filan makinelerin aglamasini saymiyoruz bile salak yemin ederim gerizekali bu biyover http://img51.imageshack.us/img51/5493/hirez.jpg surda texture fakrini gorebiliyorsunzu gayet net bi sekilde, ha su asamada ptr da bile kaldirdikalri ve "oyunda asla hi-res texture yoktu, bugduu o buguuu" diye kivartmalari apayri rezillik, korsan korkusuyla butun musterilerinin agzina siciyor herifler direk bosuna demiyorum blizzardin cenazesi bile su salaklardan 1000 kat iyidir diye normal LOD buda http://i79.photobucket.com/albums/j136/Cgramnaes/SWTOR_No_LOD.jpg buda biyoverin kullanmamiza izin vermedigi LOD http://i79.photobucket.com/albums/j136/Cgramnaes/SWTOR_Forced_LOD.jpg ozellikel reklam materyalini surekli hi-res grafikler uzerinden yaptiklarindan toplanan tuketici gurubu class action lawsuit acmaya hazirlaniyor su anda, su anki boktan texturelari 2002 de cikmis oyunlarin texturelariyla kiyasliyan resimler girla gidiyor offical forumlarda 300 milyon dolar ve 10 yilin en potansiyel vaadeden fikirlerinden biri nasil beceriksiz yoneticiler yuzunden cope atilir hikayemizi takip etmeye devam edin lutfen :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 ürperdim resmen high res texture'ları görünce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 şirketler oyun geliştiriciliğinden ziyade oyun satıcılığı yaptıkça bu tip şeyleri daha çok görürüz. medium res koyup bir de high res'i stream şeklinde indirme zorunluluğu koyup bir de üstüne high res'i lock ediyorlarsa oyunun kasması çok normal. az sayıda modder gta4'ü şu hale getirebiliyor: http://www.youtube.com/watch?v=pEHtzSz8FT0 ve sen koskoca bir game developer ekibiyle bir high res texture işini bile eline yüzüne karıştırıyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sereglin Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 tiksindim be okuyunca :I Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ses Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 viktor bu stream etmesi geyiğiyle ilgili bi kaynak var mı? çok merak ettim cidden bu salak sistemin nasıl çalıştığını. durum buysa gerçekten performans sorunlarına şaşırmamak gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 abi o remote render olayı 2 swtor.exe ile ilgili. yok öyle server side render edip clienta yollama falan. bw mi dayanır , server mı dayanır. bu konuyla ilgili research paper yerine çok basit bir şekilde loading sırasında, warzone sırasında, story arealarda, fleetlerde grafik kartına, işlemciye gelen yük, bw detayları konur. gidilir single player veya limitli multiplayer olmayan kıyaslanabilecek bir mmo ile karşılaştırılır. bu bile tam olarak fikir vermeyecek olsa da daha bi elle tutulur örnekleme ortaya çıkar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 ahaha olm siz bu sağdakinimi onyuyosunuz şimdi, ahahaha sene 3. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ses Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 "Stephen Reid" said: Everyone, after discussion with the client team I'd like this rampant speculation (and in some cases, scaremongering) to stop now, please. After this post I'll be locking this thread to prevent further confusion. Let’s give you a few details gathered from discussion with the client team: - We are not using any form of 'remote rendering' as has been suggested in this thread. Nothing is being pushed from 'server farms' or anything similar. The research paper linked to in the original post is not related in any way to any aspect of our game client. - The game client uses two processes that talk to each other. They do not communicate outside of your PC. - None of these processes are for copy protection of any kind. - The size of the client dropped during Game Testing as we optimized the client size, removing files that were not being used by the game, but were still in the client. This is a completely normal process for a game in development. With many people needing to download the game, obviously it’s in our interest to reduce the client size where we can. I’d also like to state, for the record, that none of what is being discussed here is related to our texture rendering in-game. While I understand the temptation to try to connect two different things, it doesn't apply here. Thanks for your patience while we looked into this. demiş biraz önce konuyla ilgili swtor forumunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 oha, ikinci resimler kotor-1 zamanından kalma gibi heh. yalnız ciddi ciddi dokuları her defasında yüklediklerini sanmıyorum, ne banvit dayanır ne birşey ona. başka bir sorun var belli ki ama çözememeleri komik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Cuce said: ahaha olm siz bu sağdakinimi onyuyosunuz şimdi, ahahaha sene 3. lan ben onu bile goremiyorum yaaa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 developer kadrosunda en çok işi yıktıkları grubu oyun release edilmeden önce kovmuşlardır hadin işimiz bitti sizle diye bunlar da çaktırmadan bi çakallıkla disable etmişlerdir bişey renderingini ondan öyledir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 hee tamam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 stephen raid in aciklamalari ile dalag geciliyor forumlarda su anda, bi bakin ehueheu hicbiseyden anlamiyo bu adam diye saldiranlari fanboyalr anca "elciye zeval olmaz, kizmayin adama devoloper diil" diye savunabiliyorlar anca yazilimci olamdigi micin tam detayi bilmiyorum tabi ancak oyunun bi alandaki maksimum oyuncu sayisini mumkun oldugu kadar kisitlama felsefesi ile yakindan alakali bu olay, o texturelari oyun motorunun kaldirmamasi imkansiz birsey, serverside copywrite protectionda var bi mallik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 bilmiyosan atlama lan sen de hemen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 viktor hem anlamıyorum diyosun hem de tespit kesin yaa imkanı yok başka şey olamaz triplerindesin dsfsd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 "The preferences menu as it is seen on the Public Test Server for version 1.1 of the game is correct - there are only supposed to be two texture choices, 'Low' and 'High'. This replaces the original three-choice preference of Low/Medium/High because in reality, there was never supposed to be a 'Medium' choice - that was a bug." su anki high=medium aslinda. baya aptal yerine koyma durumu var, halkla iliskiler olarak + teknik olarak bu zokayi 1-2 gun icinde tatmin edecek bir sekilde netlestirmeleri lazim.. "high res txturelari henuz release etmiyoruz cunku malum optimizasyonda dert var onu halledip acacagiz buda tahminen 1 ay alacaktir" gibi gibi bir sey demeleri lazim.. yoksa baya bok firtinasi olacak. baya baya musteriyi cahil yerine koyma + yalan reklam yapma sucuna giriyor yoksa...basin bultenlerinde vs de kullanilan imajlar "ingame" alintilar hep high res cunku. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Gördüğüm 2. en buglı UI bu arada. Birincisi BFBC2 idi. GUESS WHAT İKİ OYUN DA EA :)))))) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 "Originally Posted by StephenReid The first major changes will be in our next major Game Update, which will have the version number of 1.2. Those changes will bring greater visual fidelity to your character and those around you, but will still allow for good performance in situations where a lot of characters are on-screen at once. In other words, for those screenshots of your character in their best gear, you should see a marked improvement. Other potential changes are being discussed right now – as I said, many of which are similar to changes suggested by many of you. As usual, you’ll see these sorts of changes on our Public Test Server before they make it into the live game. Right now we cannot commit to a live date for the 1.2 Game Update, but it will be within Q1 2012." soyle bisi yumurtlamislar...ehueh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Kojiroh said: Gördüğüm 2. en buglı UI bu arada. Birincisi BFBC2 idi. GUESS WHAT İKİ OYUN DA EA :)))))) ea'in selam verdigi oyun 3 gun yasamiyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 hayir hakkaten, her buyuk oyun sirketi, danisman olarak paticikden birini calistirsa, felsefe agirlikli RPGsinden, pokemon zirzlopuna kadar oyun dunyasi altin donemini yasicak ya ehueh.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 iyiydi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 1.1 PTR'dayken 1.2'de sorun çözülecek denmesi de güzel. 3 ay daha insanlar bu şekilde oynayacak yani, ahah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 gec olsun da guaseheha eheheahhahhaeha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 warhammerda da yapıyolardı bu işi. Politikacı gibi vaat veriyolardı :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeviantSun Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2012 Oyunun korsan sunucu açılmasın diye high texture'ları server'da tutuyor diye iddia eden arkadaşa o kadar şaşırıyorum ki bir yazılımcı olarak. Ne başı var, ne sonu bu yazılan şeyin. Hadi kimseye inanmıyorsunuz, bunun çok rahat bir testi var. Açarsınız veri takip programı. Ne kadar veri gidiyor, ne kadar veri geliyor. Sonra miktarın ne kadar düşük olduğunu ve HD olarak oynadığınız oyundaki görselleri gönderdiği taktirde bu veri aktarımın yetmeyeceğini farkedersiniz. Bir deli kuyuya taş atmış hesabı, scaremongering diyor elin gavuru bu işe. İnanmayın arkadaşlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar