Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Xbox One - Television and Sports!


Masquerade

Öne çıkan mesajlar

"Maybe it’s a bug I think, but no. Next time I deliberately press the wrong button. The kill goes ahead, no consequences. Then I try hitting no buttons whatsoever. The kill goes ahead. I put the controller on the table in front of me, the kill goes ahead." said:







“We don’t want the player to feel frustrated,” I am told."">
"I ask one of the Crytek people hovering at the booth – is this a bug? Why am I completing kills when I hit the wrong button prompt? Or, worse, no button at all. Turns out it was a deliberate design choice.

“We don’t want the player to feel frustrated,” I am told." said:




http://www.kotaku.com.au/2013/06/why-ryse-is-the-most-frustrating-game-of-e3/


sonumuz kotu ya..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu yeni birşey değil ki, yıllardır şimdi adlarını anımsamadığım bir çok oyunda, mobu biraz dövdükten sonra yada yakınına geldikten sonra "finisher", "quick kill" vs diye çıkan şey bu.

GERGE yazmış zaten her lesser mobta başarısız QTE'den çıkması, karakter saçma ve sıkıcı olur ama en azından visual olarak daha basit generic bir animasyon oynatılabilir madem QTE koyulmuş böyle yapmaları doğru olur yoksa hiç koyulmasaymış execute edildiğinde bitirseymiş killi şu haliyle
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenus said:

bu yeni birşey değil ki, yıllardır şimdi adlarını anımsamadığım bir çok oyunda, mobu biraz dövdükten sonra yada yakınına geldikten sonra "finisher", "quick kill" vs diye çıkan şey bu


Haber anlaşılamamış sanırım. Altını çizelim, çünkü "stupid gaming" in geleceği bu.

said:
I’m on the battlefield. I’m stomping through the corpses of my comrades swinging my sword at anything that moves. I begin a combo, I slash twice and then whooom slow motion is initiated, shit is about to get ‘cinematic’. A button prompt hovers elusively above the sword I’m about to drive into the throat of my enemy… argh I’m too slow! The prompt flickers, disappears.

I missed it. Damn.

But then somehow, for some reason, I still complete the cinematic ‘kill’.

What?

Maybe it’s a bug I think, but no. Next time I deliberately press the wrong button. The kill goes ahead, no consequences. Then I try hitting no buttons whatsoever. The kill goes ahead. I put the controller on the table in front of me, the kill goes ahead.

What is going on here?

I ask one of the Crytek people hovering at the booth – is this a bug? Why am I completing kills when I hit the wrong button prompt? Or, worse, no button at all. Turns out it was a deliberate design choice.

“We don’t want the player to feel frustrated,” I am told.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gayet anladım ben axe. adam killi B'ye basıp, execute ettikten sonra böyle oluyor diyor. zaten finisher, quick kill'ler hep tek tuşla olurdu. QTE girmeden bu lesser mobları kesebiliyorsundur. GOW'da bosslarda çıkan QTE ile karşılaştırmak saçma mesela

sayfa sonunda kalmış
Xenus said:

bu yeni birşey değil ki, yıllardır şimdi adlarını anımsamadığım bir çok oyunda, mobu biraz dövdükten sonra yada yakınına geldikten sonra "finisher", "quick kill" vs diye çıkan şey bu.

GERGE yazmış zaten her lesser mobta başarısız QTE'den çıkması, karakter saçma ve sıkıcı olur ama en azından visual olarak daha basit generic bir animasyon oynatılabilir madem QTE koyulmuş böyle yapmaları doğru olur yoksa hiç koyulmasaymış execute edildiğinde bitirseymiş killi şu haliyle
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
Ben gormedim sahsen daha once, Nintendo'cu olmanin avantajlarindan.

Ama buradaki asli sorum her mobda cikmasi degil. Her mob kotu tabii ama buradaki sorun senden bir imput istememesi. Hic bu tarz bir oyun oynamadim ama tusa basmasan da, bassan da ayni olayin olmasi cok aci bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
axedice said:
Haber anlaşılamamış sanırım. Altını çizelim, çünkü "stupid gaming" in geleceği bu.


Bundan kurtulus yok ama, Nintendo bile Fire Emblem'e pussy mode ekledi, permadeath'i kapatabiliyorsun ki serinin 1990'dan beri asil olaylarindan biri bu permadeath. En azindan istersen kapatiyorsun sadece, zorunlu degil.

Bu Crytek oyununda da casual mod boyle olmaliydi ve bu eventleri istersen temelli kapatma ya da boss'lar disinda kapatma ozelligi olmaliydi. Hic boyle eventli oyun oynamamis bir Nintendo'cu olarak bana dogru gelen bu, hatali miyim?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır abi, oha o kadar da değildir, direk yapışacağını sanmam. ilk kırmızı B'ye basıp kill animasyonunu oyuncu başlatıyor gibi geldi. mesela iki moba yakındaysa (iki tane kırmızı B gözüküyorsa) basarsan ona uygun animasyona sokuyor ama bana ondan sonra combo yapıyormuş gibi gözüktüren çıkan A,X,Y tuşları falan patates yani. fazla xp getirmesi dışında. benim anladığım bu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"I’m on the battlefield. I’m stomping through the corpses of my comrades swinging my sword at anything that moves. I begin a combo, I slash twice and then whooom slow motion is initiated, shit is about to get ‘cinematic’. A button prompt hovers elusively above the sword I’m about to drive into the throat of my enemy… argh I’m too slow! The prompt flickers, disappears.

I missed it. Damn.

But then somehow, for some reason, I still complete the cinematic ‘kill’. "
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

e türkçesini koyalım madem

"Kotaku'da yer alan bilgilere göre ekranda düşmana vurmanız için bir tuş belirdiğinde yanlış tuşa bassanız bile karakteriniz düşmanı öldürüyormuş. Hadi bunu kabullendik. Hiç bir tuşa basmadığınızda da karakteriniz düşmanı öldürüyor. Kotaku editörü kontrolcüyü elimdem bıraksam bile karakterim Quick Time Event sahnelerinde düşmanı öldürüyordu diyor.

İşin en şok edici yanı ise Crytek yetkililerinin bu duruma verdiği yanıt oldu diyebiliriz. Yetkililer "Oyuncuları hayal kırıklığına uğratmak istemedik" demişler. O halde biz mücadele etmeden oyunun sonunu film izler gibi izlesek nasıl olur? Böylece hiç ölmezdik ve hayal kırıklığına hiç uğramış olmazdık. "

http://www.bolumsonucanavari.com/e32013Haberdetayi-Crytekin_Ryse_Adli_Oyununda_Skandal-8-39149.htm
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bunneh said:

"I’m on the battlefield. I’m stomping through the corpses of my comrades swinging my sword at anything that moves. I begin a combo, I slash twice and then whooom slow motion is initiated, shit is about to get ‘cinematic’. A button prompt hovers elusively above the sword I’m about to drive into the throat of my enemy… argh I’m too slow! The prompt flickers, disappears.

I missed it. Damn.

But then somehow, for some reason, I still complete the cinematic ‘kill’. "


anlatmak istediğim burda. adam kill QTE'ine tuşa basıp giriyor ama ondan sonra çıkan tuşlara yanlış basıyor yada hiç basmıyor ancak kill oluyor. ben zaten doğru bulmadığımı belirttim. oyun kendini oynatmıyor crytek hamburger hepler değil. on kere aynı şeyi yazdırmayın abi

said:
her lesser mobta başarısız QTE'den çıkması, saçma ve sıkıcı olur ama en azından visual olarak daha basit generic bir animasyon oynatılabilir madem QTE koyulmuş böyle yapmaları doğru olur yoksa hiç koyulmasaymış execute edildiğinde bitirseymiş killi şu haliyle


yazıyı okudum zaten ama yazarın circlejerk traine katılmış olduğu izlenimi uyandı bende. microsoftu günahım kadar sevmem ama baya şov, bash maksatlı taraflı yazılara da prim vermem abi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...