Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wildstar


Khiran

Öne çıkan mesajlar

  • 6 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Wolas said:

tanıtım videosundan sonra gameplayi izledimde bu oyundan çok güzel çizgi film olur başdaka bişi olmaz


çizgi film yapsalarmış daha iyiymiş hakkaten
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
yeş.

Birkaç + ve -'si var tabiki.

Sınıf farketmeksizin seçilebilen ve oynanış şeklini değiştiren Path'ler var mesela ama her sınıf sadece 1 silah türü kullanabiliyor, vs. vs.
Mesaj tarihi:
instanced değil, free loot olmayacağını söylüyorlar.

said:
The WildStar site has been updated with a great pair of blog posts that will be of keen interest to followers of the game. The first, penned by Jeremy Gaffney, gives fans a detailed look at WildStar and what sets it apart from the pack. The second post lays out Carbine’s philosophy about what raiding in WildStar will look like.

What Is WildStar?

In the introduction to the blog about raiding, Gaffney talks in a general way about the ‘elder game’, code words for raiding and other more PvE-centric end game play. In WildStar, he says, raiding will not be just more of the same old, same old. Carbine’s goal is to draw the world’s best raiding guilds into the game with something that is challenging, yet different from the norm. To do so, WildStar will embody “big ass raids” and “tough raids that you have to earn your way into beating and that aren’t made so your grandma can make it through”. They are aiming for the hardest of the hardcore.

If that’s not heady enough, Gaffney also talks about weekly dynamic raid opportunities that will be based on changes made throughout the week. There will be epic rewards for the best and brightest competitors.

Raiding: So How’s It All Work?

The team is committed to giving elder game players something that is both familiar and utterly different than what’s been seen before. To do that, they want raids to be “one-shot content” that features week-to-week and fight-to-fight differences. To do so, the content, the goals, will remain familiar while the terrain might be slightly different. That path that was open last week might be closed this week, for example.

“Dungeon layouts, encounter composition, individual abilities, inherently random events, progression paths within an instance…we've really tried to push the number of ways to keep things fresh as much as possible.”

Lastly, the team is committed to challenging and rewarding content that is fresh and new. With rankings and weekly challenges, it seems that this is something likely to bring a lot of happiness to the raiding community. To that end, the forthcoming beta test will be crucial to fine-tuning the raid feature.
Read more at http://www.mmorpg.com/newsroom.cfm/read/27107/More-About-the-Game-and-Elder-Game-Content.html#C2FpdQCulWwiFBO7.99
Mesaj tarihi:
Cuce said:

said:
*Oyunun yapımcı stüdyosu Carbine çalışanları daha önce World of Warcraft, Everquest 1 ve 2, Warhammer Online, City of Heroes, Free Realms, Diablo II ve Starcraft gibi oyunların yapımcı kadrosunda bulunmuşlar.


bu akdar oyunun yapımında bulunmus bırısı en fazla cay demlemiştir developer ekibe.

geç olcak cevap ama oradaki kasıt A kişisi WoW, B kişisi WAR'da yer almış gibi...
Mesaj tarihi:
grafik değil olay sadece. team fortress 2 gibi tarzı var oyunun. yaptıkları şu video çok başarılı. seslendirmeler, video efektleri falan. art director güzel iş yapıyor. bence güzel birşey çıkabilir.
Mesaj tarihi:
deep craft system ve player housing ile götürür

combat da tam benlik gibi duruyo

asker dönüşü oynarım bunu herhalde , o kadar aradan sonra wowa geri dönmem tekrar
Mesaj tarihi:
yaşıyorum yaf hala wow

bıraktım raidi asker öncesi pvp kasıyorum öylesine , iş falan çok vakit olmuyor raide

tier'in ortasında askere gidicem diye kafadan bıraktım raidi yer açılsın diye :D
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...