Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

EV (Electric vehicle) Konusu


Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:

Millet deli gibi elektrikli araçlara geçerken eski büyük motor Mercedes ve türevleri neden değer kaybetmiyor. İçten yanmalılar çöp olacak kimseye satamayacaklar diyorlardı. Ucuzlasın da V8 alıp son sahibi olalım.

Mesaj tarihi:

45 tfsi quatro mis gibi yeter. 2 litre. fantezi yapacak olsam 55 tfsi olur o da 3 litre 45k fln mtv. kabul edilebilir o performans için.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

bu audi niye böyle saçmalıyor motor hacimlerini 45 55 65 bilmene yaz işte 2.0 falan ulan marketinge bak

buymuş olay evet kendi merakımı giderdim, halen saçma.
 

Alıntı

 

Yeni isimlendirme politikası, önümüzdeki aylarda satışa çıkması beklenen yeni Audi A8 ile başlayacak ve sunulacak olan 6 silindirli motorlardan 286 beygir üretecek olan turbo dizel üniteye sahip model ‘50 TDI’ ve 340 beygir güce sahip olan turbo benzinli model ise  ’55 TFSI’  olarak adlandırılacak. İlerleyen aşamalarda bu sistemin diğer modellerde uygulanması planlanıyor.

Aşağıdaki liste durumu daha net olarak açıklıyor.

30 > 110-130 beygir (81-96 kW)
35 > 150-163 beygir (110-120 kW)
40 > 170-204 beygir (125-150 kW)
45 > 230-252 beygir (169-185 kW)
50 > 286-313 beygir (210-230 kW)
55 > 333-374 beygir (245-275 kW)
60 > 435-462 beygir (320-340 kW)
70 > 544 beygir ve daha fazlası (400+ kW)

 

 

Silphatos tarafından düzenlendi
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Absolut, 04.06.2025 15:21 tarihinde dedi ki:

BYD Dolphinde aldık 2 elektrikli araca çıkardık sayımızı. 

Tek kelime ile muazzam bir araç.

byd den arac almam. vergiler cikmis matrahi diger avrupa ulkelerinin vergiler ve tesvikler cikmis matrahinin cok ustunde. tesvik belgesine karsin sanki hala ithalat vergileri varmis gibi fiyatlama yapiyorlar. dupe duz ayak ustu kazikliyorlar. oyle ahlaksiz distributore benden para calismaz.

Mesaj tarihi:
Pyro, 29.07.2025 17:01 tarihinde dedi ki:

Motor sesi gelecek ya yoksa ne hazi var arabanin.. DK´da tum EV´ye yonelen arkadaslarla tasak gecip duruyorum yumusak diye ahah.

Araba ve haz... Abicim bir ulaşım aracının sesini duymaktan ne haz alıyorsunuz? Mis gibi sessiz sakin sürün işte.

Param olsa bmw ce04 alıp onu sürcem. Mis gibi sessiz, medeni bir şekilde sürmek varken neden barzoluk yapıp gürültü çıkarıyosunuz? Sonra "şehirler çok gürültülü". Şehirler değil arabalar gürültülü bi kere. 

Mesaj tarihi:

Sen sadece A dan B ye gidis araci olarak goruyorsun ama ben araba surmekten keyif aliyorum (inanilmaz trafik olmadikca😅). Zevkler ve renkler ama fikrim hala sabit, en azindan yakin cevremdekiler icin 😬

Gecenlerde arkadas bmw i4 aldi. Adeta ilkokulda alinan defterleri kaplanirdi ya, oyle. Evet disi ve ici bmw ama yok yani, bence bitik.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Valla Türkiye şartları için elektrikli araç genel olarak ı-ıh. Dag tepe tırmanmak büyük sıkıntı sarj açısından. Ama elektrikli araçlar konusunda normal araba kullanan kimsenin başka argumani olamaz bence.

i4 kullaniyorum acikcasi “ay dur bu 250 basiiim birilerini tehlikeye atayım“ gibi fantazilerim olmadığı için kendisiyle 70k kilometredir esek gibi mutluyuz. 

Acceleration ihtiyacım olduğunda sport moduna geçip yardirmaca. Zaten elektrikli araçlar malum bir tik daha önde kalkışlarda zaten. Farkında olmadan kendimi 140-150 giderken bulabiliyorum.

Beaver tooth olayı başlarda bana da gicik gelmişti de, alıştım ya.

beni Hollanda’dan Avusturya’ya kayak yapmaya götürüyor. Araba kullanma keyfimi fazlasıyla karşılıyor. Ki araba kullanmayı fazlasıyla seven biriyim. (Bir dönem Mercedes CLS den sonra Hyundai Accent Blue kullanmak zorunda kaldım hayatımın en acayip dönemiydi).
CLS den daha keyifli bir araç olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

Gerisi kakara kikiri ya.

eklemeden gecmeyeyim; belki Audi A4 Sedan daha iyiydi ama onu 5k km kadar kullandim, o donem icin etkileyiciydi ne yalan soyleyeyim. S4 falan ayri seviyeler zaten. 

MrLevie tarafından düzenlendi
×
×
  • Yeni Oluştur...