Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Half-Life: Alyx


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

"

It’s probably no surprise that many people at Valve have been wanting to get back to the Half-Life universe for a long time, and this experience has only reinforced that

In the process of creating Half-Life: Alyx, we’ve had to explore new ways to tell stories with these characters and this world

and we’ve discovered a lot of new gameplay experiences that go beyond what we’ve been able to do before.

Of course,

we’ll have to wait and see how people react to Half-Life: Alyx once it’s out,

but we’d love to continue pushing forward.

"

Designer David Speyrer

Mesaj tarihi:
On 21.11.2019 at 15:21, eldar dedi ki:

Şu parmak hareketleri ne kadar hassas acaba? Hep elini kolunu hareket ettirerek büyü yaptığın bir oyun hayal etmişimdir.

Baya hassas ama alismak gerekiyor. Normal controller’lara aliskanlik oldugundan sasiriyorsun hep, yanlis hareket yapiyorsun, bu da biraz bozuyor deneyimi.

  • 2 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

job sim gibi stationary oynayacağın oyunlar mantıklı ya da arena dövüşü vs.

sırf hl ip'sini kullanıcam diye kasınca işte getirdiğin experience'ın bi o kadarını götürüyo locomotion.

Mesaj tarihi:

ikinci video description:

"This video demonstrates the Continuous locomotion style"

 

diğerleri:

"This video demonstrates the Teleportation locomotion style. "

This video demonstrates the Shift locomotion style.

Mesaj tarihi:

Teleport o kadar kötü ve sıkıcı görünüyor ki vidyosunu izleyemedim bile. Peki continious locomotion ı neyle yapıyorlar? Bu vidyolara bide izleyici bakış açısı lazım arka planda controller etkisi nasıl işliyor görmek için.

Bide oyun çok mu tünelde geçer gibi bana mı öyle geliyor? Sanki ilk halflife bile tüm lineerliğe rağmen daha özgür bi his yaratıyordu.

Mesaj tarihi:

Araba kapısını açıp siper etmeyi akıl etmişler yeterli benim için. Onlarca oyun yapıldı açık kapı dokununca kapandı vs bir tanesi kapıyı açayım da siper edeyim demedi. ?

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Half-Life-Alyx-Locomotion.jpg

continuous normal analog stickle işte. Bütün opsiyonları koymaları iyi. Teleport sıkıcı görünüyor ama en rahatsız etmeyeni o. Smooth Locomotion deli başımı döndürüyor benim, motion sickness dan dolayı. Teleport hiç sıkıntı çıkarmıyor. Bide teleport da olsa oyun alanının içinde istediğin gibi hareket edebilirsin tabii.

progamer tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

VR headset alimini ibra ettirmek isteyenlere peynir ekmek gibi satar. cilasiyla, sunusuyla, HL3 iyimserligiyle iyi elestiri de alir. ama pek bir vizyon yok burada. o acidan uzucu. 

 

  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:

efsane olmuş. 

Hayatımda en tiksindiğim, korktuğum sci fi yaratıklar bi facehuggerlar bide headcrabler. Zombilere uzaktan sıka sıka gittim de. İlk headcrabde yerimden fırladım kapadım oyunu asdf. Hiç hoş değiller VR da. 

1 saat oynamışım. Baya iyi oyun. Teleportla oynuyorum hiç motion sickness da yapmadı.

×
×
  • Yeni Oluştur...