Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fiyatı hatalı ürünler


xaty

Öne çıkan mesajlar

Fiyatı yanlış girilmiş veya güncellenmemiş bir ürün aldığınızda ne oluyor?

Ivırzıvır bi dünya alışveriş sitesi türedi ve bazı firmalar her yerde gözükmeye çalışıyorlar. Bu sırada fiyatları güncel tutmakta zorlanıyorlar tabi. Bu şekilde yakalayıp ucuz olan yerden aldığınızda, veya ürün fiyatı tamamen hatalı girilmişse, sonuç ne oluyor hep merak ettim. Şimdi de aradığım bir ürün bu şekilde (hatalı girilmiş fiyat).

Daha önce başınıza gelenler neler bu durumlarda?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

muhtemelen iptal etcekler ama deniyim dedim, 1000+ tl'lik ürünün fiyatını 1.11tl girmişler. kargosu pahalıya geldi..

daha önceden bir ürün tekzen'de çok uygun ama firma sayfasında pahalı görünüyordu. telefon edip sormuştum, teknik sebepten tekzen fiyatının güncel olmadığını ama o fiyattan satış yapabilceklerini söylemişlerdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi tekzen'deki örnek neydi ama 20 liralık maşrapa 3 lira falan mıydı?

1000tl -> 1tl nedir lan. cin olmadan adam çarpmaya çalışmayın ahahaha

bende butik bi spor mağazasından deniz gözlüğü almıştım. kendi sitelerinde 120 liralık deniz gözlüğünü gg'deki eski ilanda 90 liraya unutmuş mağaza. oradan satın alınca yine de göndermişlerdi. sonra tüm ilanları kaldırdıydı. 2.mesaj gelince sildim mesajı yine de yazayım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bariz bir hata varsa kötü niyetli alımları önlemek için iptal etme hakkı var satıcının. Atıyorum 4.500 TL'lik televizyonu 4.000'den ısmarlarsanız "e öyle yazıyordu kampanya vardır indirim vardır dedim aldım vereceksiniz" diye kovalayabilirsiniz, haklı da çıkarsınız, ama 300 TL'ye aldıysanız tutmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Siqqo bir eticaret platformunu yönettim orada sık sık başıma gelen olaydı.
Banyo ürünleri ağırlıklı (lavabo-batarya-aksesuar vs) kargoları genelde bize dahildi bundan yola çıkarak.
Güncellenmemiş fiyatlı birşey sattığımızda eğer satış fiyatı kargoyu vs karşılayıp ufakta bir kar bırakıyorsa müşteriye durumu anlatıp aynı fiyattan yolluyorduk. Ama aksi bir durum geçerliyse genelde stok kalmadığını sallıyorduk ve siparişi iptal edip ya da o ayarda birşeyler öneriyorduk. En son ürünün fiyatı güncelleniyordu vs.
Kıssadan hisse yaptırım tarzı birşey soruyorsan öyle birşey yok. Tamamen müşteri memnuniyeti ile alakalı bir geri dönüş alırsın o kadar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İşte sen bile böyle yaptıysan Hepsiburada, N11 vs. neler yapmaz diye düşünmemiz gerekiyor :) Azıcık zarar ettiriyorsa bile etik, müşteri memniniyeti, alabileceği bir sürü yer varken senin siteni öğrenmiş olmasının değeri gibi şeyler nedeniyle hem ticari hem manevi olarak göndermen gerekirdi. Yanlış (bir sıfırı eksik, 1 TL vb.) girilmesi ayrı, %5-10 zammın girilmesinin unutulması ayrı. Unutmasaydın yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben olayı tam anlamamışım satıcı her zaman siparişi iptal edebilir paran bankaya geri yattığı sürece hiçbir yaptırım uygulayamazsın. Bu durumda en muhtemel özür telefonu + hediye çeki falan kapabilirsin ama vermek zorunda da değil.
Hatta yukarıda bahs ettiğim sayfadan yanlış gönderilen ürünler oldu. Örneğin aynı ürün fakat boyut ya da kalite farkı var ve aralarında fiyat farkı var. Depocu dangozlar ucuz alınan malı pahalı olanla karıştırıp göndermişler. Bu durumda da satıcının yapabileceği hiçbir şey yok.
Sonuç olarak ürün gözden kaçıp onaylanıp kargo ile sana gelirse (muazzam bir bal gerekiyor çünkü yöneticinin gözünden kaçtı, depocunun gözünden kaçtı, muhasebenin gözünden kaçtı gibi bir durum olması gerekiyor) ve kargo sana getirip imzanı atarsan ürün senindir. Aksi halde iptal edilecektir ve normaldir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tekzen'deki fark yarı yarıya yakındı, Husky uyku tulumuydu.

1000 > 1 fark ile yollamalarını beklemiyorum da çok fark ettiğim bir durum, merak ettim.

Bir de bu sitelerde tek tek mi güncelliyorlar fiyatları, yoksa bir yerden otomatik mi çekiliyor fiyatlar?

HepsiBurada'da da üstteki mesajda yazdığın gibi farklı ürün yolladılar geçende. Normalde daha pahalıydı ama istediğim şey değildi ve iade ettim. (aynı ürünün başka desenini gönderdiler).
Parayı iade ettiler ama kargo ücretini iade etmediler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eğer kendi stoğu ise manual fiyat ama tedarikçilerin xml verileri de oluyor otomatik güncelleme için. Yani her ikisi de olabilir.

@Baggio
Ben genelde gönderiyordum zaten aynı fiyattan bana söylediysen eğer.Hep müşteri odaklı çalıştım zaten ben. %100 müşteri hatalı ürünleri bile kargo hatası gösterip sıfırı ile değiştirmişliğim çoktur yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dh de bu konuda destanlar var..buyuk satis siteleri - yada orada satis yapan ufaklar buna benzer bir durumda iptal edip hicbirsey olmamis gibi yapiyorlar ..dh oluculeri de coktan oranin ss i yada elektronik kaydini almis ve tuketici hh e basvurmus oluyor..3 ay 1 sene alicinin lehine sonuclaniyor ve urun almis oldugun fiyattan gonderiliyor..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Babasi maliyeci olan bir arkadaş anlatmıştı. Ayakkabıcıda gezerken bir tane ürün beğenmiş. Kasa da ödeme yaparken yanlış etiket basıldığını fark etmişler. Normalde 300müş etkikette 20-30 filan varmış. Sonra işte tartışma çıkmış. Çocuk maliyeci babasını çağırmış, düşük fiyattan vermek zorunda kalmışlar.
Sanırım öyle bir kural var. Etikette ne yazıyorsa öyle vermek zorunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Esh said:

fiyat yazmiyosa da "bedava bu" diyip direk elinde malla cikabilir dukkandan

Babam her şey dahil otelde bakkal işletiyor. Hırsızlık olayı çok olur. Yakaladığımız müşteriler, ya kusura bakmayın her şey dahil diye bunu da öyle sandık diyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bakkal veya mahallenin tekelinde olmaz da migrosta mesela oldu bana. forumdan biri bu viskinin fiyatı düşük galiba dedi, 15 gün sonra mı ne gittim hala duruyordu Macallan. Demek viski piyasası o kadar leşti 2 sene önce ashdfuahds. neyse geldim kasaya 150 yerine 190 çıktı. dedim etikette orada 150 yazıyordu. eleman gelin dedi, gittik beraber etikete baktık, doğru dedi. siz normal parayı ödeyin biz size fazlalığı nakit olarak vericez dediler. hani itiraz bile etmedim, tek dediğim şey "Etikette 150 tl" oldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
Necrolamış olcam ama ben bir kitap sipariş ettim fiyatı 6 TL'idi. Normal düz bir roman hardcover falan bir şey değil betterworldbooks'ta da 5 dolara satılıyor zaten. Olmayacak bir fiyat değil yani. İkinci el fiyatı bu arada bahsettiğim. Kargosu margosu da ödendi, bugün mail atmışlar stokta olmadığından iptal edildi siparişiniz diye. Ama siteden bağımsız olarak satıcının kendisi fiyatı yanlış yazmışız 60 TL olacaktı 6 değil o yüzden iptal ettik diye mesaj atmış.

Bu durumda yapılabilecek bir şey var mı? Yoksa kafasına göre iptal edebiliyor mu insanlar böyle satışları?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Konu ıle alakasız ama gecen Persembe aksamına dogru NTV ye cıktı bı kafayı kırmıs bı adam olay su sekıl

Ceket alıyor 1300 tl sozde ındırımlı .Etıkete 4000 + rakam yazıp cızmısler 1300 tl ye dusurmusler % 70 ındırım yazmıslar sozde

adam gıdıyor oduyor ama soruyor bu urunu 4000+ ye hıc sattınızmı ? sattı ısenız 1 tane bıle faturasını gosterın .Fırma yapmıyor tabı

Tuketıcı mahk sıne verıyor . mahk ıstıyor faturayı veremıyor fırma . Sen tuketıcıyı kandırıyorsun dıor 1300 tl rakamından % 70 ındırıp yaptırıp tuketıcıye parasını ıade ettırıyor.

Bole bı kanun tuketıcı haklarında varmıs.

1 tl masraf bıle yapmamıs ınternetden basvurmus olmus bıtmıs .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...