Jump to content

aktiftablet

=o=
  • Mesaj sayısı

    18.699
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

aktiftablet hakkında

  • Rank
    aktiftablet

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. aktiftablet

    Beşiktaş 2019-2020 Sezonu Genel Tartışma

    Güzel konuştu da bu yönetimle bi bok olmaz. Guardiola gelse yine bi bok olmaz hatta.
  2. aktiftablet

    Android TV

    Ben xiaomi mi box kullanıyorum. S degil eski versiyonu. Çok memnunum. Ama belirtmeden geçemeyecegim ki ilk aldıgımda alet daha iyiydi, google updatelerle garip bi ses bugı geldi ve düzeltmiyolar. Bir de eski akıcılık yok yeni arayüzde. Ama yine memnunum.
  3. aktiftablet

    ön elektrik ünitesine hat çektirme

    Abi o kayan sinyaller acaip apaçi işi ya. Orjinalinin o şekilde olması farkettirmiyo apaçiligini.
  4. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    passolig kartımın süresi doldu ama haftaya taraftarın tutumu yönetimi protesto edecek gibi olursa 1 maç için 1 sene uzatıp giderim, bakalım.
  5. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Şu operasyonla şampiyonluk kaybetmek net fikoya yazar. Gerçek taraftar olan üyeler de Fiko ya vermez zaten, ama adam 5k kişinin parasını yatırıp üye yapıyor, ihtiyacı oldugu kadar üye satın alabilyor sonuçta.
  6. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Suç çok net Beşktaş yönetiminin. Rakip kaç gündür bu maça böyle hakem alabilmek için çalışıyor. Nerde fikret..
  7. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Direk durdurup kesti pozisyonu. Ljajic duymayıp devam etti ama oyun çoktan durmuştu.
  8. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Hiçbir faulü vermiyor adam tabi gs iyi görünür. Hatta bizim almamız gerken faulleri tersine veriyor. Ha taçı nasılsa biz kullanıaz diye uyumak da bizim topçuların salaklıgı.
  9. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Bu kadar alenen yapılan operasyonu gerçekten hiç görmedim. İlk yarı her faulü terse verdi. İlk 30dk faul alamadık biz. 2 tanesinde kontraatagı kesti. Penaltı olmaması mucizesi gerçekten de ceza sahasında hiçbir ikili mücadele yaşanmamasından kaynaklı.
  10. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Ooo paralı forumun modu da gelmiş trollemeye.
  11. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Abi Beşiktaş'ın başkanı yöneticisi yok ki.. Şu laz mafyasının gidişine vesile olsa bari şu maç.
  12. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    GSde kabahat bi ceza sahasına giremedi ki penaltı versin hakem.
  13. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Bu kadar göstere göstere operasyon yapılır mı aga, adam kaç tane faulu ters tarafa verdi.
  14. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Lense faul yapıldı, lens sarı gördü lol. hakem Beşiktaş'ın her kontrsını erkenden kesmek için çıkmış.
  15. aktiftablet

    STSL 31.Hafta: GS - BJK 05.05.19 - 19.00

    Sıkıntı varsa kadroya almasınlar, yedekteyse sıkıntı yoktur bence.
×
×
  • Yeni Oluştur...