Jump to content

aktiftablet

=o=
  • Mesaj sayısı

    18.931
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

aktiftablet hakkında

  • Rütbe
    aktiftablet

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. aktiftablet

    Ev değiştirme kararsızlığı

    Rezidıns olunca güvenilir mi? Büyük müteahit daha güvenilmez bence, hukuktan kanundan esas onlar muaf.
  2. aktiftablet

    Fotoğraf baskı için Printer

    Eskiden markalar baskı hızını ölçtükleri dokümanı da paylaşırlardı. Şimdi de vardır belki.
  3. aktiftablet

    Yeni kuracağım Oyun ağırlıklı

    @Loex sözleşmenin o kısmını paylaşsana nasıl borçlandırıyo seni merak ettim 😄
  4. aktiftablet

    SPAC konusu - r/paticikbets (Yatırım tavsiyesi içermez)

    Nereden alınıyo bunlar, biraz da burda batalım?
  5. aktiftablet

    Arabada Bir Kaç Onarım vs.

    Sorun yaşamazsın da araç önden çekişli ise yenileri öne takmak daha mantıklı.
  6. aktiftablet

    Yelkenci patiler

    Avrupa da çok daha ucuz olduğu için gidip oralardan alıyolar dimi?
  7. aktiftablet

    Beleş oyunlar başlığı!

    bedava diye aldım ne olduğunu bilmiyorum bile, eyw..
  8. aktiftablet

    2k - 4k monitor tavsiyesi

    Eder lan niye etmesin. Beni 1 yıl sonra falan rahatsız etmemeye başlıyo anca bu miktarlar.
  9. aktiftablet

    Beşiktaş 2020-2021 Sezonu Genel Tartışma

    Paok sonraki tur elenir. Biz turu geçsek biz sonraki tur elenirdik bu kadroyla. Önce ülke futbolunun yönetimini lobi savaşlarından kurtarmak lazım. Federasyon adil değil, hakemler adil değil yıllardır, kimsenin güveni kalmamış, para olsa da bi bok olmaz zaten.
  10. aktiftablet

    Beşiktaş 2019-2020 Sezonu Genel Tartışma

    Ahahaha yunan takım çıktı diye hemen zekice espiri peşine düşmüş bütün internet neredeyse, paokun lakabı bile "türkler"
  11. aktiftablet

    Normal Televizyonları Akıllı Televizyonlara Dönüştürme

    Muadil aletleri bilmiyorum da bununla; Netflix, blutv vs vs gibi uygulamaları kusursuz kullanırsın. Vlc player, mx player vs gibi uygulamalarla filmlerini %99 izlersin. Ama arada bir tam düzgün çalışmayan codec denk geliyor. Dijital sesi passthru yapamayıp stereo çıkış verdigi oluyor arada. Bluetooth fare/klavye/gamepad baglamak istersen bluetooth versiyonunu kontrol et, ben hiç oyun oynamayı denemedim. Chromecast, eskiden kusursuzdu, şimdi görmediği oluyor, google home diye aptal bi app ile telefopnu tanıtmaya çalışıyorsun. Resmi olarak browser kurulmuyor. Eğer inat edip uğraşırsan bir şekilde hdfilmcehennemi gibi siteleri gösterecek çözümler var ama cihazın rahatlık konseptine ters biraz. Muadil satılan cihazlar arasında donanımı çok çok daha güçlü olanlar var ama onlar da ne idüğü belirsiz noname cihazlar. Bazılarında android tv değil, tablet işletim sistemi var. Güncelleme falan zaten gelmez. Onları almak daha büyük risk bence.
  12. aktiftablet

    Normal Televizyonları Akıllı Televizyonlara Dönüştürme

    Gerge'nin linkini verdigi aletin bi eski versiyonunu kullanıyorum uzunca süredir. Ben de tavsiye ederim. Ama çok da büyük şeyler bekleme. Film falan izlersin işte. Donanımı ancak ona yetiyor aletin, yazılımı da aldığım versiyondaki şahane hızlı çalışan arayüzü her versiyonda google daha da yavaşlatıp batırdı. Ama fiyatına göre iyi bir çözüm.
  13. aktiftablet

    Yangın, yandık

    Geçmiş olsun öncelikle. Sonralıkla, ben bu tarz kurtulmak istedigim eşyaları letgodan bedavaya yakın satıyorum. Kekenin teki gelip, sırtlayıp gidiyo..
  14. aktiftablet

    Kampçılık hakkında tavsiyeler

    Abi en önemlisini söylememişsiniz. Kampta beden dinlenmez. Kafa dinlenir, stres atarsın vs ana eve beden olarak daha yorgun bile dönebilirsin. Bence kamp alanında kalacaksan (ki öyle yap) arabanın arkasına tüp mat çadır koymaktan daha komplike degil. Hatta hazır kurulu çadır bungalow vs de var çoğunda. Benim tavsiyem önceden üç beş tane kamp yeri kestir gözüne en az. İnternetten beğendigini gittiginde beğenmeyebilrisin. Çok kalabalık olabilir. Kimi kamp yerine gençler doluşur sabah kadar içer sıçar şarkı söylerler, kim kamp yerine almancılar çoluk çocuk gelir, buzdolabı uydu tv kurar bir ay kalır aptal veletleri devamlı koşturup durur vs vs. Kuşadasında bi karavan kamp alanına çadır kurmuştum 10 yıl önce falan, adamlar ses olmasın diye hiçbirşeye izin verilmiyordu neredeyse ama çok nezih bi yerdi. Böyle farklı tarzları olabiliyor yani.
  15. aktiftablet

    Beşiktaş 2019-2020 Sezonu Genel Tartışma

    oha o kadar eleme oynayan takımlardan sadece 2 tanesi mi CLye kalıyor?
×
×
  • Yeni Oluştur...