Suark Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 amarok patates baya, navara çokgzl. Tabiki bi araba gibi değil ama 100k ya güçlü araç sürüosun yav. HARHARHAR. hani şunun dengi kaçyüzbinK para. bide 5 senede değil 1 senede düşebiliosun falan, güzel yani. nasıl ceza yedin? hız aşımımı? girilmemesi gereken yola girmek mi? Esh said: kac kere uzun yolda ceza yedim ben amarokla. bi de ne olursa olsun araba-cip surusu ve konforu yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 anlat panpa dinliorm. Glatheros said: Ticari arac bunlar. Tabii olduklari kurallardan ve cezalardan haberin yok. Arastir da ufkun acilsin:)) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 pattisliborek said: 200k ya; Forester 2.0d sport (197k) Kia 2.0d gt-line (214k) Honda 1.6d executive (192k) Hangisini tercih edersiniz bu bantta? Forester ağır basıyor şu an. Forester düşünme bile arazi, yol tutuşu, güvenlik vs. gibi aranan özellikler içn forester, + görece rahattır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Masticore said: forester'in içine baktım şimdi , polo'dan dar yemin ediyorum. nasıl bir bakış o? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sinera Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 16, 2017 Önümüz kış, arkamız savaş, hilux al geç... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 megane'ı falan sttrettim, bmw 1'den yürüyecem, bilenlere bir sorum var, 1.16d otomatiğin gear ratio'larını veren bir site buldum, veriler şöyle: Transmission type: automatic with Steptronic manual shift mode Number of gears: 8 Gear ratios (overall): I 5 (13.24) II 3.2 (8.47) III 2.143 (5.67) IV 1.72 (4.55) V 1.314 (3.48) VI 1 (2.65) VII 0.822 (2.18) VIII 0.64 (1.69) R 3.456 test sürüşünde bana hantal gelmedi araç ama özellikle 1. ve 2. viteste bayaa hantal anlamına gelmiyor mu bu veriler? ya da kalkışta ben 1 ve 2'yi anlamadan hızlıca 3. vitese geçmiş mi oluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 iyi diyorsun ama sıkışık trafikte 1 ve 2 nin "hantal" olması daha iyi değil mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Aynen öyle, Dsg sanzimanin en sevmediğim özelliği sıkışık trafikte gık desen 2-3 e atıyor, mecburen manuele aliyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 hmm sıkışık trafiği hiç düşünmemiştim. direk kalkış olarak varsaydım. aydınlandım teşekkürler eheh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 c180 amg a3 sedan 3.18 m sport line hepsi 2017, hangisi sizce? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pattisliborek Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 C al 3 BMW kasa değişiyor seneye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 17, 2017 kiralama fiyatları o yüzden daha düşük demek ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 c180 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 hocam arac konusunda, motorsiklet olsun araba olsun rakam kafasından bi kurtulmak lazım. sürerken seni tatmin ettimi soru o. Gerisi fasa fiso ginaly said: megane'ı falan sttrettim, bmw 1'den yürüyecem, bilenlere bir sorum var, 1.16d otomatiğin gear ratio'larını veren bir site buldum, veriler şöyle: Transmission type: automatic with Steptronic manual shift mode Number of gears: 8 Gear ratios (overall): I 5 (13.24) II 3.2 (8.47) III 2.143 (5.67) IV 1.72 (4.55) V 1.314 (3.48) VI 1 (2.65) VII 0.822 (2.18) VIII 0.64 (1.69) R 3.456 test sürüşünde bana hantal gelmedi araç ama özellikle 1. ve 2. viteste bayaa hantal anlamına gelmiyor mu bu veriler? ya da kalkışta ben 1 ve 2'yi anlamadan hızlıca 3. vitese geçmiş mi oluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ginaly Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 etti ya etmez mi. ferrariden insem bu ne lan derdim tabi ama geçmişimin polo, astra, leon ve corsa olduğunu düşünürsek benim için ultimate driving machine. rıdvan benim arabayı alsa da gidip yapıştırsam hemen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 bence c ama c nin de içi değişecek diye biliyorum https://www.autocar.co.uk/car-news/scoop/major-interior-makeover-new-mercedes-c-class https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/merc-c-class-spy-2015-3.jpg?itok=czfNKxNw Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 ginaly said: hmm sıkışık trafiği hiç düşünmemiştim. direk kalkış olarak varsaydım. aydınlandım teşekkürler eheh. Bmw nin 1.6 uc silindir motoru 10.000 kndrn sonra baya bir aciliyor. Baslangicta cok atik gelmeyebilir ancak acildiktan sonra yeterli. Sikisik trafikte eco mode a alip bmw kullanirken albea deneyimi yasayabilirsin sorun degil. Yine motor acilana kadar yakit tuketimin de yuksek olacak haberin olsun. Bu arada bmw nin 1.6 motorlari bmw uretimi, mercedes c serisinin motorlari renault diye biliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 a lar ve cla lar reno olması lazım ( oda dizelleri ) c reno değildi ya? hemen wikileyelim c dede yapıyolarsa ayıp dicektim ama değil sanırım, burda 2015 e kadar var https://en.0wikipedia.org/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvTWVyY2VkZXMtQmVuel9DLUNsYXNzXyhXMjA0KQ burdada a ve b de olacak deniyor http://www.smartmotorist.com/motorist-news/mercedes-will-use-renault-engines.html burda c200d de kullanılıyor demiş dayı https://www.quora.com/Which-Mercedes-models-use-Renault-engine bak şunu bilmiodm bmw için 1.6 psa yı kullanıyor diyor http://www.sekizsilindir.com/2015/03/hangi-marka-hangi-markann-motorunu.html TWEETY DE ERKEKMIS HAYDAAAAAAAAAAAAAAAA Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 reno efsanesi, tc gibi pazlar için düşük hacimli dizel motor ihtiyacı duyulması ve bu ihtiyacın renault motorları karşılanması diye biliyorum ben, benzinli ve diğer dizel motorlar için böyle bir ihtimal yok, ayrıca yürüyen aksam için de dönen bir şehir efsanesi var ama emin değilim. hem ayrıca düşük hacim dizel motorlarda fransızlar başarılılar, japon motoru olsa sorun olurdu ama :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Renault ve Mercedes'in dizel motor anlaşması var da birebir aynı motor değil. Şu kafadan da kurtulmak lazım ya reno motoru, Toyota bilmemnesi diye yargılamak yanlış. Sonuçta global pazarda herkes birbiriyle anlaşıp bir şekilde kullanıyor maliyetleri düşürmek adına. Mesela Toyota da bmw'nin dizellerini kullanıyor, karşılığında hibritlerini veriyor bmw'ye. Bu mantıkla hibrit bmw de almamak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 diğer taraftan c180 amg ye biraz ıvır zıvır takayım dedim tavsiye edilen fiyat, 343.000tl oldu :( https://configurator.mercedes-benz.com/konfigurator/tr/tr/c-serisi-sedan/sedan/summary?subprocess=CCci&Mcid=MUV0UD7U Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 ya evet ama çok fazla para ödeniyor bu arabalara. Konforun yanında performansta arıyorsun haliyle e o performans renoyla aldıysa niye ben 3x daha fazla para verdim hissi geliyor. burda marka önemli, daha kötü olsun mercedes olsun. En azından bi şekilde savunursun onu. Holy said: Renault ve Mercedes'in dizel motor anlaşması var da birebir aynı motor değil. Şu kafadan da kurtulmak lazım ya reno motoru, Toyota bilmemnesi diye yargılamak yanlış. Sonuçta global pazarda herkes birbiriyle anlaşıp bir şekilde kullanıyor maliyetleri düşürmek adına. Mesela Toyota da bmw'nin dizellerini kullanıyor, karşılığında hibritlerini veriyor bmw'ye. Bu mantıkla hibrit bmw de almamak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Holy Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Abi işte o iş öyle değil :) Aynı motoru 120 hp de yapabilirsin, 180 de. Tamamen senin optimizasyonun ile alakalı. Bu aşamada da zaten marka devreye giriyor. Bakmadım ama mesela Renault ve Mercedes dizel motorlarında aynı değerler mi açıklamış ona bakmak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 ayrıca motoru kamyondan indirip jelatinlerini yolup takmıyorlar ki, adam motorun genel olarak kullanım hakkını alıyor, üstünde bazı oynamalar illaki yapar, her şeyi geçtim o şanzımanlara ayarlanması lazım motorun zaten motoru gösteren şanzımandır B)- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 18, 2017 haaa tamam o zaman. performans olarak farklıysa ok. clio ile cla aynıysa ok değil tabi. :)o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar