Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sıfır Araba önerisi vol. bilmem kaç


-Deno-

Öne çıkan mesajlar

amarok patates baya, navara çokgzl. Tabiki bi araba gibi değil ama 100k ya güçlü araç sürüosun yav.
HARHARHAR.
hani şunun dengi kaçyüzbinK para.
bide 5 senede değil 1 senede düşebiliosun falan, güzel yani.

nasıl ceza yedin? hız aşımımı? girilmemesi gereken yola girmek mi?
Esh said:

kac kere uzun yolda ceza yedim ben amarokla.

bi de ne olursa olsun araba-cip surusu ve konforu yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pattisliborek said:

200k ya;

Forester 2.0d sport (197k)
Kia 2.0d gt-line (214k)
Honda 1.6d executive (192k)

Hangisini tercih edersiniz bu bantta? Forester ağır basıyor şu an.


Forester

düşünme bile

arazi, yol tutuşu, güvenlik vs. gibi aranan özellikler içn forester, + görece rahattır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

megane'ı falan sttrettim, bmw 1'den yürüyecem, bilenlere bir sorum var, 1.16d otomatiğin gear ratio'larını veren bir site buldum, veriler şöyle:


Transmission type: automatic with Steptronic manual shift mode

Number of gears: 8

Gear ratios (overall):

I 5 (13.24)
II 3.2 (8.47)
III 2.143 (5.67)
IV 1.72 (4.55)
V 1.314 (3.48)
VI 1 (2.65)
VII 0.822 (2.18)
VIII 0.64 (1.69)
R 3.456


test sürüşünde bana hantal gelmedi araç ama özellikle 1. ve 2. viteste bayaa hantal anlamına gelmiyor mu bu veriler? ya da kalkışta ben 1 ve 2'yi anlamadan hızlıca 3. vitese geçmiş mi oluyor?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hocam arac konusunda, motorsiklet olsun araba olsun rakam kafasından bi kurtulmak lazım.

sürerken seni tatmin ettimi soru o. Gerisi fasa fiso
ginaly said:

megane'ı falan sttrettim, bmw 1'den yürüyecem, bilenlere bir sorum var, 1.16d otomatiğin gear ratio'larını veren bir site buldum, veriler şöyle:


Transmission type: automatic with Steptronic manual shift mode

Number of gears: 8

Gear ratios (overall):

I 5 (13.24)
II 3.2 (8.47)
III 2.143 (5.67)
IV 1.72 (4.55)
V 1.314 (3.48)
VI 1 (2.65)
VII 0.822 (2.18)
VIII 0.64 (1.69)
R 3.456


test sürüşünde bana hantal gelmedi araç ama özellikle 1. ve 2. viteste bayaa hantal anlamına gelmiyor mu bu veriler? ya da kalkışta ben 1 ve 2'yi anlamadan hızlıca 3. vitese geçmiş mi oluyor?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence c

ama c nin de içi değişecek diye biliyorum

https://www.autocar.co.uk/car-news/scoop/major-interior-makeover-new-mercedes-c-class
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/merc-c-class-spy-2015-3.jpg?itok=czfNKxNw
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ginaly said:

hmm sıkışık trafiği hiç düşünmemiştim. direk kalkış olarak varsaydım.
aydınlandım teşekkürler eheh.


Bmw nin 1.6 uc silindir motoru 10.000 kndrn sonra baya bir aciliyor. Baslangicta cok atik gelmeyebilir ancak acildiktan sonra yeterli. Sikisik trafikte eco mode a alip bmw kullanirken albea deneyimi yasayabilirsin sorun degil.

Yine motor acilana kadar yakit tuketimin de yuksek olacak haberin olsun.

Bu arada bmw nin 1.6 motorlari bmw uretimi, mercedes c serisinin motorlari renault diye biliyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

a lar ve cla lar reno olması lazım ( oda dizelleri )
c reno değildi ya?

hemen wikileyelim

c dede yapıyolarsa ayıp dicektim ama değil sanırım,

burda 2015 e kadar var

https://en.0wikipedia.org/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi53aWtpcGVkaWEub3JnL3dpa2kvTWVyY2VkZXMtQmVuel9DLUNsYXNzXyhXMjA0KQ

burdada a ve b de olacak deniyor
http://www.smartmotorist.com/motorist-news/mercedes-will-use-renault-engines.html

burda c200d de kullanılıyor demiş dayı
https://www.quora.com/Which-Mercedes-models-use-Renault-engine

bak şunu bilmiodm
bmw için 1.6 psa yı kullanıyor diyor
http://www.sekizsilindir.com/2015/03/hangi-marka-hangi-markann-motorunu.html


TWEETY DE ERKEKMIS HAYDAAAAAAAAAAAAAAAA
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

reno efsanesi, tc gibi pazlar için düşük hacimli dizel motor ihtiyacı duyulması ve bu ihtiyacın renault motorları karşılanması diye biliyorum ben, benzinli ve diğer dizel motorlar için böyle bir ihtimal yok, ayrıca yürüyen aksam için de dönen bir şehir efsanesi var ama emin değilim. hem ayrıca düşük hacim dizel motorlarda fransızlar başarılılar, japon motoru olsa sorun olurdu ama :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Renault ve Mercedes'in dizel motor anlaşması var da birebir aynı motor değil.

Şu kafadan da kurtulmak lazım ya reno motoru, Toyota bilmemnesi diye yargılamak yanlış. Sonuçta global pazarda herkes birbiriyle anlaşıp bir şekilde kullanıyor maliyetleri düşürmek adına.

Mesela Toyota da bmw'nin dizellerini kullanıyor, karşılığında hibritlerini veriyor bmw'ye. Bu mantıkla hibrit bmw de almamak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya evet ama çok fazla para ödeniyor bu arabalara. Konforun yanında performansta arıyorsun haliyle e o performans renoyla aldıysa niye ben 3x daha fazla para verdim hissi geliyor.

burda marka önemli, daha kötü olsun mercedes olsun. En azından bi şekilde savunursun onu.
Holy said:

Renault ve Mercedes'in dizel motor anlaşması var da birebir aynı motor değil.

Şu kafadan da kurtulmak lazım ya reno motoru, Toyota bilmemnesi diye yargılamak yanlış. Sonuçta global pazarda herkes birbiriyle anlaşıp bir şekilde kullanıyor maliyetleri düşürmek adına.

Mesela Toyota da bmw'nin dizellerini kullanıyor, karşılığında hibritlerini veriyor bmw'ye. Bu mantıkla hibrit bmw de almamak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi işte o iş öyle değil :)

Aynı motoru 120 hp de yapabilirsin, 180 de. Tamamen senin optimizasyonun ile alakalı. Bu aşamada da zaten marka devreye giriyor. Bakmadım ama mesela Renault ve Mercedes dizel motorlarında aynı değerler mi açıklamış ona bakmak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...