Jump to content
DoGMeaT

Nurtopu =)

Öne çıkan mesajlar

§ 26 May 2016, 08:07






Face'te ekli olan fln bazı arkadaşlar zaten gördü,ama burdan da paylaşmak istedim

lusi son bir haftadır bi rahatsızdı,ishal,durduk yere titreme,genel olarak bi yavaşlık,midesinde sertlik,memelerin büyümesi

son kızgınlıkm dönemi bundan 2 ay önceydi,ama daha önceki kızgınlık dönemlerinde de sevişmiş,yavruluyamamıştı

yinede durumundan şüphelenip,salı günü modada bi veterinere uğradık
benden güzeeeel bi muayne ücreti alan bu vet ablamız,mide ilacı verip,oldukça pahalı kan tahlili ve antibiyotik tedavisi önerip,sorunun mideden yahut psikolojisinden kaynaklanabileceğini,bunun sahte gebelik olduğunu,hamile olmayacağını fln söyledi bana,yanlış tteşhis,ama olsun,neyseki param yoktu o antibiyotik tedavisi olayına fln hiç giremedim

sonra ertesi gün,işe gitmek için evden çıkmaya hazırlanırken,beni şok eden bir görüntüyle karşılaştım

çocukçağız doğurmuş,odasında oturuyor,ne bir ses yaptığı ne bir ağladığı var,cefaker anne yavrusuna sarılmış duruyor,ilk başlarda kendiside şoktaydı,gözlerinde stres ve korkuyu gördüm,neyse şimdi biraz daha olaya hakim ve rahatladı

tek bir yavru,ufacık minicik fare kadar,sonradan muayne için gittiğimiz veteriner serkan bey,tek yavru olmasına bi hayli şaşırdı,ama zati lusi 7.5kg,ufak tefek bi arkadaşımız,bitanecik yavruya yetmiş gücü,yani korkmayın,rahminde kalan fln yok

yeni bir işe başladığım,hayatımın ilginç bir dönemindeyim,kendimce önemli kararlar aldığım bugünlerde,birden yavru geldi başımıza,ne olduğunu anlamıyorum,doğrusu kafam iyi gibi gezdim ilk 2 gün,daha yeni kendime geliyorum

ne bir isme karar verdim nede başka birşeye,tek bir yavru,o yüzden kalbim pırpır,üzerine titriyoruz,2-3 yavru olsa belki daha rahat daha relax olurdum,şu an kafam patlıyacak gibiyim

olsun,yavrumuz şansıyla gelsin...

darısı başınıza



[video]https://www.youtube.com/watch?v=nz86CisRVcE?feature=oembed" width="459">




[video]https://www.youtube.com/watch?v=FJ6bndCsT6M?feature=oembed" width="459">




[video]https://www.youtube.com/watch?v=r_m_T-zbCX8?feature=oembed" width="459">

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 08:27
tek yavru. çiftleşme yok. jesus koyun adını.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 08:27
Oha çok şirin lan yerim gözün aydın allah analı babalı büyütsün sdfgdfg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 08:28
eha tebrik ederim süpriz olmuş öbür veterinere de sövdüm açıkcası yalancı gebelikle gerçeğini ayıramamış.
Sana da ileride kendi yavrun olursa aynı böyle olaiblir şeklinde güzel bir tecrübe olmuş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 08:39
post-nick kombinasyonu korkuttu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 08:53
DoGMeaT said:

yinede durumundan şüphelenip,salı günü modada bi veterinere uğradık
benden güzeeeel bi muayne ücreti alan bu vet ablamız,mide ilacı verip,oldukça pahalı kan tahlili ve antibiyotik tedavisi önerip,sorunun mideden yahut psikolojisinden kaynaklanabileceğini,bunun sahte gebelik olduğunu,hamile olmayacağını fln söyledi bana,yanlış tteşhis,ama olsun,neyseki param yoktu o antibiyotik tedavisi olayına fln hiç giremedim

sonra ertesi gün,işe gitmek için evden çıkmaya hazırlanırken,beni şok eden bir görüntüyle karşılaştım

çocukçağız doğurmuş,odasında oturuyor,ne bir ses yaptığı ne bir ağladığı var,cefaker anne yavrusuna sarılmış duruyor,ilk başlarda kendiside şoktaydı,gözlerinde stres ve korkuyu gördüm,neyse şimdi biraz daha olaya hakim ve rahatladı

tek bir yavru,ufacık minicik fare kadar,sonradan muayne için gittiğimiz veteriner serkan bey,tek yavru olmasına bi hayli şaşırdı,ama zati lusi 7.5kg,ufak tefek bi arkadaşımız,bitanecik yavruya yetmiş gücü,yani korkmayın,rahminde kalan fln yok


çok tebrikler tek yavru kıyamam ya nasıl stres olmuştur anne de.

bir de merak ettim bu moda'daki veteriner, tam kadıköy rıhtımdan modaya çıkarken köşebaşı soldaki yer mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 08:53
son vidyoyu kesin izleyin

plastik sıkmalı oyuncak gibi sesler çıkarıyo yavru...tarif edemiyom

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 08:57
Abi bu ne ya vallahi hastası oldum çok tatlı :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:00
scorch said:



çok tebrikler tek yavru kıyamam ya nasıl stres olmuştur anne de.

bir de merak ettim bu moda'daki veteriner, tam kadıköy rıhtımdan modaya çıkarken köşebaşı soldaki yer mi?


hehe teşekkür

galiba orası evet,hatta google a baktım "moda veteriner kliniği"

yani tanımıyorum insanları,sadece bi tane tecrübem oldu,kötü niyetli olduklarını söyleyecek kadar tanımıyorum yani,ama yeteneksiz yahut özensiz oldukları kanısına varabilirim sanırım bu olaydan sonra,beni bi til ettiren mevzuda,yavruyu gördüğümde panikle kartvizitteki numalarını aradım,ne yapmam lazım fln bilmiyorum diye,cep telefonu kapalı,sabit noyu açan yok,hafta içi saat 12'de.... sırf o yüzdden biraz uyuz oldum dogrusu,bi daha gitmem ggnormk


doğumdan sonra rasimpaşa mahallesinde pet nature kliniğini keşfettim,serkan isimli bir vet ordaydı,tavsiye üzerine gittim(sokaklarda köpeği olan insanlara sordum kime gittiklerini,çoğu tek ağız bu adama yönlendirdi)
serkan bey çok ilgili ve yardımcı oldu,ilk muayneye para bile istemedi,hatta dükkanını kapatıyordu köpek getircem diye bekledi fln,saolsun,bundan sonra veterinerim kim biliyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:08



arkadaki kakanın kusruna bakmayın,yavruyu göreli daha 5 dakka olmamıştı bunu cektiğimizde,fotoda gözükmeyen daha nice kalıntı vardı odada :p

şimdi lusiyi yavru uyudugu zaman dısarı cıkarıyorum,normalde cok dışarıcı gezmeyi seven lusi,1 dakika içinde kapının 10 metre çapında kakasını çişini aceleyle yapıp ağlaya ağlaya apartmana koşuyor,YAVRİİİİM diye,çok komik görüntüler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:09
Direkt isa olsun adı ya hakket

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:13
yavru dişi o yüzden isa zor :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:18
Meryem?

O da bi arkadaşımın kedisinin adı gerçi ama seni bağlamaz tabi sfjsg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:25
Yenir ki bu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:25
Cok tatlıymış , pincher kırmasımıydı anne.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:28
adını gloryball koy

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:28
Masticore said:

Cok tatlıymış , pincher kırmasımıydı anne.
q

evet pincher kırması :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:38
imamizer said:

tek yavru. çiftleşme yok. jesus koyun adını.

+1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:51
Direk isa koyun gecin abi cidden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:52
dişiymiş olmaz... isanur olsun bari

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 09:55
isabella olsun.

ne güzel lan hayvan. beraber mi bakacaksanız hocam bu arada ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 10:10
imamizer said:

tek yavru. çiftleşme yok. jesus koyun adını.

konuya gerekli mesaj ilk postta gelmiş. daha fazla tartışmaya gerek yok sdfs.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 10:22
Jeeztro said:

isabella olsun.

veya daha kısa versiyonu olarak isabel de olabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 May 2016, 10:43
bella diye çağırırsınız işte isabel iyiymiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...