Jump to content
razzRaziel

SpaceX Thread

Öne çıkan mesajlar

§ 14 Nis 2016, 20:46
çok yakınız zaten, 1 tık kaldı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2016, 20:49
onun lazerine daha cok var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Nis 2016, 21:10
ben bilmiyom lan elon muskı yarın okucam merak ettim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Apr 2016, 21:25
hıyarın teki elon musk

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Apr 2016, 13:40
Elon -the world's raddest man- Musk;

http://waitbutwhy.com/2015/05/elon-musk-the-worlds-raddest-man.html

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Apr 2016, 22:31
http://www.popsci.com/4-reasons-ula-is-having-bad-month?src=SOC&dom=fb

bir sonraki jenerasyonlarda (orn. Vulcan Heavy vs Falcon Heavy)
Spacex yine avantajli

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 May 2016, 10:46
mars'a ilk roketlerini 2018'de yollamayı planlıyorlarmış. Şuan kullandıkları Dragon kapsülünün yenisini geliştiriyorlar, red dragon inecekmiş mars'a.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 May 2016, 12:08
Gizli said:

hıyarın teki elon musk


kıskandı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 May 2016, 13:11
Elon reis yörüngeye yeni bir jsat taşıdı. aynı zamanda 2. defa başarılı şekilde falcon 9 roketi okyanus ortasındaki droneship e indi.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Zq4uKcynxO4?feature=oembed" width="459">

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 May 2016, 11:32
https://www.instagram.com/p/BF7sxM9QES7/

dün elon musk yine spaceX roketini of course i still love you droneshipine indirmeyi başardı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Jul 2016, 12:09
spacex değil ama nasa'nın 69'da aya gönderdiği saturn v'in tasarımını koyayım güzel yapmışlar illüstrasyonu.

https://cdn-images-1.medium.com/max/2000/1*Kzepjb1xL0HcBM5tj_Ly5A.jpeg
https://cdn-images-1.medium.com/max/2000/1*MU2eBM5GvRvD8Lfdqz_qAA.jpeg
https://cdn-images-1.medium.com/max/2000/1*K9N2Zd0hbnNVFYZRXG7WsQ.jpeg
https://cdn-images-1.medium.com/max/2000/1*ZWWxTj36FwMRXNEzvCsYHQ.jpeg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Sep 2016, 00:44
http://i.imgur.com/G6j4BBF.gifv

yazık oldu be. facebook'un uydusunu atıcakmış yörüngeye. musk'ın falcon'u zuckerberg'in uydusuyla havaya uçtu bu akşam. birkaç yüz milyon dolar gg.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Sep 2016, 01:17
Deneme fırlatışıymış diyorlardı, zarar yok falan diye okumuştum. Doğrulandı mı bu yoksa ana fırlatış mıydı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Sep 2016, 01:39
deneme ateşlemesiymiş. hatta daha hazırlanılıyorken bi sorun çıkmış galiba üstten patlamış.
kötü olmuş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 21:51
Ahanda planlarını gösterdiler

https://www.youtube.com/watch?v=0qo78R_yYFA

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 22:39
Bunların sponsoru kim?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 22:51
adam paypalın ve teslanın sahibi ne sponsoru fsdıgj multi milyoner

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 22:55
paypalın sahibi değil, kurduğu şirket paypala satıldı, ordan geldi sermayesi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 22:57
https://www.google.com.tr/search?q=paypal+founder&oq=paypal+founder&aqs=chrome..69i57j69i61.1886j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

adam paypalın kurucusu lütfen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 23:06
In March 1999, Musk co-founded X.com, an online financial services and e-mail payment company, with US$10 million from the sale of Zip2. One year later, the company merged with Confinity, which had a money transfer service called PayPal. The merged company focused on the PayPal service and was renamed PayPal in 2001.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 23:11
confinity ile birleştiğini ve beraber paypalı kurduğunu söylüyor.

taktım kurmaya xd şöyle diyeyim paypal servislerine odaklanmışlar beraber ileride ama kurucuların arasında geçiyor sürekli.

daha sonra zaten hisselerini sattı ve spacexe odaklandı diye biliyorum zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 23:15
Adam şimdi paypaldan kazandığıyla marsa koloni mi kuruyor? Vay anasını. Gerçi tesla da varmış da yine vay anasını.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Sep 2016, 23:17
roketi yollamadan önce spacexi kurmadan önce falan bütün herşeyi kendi başına öğreniyor ayrıca. projeleri falan kendi oluşturuyor kitapları okuyor sayko herif ya. geleceğin adamı tam 500-600 yıl sonra bile adı yazar hala.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Sep 2016, 00:33
ulan adam marsı kolonize edecek siz parasını konuşuyosunuz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Sep 2016, 00:48
Bizde de o para olsa bizde koloni kurarız ne var yani ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...