Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SpaceX Thread


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

yav babamın oğlu mu elon musk. niye ülkede kullananların verisi bilmem nesi abd'de varken bizim devlette de olmasın ben de bunu anlamıyorum. adamların homeland security'si şusu busu içimize kadar girmiş. bizim devlet böyle bilgileri isteyince herkes bir tırnakları çıkarıyor. özgürlük gelecekse her yere gelsin. biz müstemleke ülkesi miyiz şirketlerin her dediğini kabul edeceğiz. 

ahmedinejad tarafından düzenlendi
  • Like 1
  • 5 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

ya bu servetinin büyük kısmı hayali değil mi? elon net worth yani, onu gerçek paraya çevirmeye kalksa çakılır hisselerin değeri. 10 şirketten %1’er hissesi olsa anlarım da tek şirkette büyük pay sahibi olmak bence birebir çevrilebilen bir değer olmadığı için yanıltıcı. bunu da bankadan borç için leverage olarak kullanabilmesi gene dolandırıcılık gibi eğer daha mantıklı bir hesaplama yoksa.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

spacex ne kadar kar yapıyorda bu kadar değerleniyor. hiç gelecek melecek demeyin. 2.5t değer yaratacak kadar kar elde edicekse herkes işi gücü bırakır roket yapar

Flassh tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:
razzRaziel, 16.06.2026 12:00 tarihinde dedi ki:

halka açıldı ve millet de şişirdi. adam zengindi daha da zengin oldu.

şimdi cursor'ı falan alcakmış 60 milyara. para şifresi yazmış gibi at koşturur.

hXkgrzW.png

Agar io olmus lan bu ahah, yuta yuta buyuyo

  • Haha 1
Mesaj tarihi:

@Flassh herkesin girmesi biraz sıkar sanırım ama amazon falan da girdi galiba. bunların çoğu zaten duygulu işler değil mi? bizim 3 büyük takım borsada, niye iner, niye çıkar? ne karları var?

@Sam öyle tabi. bu zaten zenginlerin söylemi. "value ben olduğum için var", "değeri generate eden benim" falan. über zenginlerin hepsinin çoğu parası böyle değil mi? varyemez havuzu olan yoktur herhalde

 

ah california ah

image-22.png

 

 

×
×
  • Yeni Oluştur...