Lectre Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 evet ash o. oh post :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Auril Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 ash mesh bi yardım edin hadi 2 tanesini yaptık kaldı 98 tane sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Auril Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 Lectre said: evet ash o. oh post :P makarna mı yaptın yemek ? yoksa hazır çorba mı sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lectre Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2015 daha yemedim wow oynuyorum ahah. guardian mission ne ya bir şey veriyor mu yapıyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Emre333 Mesaj tarihi: Eylül 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2015 benjani said: lem oyunlarda, global'da yemediğim tekleri yiyorum ya, bu aralar hep türkler denk geliyor bir de 4-5 kişi.hack olaylar mı arttı gene. onlar eskinin mg1 , mg2 ve mge leri. onların balshotları hiç bir level da yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Eylül 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2015 said: Release Notes for 9/15/2015 15 SEP 2015 - [ ANIMATION / GAMEPLAY ] – Replaced all player body animations (Existing character models retained for demo compatibility) – Replaced all world model weapon animation – Updated shared player skeleton – Re-rigged all player model geometry and player scaffold animation – Updated animation networking to continually synchronize animation state instead of periodically latching – Player animation sequence selection is now server-initiated – Added new player states including bomb defusal and ladder climb poses – Added thirdperson weapon deploy animations to more accurately represent viewmodel deploy state – Extended all vertical aim matrix ranges to encompass the majority of vertical aim pitch so weapons line up precisely to firing angle – Added reverse-bone-merge animation support so weapon models can store and play independent animation on the player holding them – Added support for arbitrary numbers of articulated mechanical parts on world weapon models – Updated weapon world model articulation points, bodygroup presets, holster positions and reverse-bone-merge skeletons – Added physics motion to holstered attachment weapon locations – Added support for non-polygonal capsule-shaped hit volumes, defined by a line segment and radius – Replaced shared hitboxes with new capsule-based set – Rebuilt player ragdoll angular constraints, physics hulls, and interaction pairs – Ragdolls now assume more exact pose of their parent player on physics init – Re-built animation statemachine to support blending locomotion over any weapon aim or action poses – Enabled support for dynamic player animation layer re-ordering – Sequence blendlayers now correctly contribute to computed cyclerate – Added defuser cables and multimeter model – Added hlmv support for capsule rendering, submodel attachment previewing, ragdoll constraint limit and bone name rendering, plus numerous small fixes – Added model format support for named bodygroups, combined physics hulls, activity modifiers and animation system specific metadata [ UI ] – Fixed a bug where the mini-scoreboard armor/helmet information was not displaying for coaches – Added sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar. If set, it will make it so the ‘voice chat’ icon shows over enemy players as well as allies when they are using their microphone. – Added sv_showbullethits feature to visualize server-confirmed hits and near-misses on listen servers [ RENDERING ] – Fixed improper stencil state in glow pass rendering [ GAMEPLAY ] – Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position – M4A1-S: — Reduced price — Reduced armor penetration — Reduced ROF — Increased base spread – Zeus x27 — Reduced price to $100 – Dual Berettas — Increased armor penetration — Increased range modifier [ GOTV ] – Added viewmodel position lerp to gotv camera transitions [ OVERWATCH ] – Players can now report enemies for anti-competitive griefing (i.e. deliberately losing). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
benjani Mesaj tarihi: Eylül 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2015 http://img.ifcdn.com/images/fd7d19cded22c600874291b40b18d3a8cbfe9388b13af0e941cdbea2c18212be_1.jpg adamlar buna içerledi galiba asfasd fps düşüyor gibi sanki, gereksiz olmuş bence efektler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 koyduklari efekt neden commodore 64 zamanindan kalma? dalga mi geciyorlar ciddi bunla mi ugrasmislar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NightLord Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Birde böyle birşey var https://twitter.com/TSMkarrigan/status/643932048655273985 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 m41s şimdi çöp mu olmuş? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 yeni nuke geliyoree http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/hitboxes.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Auril Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 m4a1s patates mi olmuş silahım yarı yarıya değer kaybetmiş :S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Rip a1, cikarayim nukleer a4umu inventoryden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
applev0dka Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 elimde değerli a1'ler varken :( :( fuk u gaben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AtlaraFisildayan Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 m4a1 i nerfleyeceklerine adim gibi emindim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 sprey şekli deişmediyse m4a1s e devam. akşam denerim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Crawler Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Bu kadar şey yapmışlar hepsi 6mb mi yani. Animasyonların dandik olacağı megabytedan belli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 hayır 100 küsür mb'tı. sonra ufak geldi bi tane. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
applev0dka Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Aiko said: sprey şekli deişmediyse m4a1s e devam. akşam denerim. gercek prolar yerden aldıkları ak'yi kullanır. bizim için m4 bir amac değil araçtır. Spray patterni sizden ogrenecek değiliz. bu arada yeni nuke geliyor diye neye göre yazdin la ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
S-H Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 m4a1 sprayi daha düzgün hale gelmiş diyorlar. bu yeni hit box modellin gösterildiği resimdeki arkaplan de_nuke galiba o yüzden çıktı sanırsam. tam bilmiyorum. (ben hiç benzetemedim.) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 AtlaraFisildayan said: m4a1 i nerfleyeceklerine adim gibi emindim. hadi canim :> friburger ayisi ve birkac brezilya apacisi diisnda kullanan pro yoktu a4u. Bi zahmet nerflesinler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
samaella Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 s ile arasında fark mı varmış la :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 alın size hizmet http://i.imgur.com/QyvuOs9.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 imgur'dan resim koymayın pls Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2015 fps çok düşmüş biloder,mısınakomuşlar oynun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar