Jump to content

Emre333

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.672
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Emre333 hakkında

  • Rütbe
    Emre333

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Emre333

    300-650K bandındaki 2. el spor arabalar

    bmw = plastik oldugu icin o biraz da 😅 hatta bu dayi cok guzel aciklamisti bir videosunda guzel tamir/tavsiye/arac onerisi videolari da var gereken olursa https://www.youtube.com/user/scottykilmer off topic : cocukken okullarda hep okuldan atilip sanayiye gonderilmekle tehdit edilmistim. halen benzer sekilde sanayici insani ve yaptigi isi kucuk gorenler var. ozellikle amerikadaki sanayicilere bakiyorum da cok orjinal seyler cikarip ciddi katma deger katiyorlar. ne pis gosteris meraklisi bir millet olmusuz ya. kim yapti bunu bize
  2. Emre333

    Westworld (2016) - HBO

    ara ara nerden basladim bu diziye dedirtiyor, cok ileri sararak izliyorum cogu bolumu
  3. Emre333

    300-650K bandındaki 2. el spor arabalar

    abi yapicak kimse bulamayinca kendini bir anda yagin pisligin icinde parca degistirirken buluyorsun.
  4. Emre333

    300-650K bandındaki 2. el spor arabalar

    mantik isi iste,parayi tasa topraga yatirip tar tar tar dizelle gidecegine... zaten r8/maserati de turbo yokki. benzer arabalarin da turbolari cok pahali degil ki. ebay parca dolu,hatta arabayi parcalayan garaja gidip km kontrolu yapip uste daha da ucuza alabilirsin.
  5. Emre333

    300-650K bandındaki 2. el spor arabalar

    500-600£ front discler, onlarda 10-20 k miles gidiyor kullanıma göre. macarda da olsun 600euro. büyük para değil ki. tr dışına çıktığın an parça parası diye derdin kalmıyor. ebayde az kullanılmışı dolu ya da saglam aftermarket markalar var. su arabalara süper zengın işi diye diye dizelde tükettiniz bir gençliği.
  6. Emre333

    300-650K bandındaki 2. el spor arabalar

    ara model duzgun spor araba yok abi, neye elini atsan iki ucu boklu degnek gibi. kimisi overpriced, kimisi sanayiden cikarmaz. vantage ve db9 asiri klasik duruyor bence o civarda paralar icin. sunlaradagoz atailirsin. c63s, nissan gtr(rwd modu vardi sanirim),370z, m2 competiton (cok ovuyolar bunu)
  7. Emre333

    Westworld (2016) - HBO

    bazı bölümler berbattı, bazıları superdi. 5 hele muhteşemdi 5
  8. Emre333

    fazla yağ

    al bi diagnostic tool ob2 den calisanlardan o soyler muhtemelen
  9. Emre333

    4 gündür yemek yemiyorum

    abi sunu yapasim var benim ama csnim fena baklava istiyor. once baklavalari yiyim. 1 hafta yapsam 118 kilodan 111i gorsem kral olur ya.
  10. Emre333

    senko

    bir şey oldu sandim ya bu nasıl baslik
  11. Emre333

    R56 John Cooper Works > Yeni araba

    yapmayın abi şunlar zengin arabası filan değil. ondan sonra 2 soru sormaya cekiniyoruz işte. kendinizi böyle şeylerden "zengin işi" diye soyutlayarak zaten 3-0 geriye düşüyorsunuz. tr de belki zengin işi denebilir. bence 600k lik araba da zengin işi değil türkiyede. edit : bu arada halen suspansiyon problemi çekiyorum ve bmw servisleri kapalı. bmw approved specialiste gittim, corona var yaklasma bana dedi, e olm göstermem lazım yoksa anlamazsın problemi dedim. yok yok bana bırak dedi. sürdü geldi tamam buldum sorunu dedi. track rod, inner arm ve rot yapıp 280£ soktu bana, zerre değişim yok arabada. zıpplaya hoplaya gidiyoruz bakalım.
  12. Emre333

    R56 John Cooper Works > Yeni araba

    sana attigim konusmadaki adami ikna ettim gibi. gormemis pembesini onun a4 te deniyecez hatta ilk. buyuk ihtimal tutturur diyorum. sonrasina girisiriz artik. 2 arabanin boya masrafi vs 1000-1500£ tutsun max dert degil.
  13. Emre333

    R56 John Cooper Works > Yeni araba

    @Archangel_ hacı kac paralık arabanın ne show off u. yazdim sana faceden. sırf boyaya ikna edim diye adamın arabasının boya parasını ödemeyi teklif ettim hatta. sorunum şu ki bu boya vs işlerinden hiç anlamıyorum: tampondaki 50 kuruşluk boya kalkmaları için gittiğim yerler tüm tamponu boyariz diye tutturuyor, e bunlarla uğraşmayım diyorum bu sefer her tarafı çizili kalıyor. karbonlar can çekişiyor, çözüm arıyorum. al tr deki herif 40000 TL boya için, 15000 tl de kaplama için istiyor. ben bunun kesinlikle bu kadar etmeyeceğini düşünüyorum, bir şekilde ucuza getirmem lazım
  14. Emre333

    R56 John Cooper Works > Yeni araba

    Kamber sikintisi varmis bu arada. bmw nin star rated tekerlerinin kamber acisi arabayla uyumluymus ondan sikinti yapiyomus. sali gunu readinge gidip orada biriyle arka tekerleei degisecez ahaha. ne cektik su arabadan ya. bu arada ppf ve touch up boya konusunda direk purple silk ya da imola red e boyatiyim ustune ppf yaptiriyim diyorum. baya cizik var, anahtarla cizilmis yerler var, parktan cikarken birisi boyanin bi kismini almis, yanlarken on tamponu azcik surttuydum o var. bunlarin fixiyle ugrasmaktansa baska bi gormemis rengi secsem olmaz mi? fiyatlar fena ucuk ama abi, soyle tanidiginiz fiyat performansci birisi var mi. su halinden su videodaki renk ya da surdaki imola red.
  15. Emre333

    8-bit + FRC vs 10-bit

    alan saglıyor, görme açısı artıyor vs. 2+ monitor düşün
×
×
  • Yeni Oluştur...