Jump to content

Emre333

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.518
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Emre333 hakkında

  • Rank
    Emre333

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Emre333

    Durmadan Isıran Kedi

    isirdigi an tut enswsinden seri seri op, bunaltana kadar. zamanla yanasmayi birakir
  2. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    ftw westboork + harden tekrar? ulan neyin kafasi bu. CHRIS PAUL AHAHA
  3. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    lakers buyuk bit timarhane oldu yine, maclar kacirilmaz
  4. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    kawhi ciddi ciddi lakersa gelmek uzere diyorlar. oyle olursa 2017 2018 gsw den bile sacma bir hal alirki direk kupayi versinler lakersa
  5. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    merak ettim aslinda asil olur ulya. kawhi, lebron, ad, ben, scalnova. bos birakinca 3 %30 la ucluk atip defans da top calsqk ia yapariz aslinda
  6. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    kimse anlamadi 76 er in napmaya calistigini. az kaldi embid skrim topunuzu diyip trade isticek ad gibi. ben simmons da max isterim diye tutturmus. ulan versen bir dert vermesen baska. iki ucu boklu degnegin tanimi adam. nets yine saglam kumar oynadi. bu arada d'angelonun kontrati bir tek bana mi fazla geliyor? 4 yil 85-90 lik bir adam yahu bu. gsw de sicislarda, su kroya az para verip, livingstone u sutlayip duzgun bench kursalar kral olurdu. belki de seneye takaslariz diye 117 verdiler
  7. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    cok fazla overpaid oyuncu var abi takimlar sapitmis durumda sanki. tobias harris e 36m nedir lan yillik. bir sekil sampiyon olalim da paranin aq modunda herkez
  8. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    maverickse kd at sikinde kelebek gibi olurdu. at siki kim burda o bile belirsiz. muz kqpqn maymunlar gibi trade dondu ya butun gece. yilan nets e gitti
  9. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    kaway kaway diye herifin tosaklari agzina alicsk abi bu herif bence sacmaliyor artik. izlerken ciddi bayiyor
  10. Emre333

    All-new BMW 1 Series

    burun deligine benzemis bobrekler ahaha. bmw seviyor ya geriye gitmeyi.
  11. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    lakersin iq ortalamasi artti, iyi oldu. ingram 1 mac durant olur bu dedirtiyordu bir mac sahaya girip dovesin geliyordu. lonzo desen oyle, 1 mac bakiyorsun magic hakliymis, diger mac sanki lavar oynuyor. ingramin chris paulu yumriklamasi efsaneydi ama ya ahahahah. eglenceluydi ya lakers kadrosu gecen sene
  12. Emre333

    NBA 2018 - 2019

    curry okuzumsu 3 luk kscirmasa yine yenemiyorlardi. toronto bal sicti a dan z ye. takimda saglam adam kalmadi lan
  13. Emre333

    Swift

    kullandigim en kolay dil / ide diyebilirim. baya flexible ve rahat birseymis . apple a sempati beslemeye basladim hatta. blqck mqc mini cek ya da virtual machine den yardir
  14. Emre333

    Game of Thrones (2011) - HBO

    Sophie mali emek verdik, insanlar nankor demis. ulan hiyar, senin gibi yetenek fakiri bi kari milyonlaei cukkaliyacak, sonra millete ahkam kesiceksin emek memek. hayvanat gibi guzelsin, cok hosuma gidiyosun da senden oyuncu filan olmaz, bari sacmalamayi birak
  15. Emre333

    Game of Thrones (2011) - HBO

    abi ahahah nolur ya. keşke izlemeseydim baştan. 12-13 yaşında 2 cocuk yazsa daha iyi yazardı. böyle bir sıçma yok
×
×
  • Yeni Oluştur...