Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Stellaris


Norak

Öne çıkan mesajlar

Grego said:

e hadi komutan efendi


Söyledim ya:

Komutan said:

Bana göre türünün en iyi örneği. Ufak tefek eksiklikler var; ticaret ve casusluk olmaması gibi. Ama onları da ileride ekleyeceklerini tahmin ediyorum.


Komutan said:

axedice said:

Ortak yorum early game çok eğlenceli ama mid-game bayık şeklinde.

Bunu da bi alasım var ama civin bile multisi mikro beklemekten bayabilirken bu iyice öldürür heralde ya lel


Bu önemli bir nokta. Oyun pek yüksek tempolu değil. Bunun benim için önemi solda sıfır ama bir çok oyuncu için sıkıcı olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kizillelma said:

Law said:

Enerji ile robot veya üst modeli droidleri satın alabiliyorsunuz, türünüze uygun olmayan gezegenleri de droid koloni gemileri ile kolonize edebiliyorsunuz tabi droidler mineral outputa %20 bonus verirken diğer tilelara %20 penaltı veriyordı galiba.

%20 energy tile, penaltısı ve %40 researh tile a penaltısı varmış drodlerin. Ve isyan riskleri yok, mutlulukdan mekaniğinden etkilenmiyorlar.


- It is no longer possible to build robot pops on uncolonized planets

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hotfix-1-0-2-released-checksum-fc5e-not-for-problem-reports.929477/


Yukarda "kolonize" edilmemiş gezegenlerde robot pop lar üretilemeyecek deniyor anladığım kadarıyla. Herhalde bir bug vardı ve koloni kurmadığın gezegenlerde de tilelara robot droid satın alıp koyabiliyordun.

Şimdi patch sonrası oyuna girdim ve halen droid koloni gemisi inşa edebiliyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya 4k oynayayım dedim ama gene scale olmayan arabirim yapmışlar, karınca duasına döndü yazılar. yapma şunu artık paradox come on, it's
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/088/156/7c7.png
neyse text dosyasından gui scale'i 1 yerine 2 yapınca oluyor ama hafif bir bulanıklık var. yıldızlar şahane göründüğü halde menülere çok baktığım için 1080'e döneceğim sanırım. bu da birşeydir ama bu da yoktu eskiden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lol saldırıyı başlatan tarafsan savaş sırasında taleplerini değiştiremiyorsun. Savunan tarafsan savaş başlangıcından belli bir süre sonrasına kadar taleplerini belirleme hakkın var. Savunana savaşın gidişhattını analiz edip ona göre karar verme avantajı vermişler.

Onun dışında savaşlar dediğin kadar uzuyorsa genelde ateşkes ilan etmen daha mantıklı. Savaş uzadıkça ateşkesi kabul etme şansları yükseliyor. Savaş amacını iyi belirleyemediysen adamların bütün altyapısını yok et. Barış yap. Bir daha savaşa girdiğinde üzerlerinden geçersin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır savunan taraf, 1 yıl demişler de 1 yılda savaşın nasıl gittiği belli nasıl olsun lmao. legend of galactic heroes gibi onyıllar sürüyor, filo inşaatı, götürmesi filan 1 yılda victoria hariç hiçbir paradox oyununda savaşın gidişatı belli olmaz. onda bile olmaz hatta. wargoal eklenemeyen tek paradox oyunu yapmışlar, direkt gerizekalılık şu. adam koloni kuracak 5 tane savaşta, sonra ben isteyemeyeceğim onları ha? oldu paradox. bu beyinsizliği bakalım hangi yamada düzeltecekler.

hayır ateşkes istemiyorum zaten fanatik militer ülke, savaştayken happiness boosdtlanıyor. white peace bana zarar verdi zaten adamın son filosunu hapsetmiştim. birşey alamayacaksam savaşı bitirmezdim yani.
kizillelma said:

Sam said:

ya 4k oynayayım dedim ama gene scale olmayan arabirim yapmışlar,.


http://steamcommunity.com/app/281990/discussions/0/357285562492128604/

evet buna baktıktan sonra gui scaling'i ayarladım ama dediği gibi bozulmalar oldu resimler vs'de, uğraşmadım. bakarım sonra belki gene.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imperium of man diye custom civ yapıp baştan başladım ama sizce imperium'un setup'ı nasıl olurdu? militaristic/spiritualist? yoksa spirit yerine xenophobe? commonwealth of man bayağı benziyor aslında.
kizillelma said:

Stellaris Dev Diary #33 - The Maiden Voyage

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads%2Fstellaris-dev-diary-33-the-maiden-voyage.932668%2F

yolculuk başladı ..

güzel değişiklikler, özellikle combat log çok kötü şu anda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

This is a beta version of the 1.0.3 update, try it at your own risk.
Right-click on Stellaris and choose "Properties"
Click on "Betas" tab
Select "beta_1.0.3" (if you can't see it, restart Steam)
Download update
Version should be 1.0.3
This Hotfix contains:
- Fixed Planet capital modifier being spammed.
- Fixed CTD caused by ground combat side containing invalid armies.
- Fixed issue with disabling everything in Outliner would render it unusable.
- Fixed issue with orbital bombardment of swarm invaders.
- Removed shortcut from "help" button to avoid colliding with fleet "hold" shortcut.
- Performance optimizations caused by huge amounts of resource stations.
- Ship designer: List of designs is sorted according to ship sizes.

Please report any issues in the bug reports sub-forum and make sure to specify that you are running with the 1.0.3 beta.
We will set this patch as the default one in 1-2 days if everything looks good.

Development of both the 1.1 (CLARKE) and 1.2 (ASIMOV) updates are progressing according to schedule. Our intention is to release 1.1 as a beta patch late next week.

1-2 güne gelecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...