Komutan Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2016 Grego said: e hadi komutan efendi Söyledim ya: Komutan said: Bana göre türünün en iyi örneği. Ufak tefek eksiklikler var; ticaret ve casusluk olmaması gibi. Ama onları da ileride ekleyeceklerini tahmin ediyorum. Komutan said: axedice said: Ortak yorum early game çok eğlenceli ama mid-game bayık şeklinde. Bunu da bi alasım var ama civin bile multisi mikro beklemekten bayabilirken bu iyice öldürür heralde ya lel Bu önemli bir nokta. Oyun pek yüksek tempolu değil. Bunun benim için önemi solda sıfır ama bir çok oyuncu için sıkıcı olabilir.
Law Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2016 kizillelma said: Law said: Enerji ile robot veya üst modeli droidleri satın alabiliyorsunuz, türünüze uygun olmayan gezegenleri de droid koloni gemileri ile kolonize edebiliyorsunuz tabi droidler mineral outputa %20 bonus verirken diğer tilelara %20 penaltı veriyordı galiba. %20 energy tile, penaltısı ve %40 researh tile a penaltısı varmış drodlerin. Ve isyan riskleri yok, mutlulukdan mekaniğinden etkilenmiyorlar. - It is no longer possible to build robot pops on uncolonized planets https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/hotfix-1-0-2-released-checksum-fc5e-not-for-problem-reports.929477/ Yukarda "kolonize" edilmemiş gezegenlerde robot pop lar üretilemeyecek deniyor anladığım kadarıyla. Herhalde bir bug vardı ve koloni kurmadığın gezegenlerde de tilelara robot droid satın alıp koyabiliyordun. Şimdi patch sonrası oyuna girdim ve halen droid koloni gemisi inşa edebiliyorum.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Arka planda salil al sawarim çalarken oynanmalı http://i.imgur.com/IyniqAo.jpg
neutrino Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Sol alttaki kadın portresine kadar gerçekçiliği koruyordu :D
kizillelma Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 http://forumcontent.paradoxplaza.com/public/165276/OutOfSchool.pdf http://forumcontent.paradoxplaza.com/public/165275/OutOfOffice.pdf :D
tunch Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Ben şunu anladım, kafada 8bin dert varken bu kadar detaylı oyun oynanmıyor diabloya devam
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 13, 2016 vay canına, çok iyiymiş oyun. paradox'un en iyi yeni franchise'ı olmuş dört büyüklerden bu yana. (tu)
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Oyuna ırkları daha fazla farklılaştırma, spy ve daha fazla diplomasi dlcleri falan gelince coşar gider zaten. Savaşan fakat sadece savaşa odaklı olmayan bir ırkı oynayarak köpek gibi eğleniyorum şahsen.
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 ya 4k oynayayım dedim ama gene scale olmayan arabirim yapmışlar, karınca duasına döndü yazılar. yapma şunu artık paradox come on, it's http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/088/156/7c7.png neyse text dosyasından gui scale'i 1 yerine 2 yapınca oluyor ama hafif bir bulanıklık var. yıldızlar şahane göründüğü halde menülere çok baktığım için 1080'e döneceğim sanırım. bu da birşeydir ama bu da yoktu eskiden.
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 savaşta wargoal ekleyemiyor muyuz ya? 30 yıl filan defansif savaş sürdü ve white peace oldu herifi yokettiğim halde. :X kızdım kapadım oyunu. saçmalamışlar direkt. ne bileyim ne isteyeceğimi savaş daha yeni başlamış, tam aptallık.
kizillelma Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Sam said: ya 4k oynayayım dedim ama gene scale olmayan arabirim yapmışlar,. http://steamcommunity.com/app/281990/discussions/0/357285562492128604/
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 "Stellaris Dev Diary #20" said: When a war has been declared, the defending side is allowed to add war goals in the same manner, but they have an important advantage; they have a one-year grace period, and can thus choose targets depending on how the war is already progressing.
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Lol saldırıyı başlatan tarafsan savaş sırasında taleplerini değiştiremiyorsun. Savunan tarafsan savaş başlangıcından belli bir süre sonrasına kadar taleplerini belirleme hakkın var. Savunana savaşın gidişhattını analiz edip ona göre karar verme avantajı vermişler. Onun dışında savaşlar dediğin kadar uzuyorsa genelde ateşkes ilan etmen daha mantıklı. Savaş uzadıkça ateşkesi kabul etme şansları yükseliyor. Savaş amacını iyi belirleyemediysen adamların bütün altyapısını yok et. Barış yap. Bir daha savaşa girdiğinde üzerlerinden geçersin.
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2016 hayır savunan taraf, 1 yıl demişler de 1 yılda savaşın nasıl gittiği belli nasıl olsun lmao. legend of galactic heroes gibi onyıllar sürüyor, filo inşaatı, götürmesi filan 1 yılda victoria hariç hiçbir paradox oyununda savaşın gidişatı belli olmaz. onda bile olmaz hatta. wargoal eklenemeyen tek paradox oyunu yapmışlar, direkt gerizekalılık şu. adam koloni kuracak 5 tane savaşta, sonra ben isteyemeyeceğim onları ha? oldu paradox. bu beyinsizliği bakalım hangi yamada düzeltecekler. hayır ateşkes istemiyorum zaten fanatik militer ülke, savaştayken happiness boosdtlanıyor. white peace bana zarar verdi zaten adamın son filosunu hapsetmiştim. birşey alamayacaksam savaşı bitirmezdim yani. kizillelma said: Sam said: ya 4k oynayayım dedim ama gene scale olmayan arabirim yapmışlar,. http://steamcommunity.com/app/281990/discussions/0/357285562492128604/ evet buna baktıktan sonra gui scaling'i ayarladım ama dediği gibi bozulmalar oldu resimler vs'de, uğraşmadım. bakarım sonra belki gene.
kizillelma Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2016 Stellaris Dev Diary #33 - The Maiden Voyage https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads%2Fstellaris-dev-diary-33-the-maiden-voyage.932668%2F yolculuk başladı ..
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 16, 2016 İyi ya. Özellikle midgame eventleri çok artsa mükemmel olur. Bir iki tane rastladığım çok zevkliydi. Daha çok diplomasi, sınırların açık olması vs. de çok iyi olur.
cicibeybe Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Unbidden evrenin 1/5ini işgal etti şuana kadar. Ben diğer taraftayım, onun yıprattığı federasyonları vs ben işgal ediyorum. Sonunda bundan çok pişman olacağım gibi geliyor asdf
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Bence çok güçlenmeden yıkılmaları için gerekeni yap. Sonra kalanlar galaksiyi harrasslamaya devam eder.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 aynen bole devam. oyunu sonunda bölüm sonu canavarı olarak doversin
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 imperium of man diye custom civ yapıp baştan başladım ama sizce imperium'un setup'ı nasıl olurdu? militaristic/spiritualist? yoksa spirit yerine xenophobe? commonwealth of man bayağı benziyor aslında. kizillelma said: Stellaris Dev Diary #33 - The Maiden Voyage https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads%2Fstellaris-dev-diary-33-the-maiden-voyage.932668%2F yolculuk başladı .. güzel değişiklikler, özellikle combat log çok kötü şu anda.
razzRaziel Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 ya istiyorum ama tırsıyorum başlamaya, kaç saat gömeriz buna tek bi ilerleyişte?
Law Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 This is a beta version of the 1.0.3 update, try it at your own risk. Right-click on Stellaris and choose "Properties" Click on "Betas" tab Select "beta_1.0.3" (if you can't see it, restart Steam) Download update Version should be 1.0.3 This Hotfix contains: - Fixed Planet capital modifier being spammed. - Fixed CTD caused by ground combat side containing invalid armies. - Fixed issue with disabling everything in Outliner would render it unusable. - Fixed issue with orbital bombardment of swarm invaders. - Removed shortcut from "help" button to avoid colliding with fleet "hold" shortcut. - Performance optimizations caused by huge amounts of resource stations. - Ship designer: List of designs is sorted according to ship sizes. Please report any issues in the bug reports sub-forum and make sure to specify that you are running with the 1.0.3 beta. We will set this patch as the default one in 1-2 days if everything looks good. Development of both the 1.1 (CLARKE) and 1.2 (ASIMOV) updates are progressing according to schedule. Our intention is to release 1.1 as a beta patch late next week. 1-2 güne gelecek.
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2016 razzRaziel said: ya istiyorum ama tırsıyorum başlamaya, kaç saat gömeriz buna tek bi ilerleyişte? saat? günle sorman lazım. (:P)
Öne çıkan mesajlar