Law Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2016 "Stellaris is scheduled to be available to play on Steam around - 9th May, 18:00 CEST" Bizde akşam 19.00 oluyor galiba ?
kizillelma Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2016 Creation and Beyond - Orchestra Recording https://www.youtube.com/watch?v=U9Tnppi4bZ0
Law Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 http://www.ign.com/articles/2016/05/09/stellaris-review İGN Review. http://www.destructoid.com/review-stellaris-358688.phtml http://www.pcworld.com/article/3067310/software/stellaris-review-etch-your-stories-across-the-stars-in-paradoxs-latest-grand-strategy-game.html
behran Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 bundada büyük savaşlarda grafikler feci kasıyor. anlaşılan 3-5 patch ve bir o kadar dlc gelmeden alınmaz. gene 50 dlc ile adam olacak vanilla game yapmışlar.
eldar Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 adam 50 saatte 3 oyun bitirmiş, fazla hızlı. EU4'de yeri geliyor oyunun yarısına gelmiyorsun 50 saatte.
Law Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Yumulun arkadaşlar 19.00 itibari ile açıldı 1,6 gb download.
kizillelma Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Eurogamer - Recommended http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-09-stellaris-review
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Law said: Paradox forumlarda üyeler, oyundaki tür, trait ,ethos ve government typları kullanarak space marines, zerg vb buildler yapmışlar. · Orks (WH 40K): Militarist Fanatic, Collectivist; Military Dictatorship; Rapid Breeder, Repugnant, Strong; Mammalian · Space Marines (WH 40K): Militarist, Xenophobe Fanatic; Despotic Empire; Slow Breeder, Strong, Quick Learner; Mammalian · Protoss (SC): Militarist, Spiritualist, Collectivist; Divine Mandate; Enduring, Communal, Slow Breeder, Strong; Reptilian · Dominion (SC): Militarist, Materialist, Individualist; Despotic Empire; Adaptive, Sedentary, Slow Learner, Industrious; Mammalian · Zerg (SC): Collectivist Fanatic, Militarist; Military Dictatorship; Rapid Breeder, Repugnant, Adaptive; Arthropoid · Vulcans (ST): Materialist Fanatic, Pacifist; Science Directorate; Intelligent, Non Adaptive, Enduring; Mammalian · Advent (SOASE): Spiritualist, Collectivist Fanatic; Divine Mandate; Quick Learner, Communal, Resilient, Non Adaptive; Mammalian · Trader Emergency Coalition (SOASE): Materialist, Xenophobe, Individualist; Plutocratic Oligarchy; Natural Engineers, Industrious, Decadent; Mammalian · Vasari (SOASE): Xenophobe Fanatic, Militarist; Despotic Empire; Slow Breeder, Intelligent, Repugnant, Resilient; Reptilian · The Foundation (Foundation series): Materialist Fanatic, Pacifist; Science Directorate; Intelligent, Sedentary, Natural Sociologists; Mammalian · Kerbals (KSP): Collectivist, Materialist, Xenophile; Despotic Hegemony; Rapid Breeder, Charismatic, Weak, Nomadic; Mammalian · The Galactic Empire (SW): Militarist, Materialist, Xenophobe; Strong, Adaptive, Sedentary; Mammalian · The Sith Empire (SWTOR): Militarist, Spiritualist, Xenophobe; Strong, Conformists, Repugnant; Mammalian · Chiss Ascendancy (SWTOR): Materialist Fanatic, Militarist; Science Directorate; Strong, Slow Breeder, Intelligent; Mammalian · The Old Republic (SW): Pacifist, Materialist, Xenophile; Adaptive, Charismatic, Slow Learner; Mammalian · Necrons (WH 40K): Militarist, Xenophobe, Materialist; Military Dictatorship; Slow Breeder, Repugnant, Very Strong; Mammalian · Chaos Legion (WH 40K): Militarist, Xenophobe, Collectivist; Military Dictatorship; Slow Breeder, Repugnant, Very Strong; Mammalian · Imperial Guard (WH 40K): Militarist, Xenophobe, Collectivist; Despotic Empire; Fast Breeder, Resilient, Natural Engineers, Non Adaptive; Mammalian · The Borg (ST): Materialist, Collectivist Fanatic; Military Republic; Strong, Adaptive, Repugnant, Sedentary; Mammalian şu çok güzelmiş. insanın oyunu oynayası geliyor sırf şunları yapmak için.
Law Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2016 3 saatte normal hızda herşeyi okuyarak ancak 2215 e geldim (2200 başlangıç) bıraksalar sabaha kadar oynicam :) o derece sardı. Bakalım mid ve late game nasıl olacak. Science ship olayı çok eğlenceli o mekanik üzerine iyice eğilmeleri lazım DLC ile.
serkanay Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2016 Oyuna yeni başlarken bu buildleri AI rakiplere tanımlayabiliyor muyuz? Eğer mümkünse süper olur(tu)
Komutan Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2016 Seçenek olarak öyle bir şey yok ama belki modlanabiliyordur. Edit: Şurada anlatılıyor: http://www.stellariswiki.com/Empire_modding#Custom_AI_personalities_for_AI-controlled_custom_empires
Law Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2016 Multi attık arkadaşla 17 tane AI ekledik, 3 saat oynadık en ufak bir takılma, bağlanma sorunu veya düşme olmadı gayet akıcı oynanıyor. Oyunu save alıp çıktık ve tekrar kaldığımız yerden sorunsuzca bağlanıp devam ettik, single oynadığınız oyunu da host edebiliyorsunuz bağlanan kişi oyun kaldığı yerden bir AI yı seçip yerine devam edebiliyor.
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 İki ırkı vassalım yaptım. Tam başka bir yere dalıyordum ki adamlar beş ırk birleşip federasyon kurdu. Adamların arkasında federasyon olunca kolay pes ettiremiyorsun. Birinin içini boşalttım. Ama pes ettiremeden federasyon orduları akmaya başladı. Ordular toparlanamadan ucundan ucundan yemek lazım ama uygarlığım populasyon purge'üne izin vermiyor /= Ucundan ucundan işgal ettiğim yerlere de yerleşmek istemiyorum ama bakalım düğüm nasıl çözülecek.
cicibeybe Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 nasıl bir illetmiş lan 8 saattir oynuyorum resmen hoi2 günlerine geri döndüm
Remus Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Asıl sorun bug durumu nedir. Malum Paradox oyunu.
kizillelma Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Oce4n said: multiplayer olayı varmı bunun? http://store.steampowered.com/app/281990/
kizillelma Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 To 200,000, and beyond Stellaris Paradox ilk gün satış rekorunu kırdı. Satışlar 200.000 aşmış. Dün Staem de 68.000 oynayana ulaştı.
Oce4n Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 hımmm böyle özetlemişler oyunu yorumlarda: said: It will most likely be exactly like a single player game, just with more players.
tunch Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 inioyr bakalım uzun zman sonra management oynıycam iişallah beyin izin verir bu kadar diablodan sonra
Komutan Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Remus said: Asıl sorun bug durumu nedir. Malum Paradox oyunu. Bug'a rastlamadım. İllaki vardır bir şeyler ama göze çarpacak düzeyde yok. Kaldı ki Paradox'un eski oyunları çok buglı çıkıyordu ama CK2 ve EU4 temiz çıktılar. Bana göre türünün en iyi örneği. Ufak tefek eksiklikler var; ticaret ve casusluk olmaması gibi. Ama onları da ileride ekleyeceklerini tahmin ediytorum.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 ck2 baya sorunlu cıktı ya, benmı yanlsı hatırlıyorum? hatta iyice pekistirende oydu paradox cıkıp "bundan sorna daha dikkali olcaz bu reputationımızı kırıcaz" gibi bişi demişti
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Ortak yorum early game çok eğlenceli ama mid-game bayık şeklinde. said: But Stellaris also feels a bit thin, I think. It nails the early period, the sense of exploration and the rush of colonization. It also does a fairly decent job with revamping the later parts of the game, as slow-boiling stories come to a head and the galaxy is cast into crisis. The middle is a bit too much “run-the-game-at-full-speed-for-a-while,” though. said: So there’s a strong beginning, but once you get five planets or so into a decent-sized empire….then it all goes wrong. In the transition from the early game to the mid-game, Stellaris grinds to a halt. The vast majority of my time playing was spent staring at the screen, waiting for something, anything interesting to happen. It usually didn’t. And campaigns can last for dozens of hours. Bunu da bi alasım var ama civin bile multisi mikro beklemekten bayabilirken bu iyice öldürür heralde ya lel
Komutan Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2016 Cuce said: ck2 baya sorunlu cıktı ya, benmı yanlsı hatırlıyorum? hatta iyice pekistirende oydu paradox cıkıp "bundan sorna daha dikkali olcaz bu reputationımızı kırıcaz" gibi bişi demişti Yanlış hatırlıyorsun. Victoria 2 ve Hearts of Iron 3 çok buglılardı ama CK2 sorunsuz çalışıyordu.
Öne çıkan mesajlar