Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dat Martı


µh

Öne çıkan mesajlar

arkanda gotune yapismis gelen yoksa istersen yerdeki copu almaya da durabilirsin. ama arkanda takip mesafesi falan dinlemeden gelen adam varken hic marti icin falan durulmaz. hem kendini hem arkadakini, sagindaki solundakini herkesi tehlikeye atiyosun.
kaza yasandiktan sonra AMA KURALLAR AMA TAKIP MESAFESI tartismasinin faydasi yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Marty said:

arkanda gotune yapismis gelen yoksa istersen yerdeki copu almaya da durabilirsin. ama arkanda takip mesafesi falan dinlemeden gelen adam varken hic marti icin falan durulmaz. hem kendini hem arkadakini, sagindaki solundakini herkesi tehlikeye atiyosun.
kaza yasandiktan sonra AMA KURALLAR AMA TAKIP MESAFESI tartismasinin faydasi yok.


marty martının ezilmesinden yana :(:(:(:(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

istanbulda ne kadar cahil var ya
sol şeritte öyle fren yapılmazmış ok ahhaha
çarpanların hepsi suçlu
artık kaskoyu mu bozdurmazlar, sigorta primini mi yükseltirler seneye geçmiş olsun
duramayacaksan sol şeritte götüne girmeyeceksin öndeki arabanın
martıya da helal olsun turnusol oldu forumda
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Baggio said:

Kazanın baş suçlusu bence makasla kaçan ilk araba ya resmen. O fren yapsa öbürleri de yapar, yine olsa bile bu kadar şiddetli ve bol araçlı olmaz kaza. O fren yapmak yerine hiç hız kesmeden sağa kaçınca 3. araba hiç frene falan dokunmadan birdenbire duran bir araç görüyor karşısında. Düzgün takip mesafesinde olsa bile zor durur o saatten sonra.


net fren yapıyor abi adam. takip mesafesi doğru olmadığı için duramayıp bırakıyor freni yandan geçiyor sonra. arkadaki görmüştür yani frene bastığını sdfg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arkadan gelenler takip mesafesi yüzünden kusurlu kabul. takip mesafesi bırakırlarsa zaten araya en az 2 araç gireceği için aslında takip mesafesi İstanbul'da pratikte uygulanabilirliği yok ana yollarda.

Martı için duran ağır mal. Ne arkadan geleni takip ediyor ne önündeki yolu. Şerit kontrolü olsa zaten rahat bir şekilde orta şeride geçer basar giderdi. Duramıyorsan bu gibi durumlarda çarpacaksan çarpacaksın yapacak birşeyin yok. En tehlikeli durum yola hayvan fırladığında panikleyip yapmaman gerekeni yapıp gereksiz fren yapmak. Daha büyük hasara ve kazalara sebep oluyor. burada metrobüs yoluna da girebilirdi hız durumuna göre arkadan çarpılan ilk otomobil. Ne olacak ozaman metrobüs altına alırsa duran arabayı ?

Araç kullanmak sadece debriyaj fren gaz değil ki. YOlu da takip edeceksin. Senin durman bir şey ifade etmiyor arkadaki araç duramadıktan sonra. Oh ne güzel abs var basıyorum duruyor ama arkadan gelen keko kabak lastikle sürüyorsa ne olacak ? Kazaya karıştıktan sonra haklı olmak pek karın doyurmuyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İstanbul'da trafik kurallarına uymak daha tehlikeli. Hele iş çıkışı.

Tek arabalık yer varsa önünde ya kör olana kadar selektör yiyorsun ya da körüklü belediye otobüsü dahil herkes önüne kırmaya çalışıyor. Şehir kendi kuralını kendi çıkartmış. Polis de biliyor, zaten trafiğin ağzına edenler içinde çakalıların payı en yüksek olabilir.

Hele ara sokaklarda kanun yok. 7/24 terse girenlere yol vermek zorundasın Bahçelievler'de, Zeytinburnu'nda falan. Dolmuşçular muhtemelen milimetrik hesaplama yapabilen AI tarafından kontrol ediliyor. Taksicilerin hepsi "bizim şeyde amir tanıdığımız var kimse ceza yazamaz" kafasında falan...

Tem desen yarışan tırcı dolu, sağ şeritten gitme olayı hak getire. O yüzden kaza çok sıradan bi şey. Ben kaza yapıp kavga edene pek rastlamadım, kavgalar genelde kazaya sebep verecek hareketler yapmadığın zaman çıkıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...