Jump to content

kermit

=o=
  • Mesaj sayısı

    44.216
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

kermit hakkında

  • Rank
    kermit

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. kermit

    Avrupa'dan Futbol [18/19]

    özeti nerden izleyebilirim arkadaşlar link varmı ?
  2. kermit

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    yanlış yermiş ya kahsdad
  3. kermit

    Kural Hatırlatması Hatırlatması

    yapma yaaa
  4. kermit

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    a tagine bi class verip bold yapsınlar söylede kjahdkajsd
  5. kermit

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    favicon eklesenize ya. tablerde hangisi forumun tabi anlaşılmıyo
  6. kermit

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    burda yazıyo la. bunumu diyon ?
  7. kermit

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    Hayırlı olsun
  8. kermit

    iş yaparken dinlenebilecek içerikler

    https://www.youtube.com/watch?v=uetFO7y8WPA
  9. kermit

    Yaşlılar ve teknoloji

    annemi whatsaptan engelledim ben. sürekli saçma sapan yazılar c/p yapıp duruyodu.
  10. kermit

    WoW Classic Ana Konu

    ne zaman geliyo ?
  11. kermit

    Bir oyun vardı vol.22231

    online oyundu. 15 sene öncesi falan belkide daha eski. maden vs kasıp silah yapıp adam veya yaratık öldürmeliydi. YUKARDAN BAKMALI oyundu. stardew valley gibi piksel piksel görüntüler. başlangıç yerinde level kasıp silah vs bulduktan sonra biraz yürüyüp bi kaleye giderdik. elimde sadece bunlar var amk. siksen bulamıycaz gibi.
  12. kermit

    İzmir'de latince kursu

    dövme yaptıracaktır
  13. kermit

    ölümün öpücüğü

    early access roman amk. hala release bekliyo insanlar
  14. kermit

    Satılık Hyundai i30

    forum dışı satılmıştır
  15. kermit

    hobileri alalım

    horoz dövüşü, ganyan
×
×
  • Yeni Oluştur...